Beantwoord

interactieve tv naar t-mobile tv



Toon eerste reactie

140 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @hscholte, bedankt voor je confirmatie: ik heb het meteen in gang gezet. Je zult binnen vier tot zeven dagen de vervangende box ontvangen. Zodra dan de oude box geretourneerd is, maak ik voor jou ook gelijk de versnelde overgang in orde.

Een geweldig, vrolijk Paasweekend toegewenst aan iedereen! 🐰
 

Reputatie 7
Badge +16

@redniels Heel graag gedaan! Als ik nog iets kan doen, laat het dan weten! 😊

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Renze-lwd en @René Lieke, hebben jullie voor de nog niet bezorgde apparatuur wel track & trace-codes ontvangen? Ik kan momenteel de distributiesystemen niet inzien door een technisch mankement, ik blijf het om de zoveel minuten proberen uiteraard en hoop zo snel mogelijk met een update te komen zodat jullie weten wat de status is!

@Jason Super bedankt voor je snelle actie. Ik heb zelfs al een installatie afspraak kunnen maken voor volgende week woensdag. Nog 1 vraagje: Wij hebben nu een tv box met harddiskrecorder waarvoor wij €5 p.m. betalen. Deze sturen wij uiteraard terug waardoor deze kosten vervallen, het on demand opnemen etc. kost €5 p.m. dus per saldo blijven onze kosten gelijk?

@Jason zojuist het nieuwe modem ontvangen, ruim op tijd dus. Nu nog wachten op de TV boxen. Hier via PostNL nog niets van vernomen. 

Reputatie 3

Hallo @Jason,

Ook wij zijn al lang klant bij jullie en zouden heel graag gebruik gaan maken van T-Mobile TV. Wij beschikken echter nog over de Draytek router en een Entone TV Box met opname functie. Onze tweede tv box is een Aria 610.Is het mogelijk dat jij vervanging van deze apparatuur voor ons in gang zet? Zou heel fijn zijn. We horen het graag.

Goedemorgen @Jason ,

Nee voor het modem had ik een track&Trace, voor de TV boxen nog niet helaas. Aansluiten moet zeker lukken, ik kan niet wachten, haha. Ik zie al wel in My T-Mobile dat mijn huidige boxen zijn opgezegd en de 2 nieuwe zijn aangevraagd. Nu zie ik alleen mijn huidige korting  nog niet verwerkt, wat betekend dat als ik straks cloud opnemen ga activeren ik €5,- p.m. meer ga betalen dan dat ik nu doe terwijl ik min of meer dezelfde diensten blijf afnemen. Ik betaal nu €5,- voor een box met harddiskrecorder en €0,- voor de 2e box. Ik zie nu een nieuwe box voor €5,- en de 2e voor €0,- maar het opnemen staat nog niet aan.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BeLu, fijn dat alles werkt, dat is goed om te horen! 

Je kunt de tweede telefoonlijn (nog) niet via My T-Mobile Thuis uitschakelen, dat kan nu alleen nog op afstand door een T-Mobile medewerker worden gedaan. Ik heb de tweede vaste lijn met ingang van 10 juni 2021 stopgezet - met inachtneming van één maand opzegtermijn.

 

Hoi @Patrickvr1980, wat jammer dat niet alles meteen werkt zoals het hoort - sorry daarvoor. Gelukkig kan de technische dienst het spoedig herstellen! Ik zet de overgang meteen in gang. Je ontvangt binnen enkele dagen een e-mail met uitleg en vlak vóór de overgang een SMS en e-mail! Veel kijkplezier straks! 

Hoi Jason,

 

dankje. 

Ik houd toch wel internet he. ik werk thuis namelijk en ben internet voor mijn werk nodig.

Vrolijk Paasweekend.
 

Hi @Boris ja als je dat zou willen doen heel graag..

Reputatie 7
Badge +16

@René Lieke Heel graag gedaan en top dat je al een installatieafspraak hebt kunnen inplannen met de monteur! 

Per saldo blijven de maandkosten precies gelijk inderdaad, goed uitgekiend! 😁👍

Reputatie 3

Hoi @Jason

Wel voor de tv decoders maar niet voor de router. Decoders ontvangen, maar Router niet. 

Hoop snel een track and trace code te krijgen. Zodat het morgen geleverd wordt. Monteur kom woensdagochtend. 

Reputatie 7
Badge +16

@Minimarsje Helemaal super, thanks dat je het laat weten. Ik heb de versnelde migratie aangevraagd, maar moet er wel bij opmerken dat er vanwege het EK in de aankomende weken geen migraties zullen plaatsvinden. Dit betekent dat je op een lijst wordt geplaatst en na het EK direct zal worden gemigreerd. Sorry voor het ongemak!

Veel plezier met het EK vanaf vanavond en een prachtig weekend toegewenst!

Reputatie 3

@Jason , geldt dit ook voor mijn migratie die je hebt aangevraagd?

Sorry maar ik vind dit erg raar, wat heb ik met dat EK te maken? Ik zou max twee weken zonder opname functie zitten maar dat wordt nu dus een vrij lange periode. Hoe gaan we dit oplossen?

Reputatie 2

Goedenavond.

Ik maak ook nog gebruik van interactieve tv. Ik heb een entone-27 decoder met opnamefunctie.  Is het ook voor mij mogelijk om alvast over te stappen naar T-Mobile TV?

Reageer