Beantwoord

interactieve tv naar t-mobile tv



Toon eerste reactie

140 reacties

Reputatie 3

 

Hoi @johnfeijen,

Dat ga ik voor je in orde maken! De nieuwe TV Box is onderweg. Zodra je de nieuwe TV Box hebt aangesloten, kan ik ook de overzetting naar het nieuwe platform in gang zetten. Ik zal zelf ook een oogje op jouw profiel houden, maar stuur gerust ook een berichtje zodra het je is gelukt. :relaxed:

 

Hoi @Cal ,

 

Dank voor het opsturen van de TV Box. Ik heb echter ook een Draytek modem dus die zal eerst vervangen moeten worden…

 

Reputatie 7
Badge +1

@Jason Is er al enige zicht op welke termijn klanten met de Draytek en Entone 510 woren overgezet naar het nieuwe platform, dit in de batch vorm.

Dan kan ik me er geestelijk op voorbereiden, T-Mobile hoeft er wat mij betreft totaal geen haast mee te maken, het platform dat ik nu heb werkt perfect, als ik alle problemen met het nieuwe platform lees zeg ik liever niet laat mij op het oude.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @BeMu, er is nog geen zicht op wat betreft die selecte groep gebruikers. Het kan wel handmatig - ik weet dat jij dit nog niet wenselijk acht, dus geen zorgen 😉 - maar in batches is nog niet bekend, sorry! 

Mocht ik het wel weten, dan maak ik het meteen kenbaar aan je zodat je je tijdig kunt voorbereiden. 

@Minimarsje Kijk, dat is top! Dankjewel voor jouw begrip en heel graag gedaan natuurlijk. Als ik nog iets kan doen, let me know!

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Markgoessens Het is inderdaad mogelijk om over te stappen naar het nieuwe platform, mits ik jouw TV Box omwissel voor een Aria (zonder harddisk recorder). De huidige TV Box met harddisk recorder is niet compitabel met het nieuwe platform. Als ik de aanvraag deze week voor je indien, dan zal je meegenomen worden in de eerstvolgende batch. De migratie zal dan naar verwachting op 7 september plaatsvinden. Een week van tevoren ontvang je nog een e-mail met uitleg. Je raakt je opnames dan wel kwijt, maar je kan dan wel na de migratie Cloud Opnemen activeren in My T-Mobile Thuis voor €5 per maand. De kosten voor de TV Box met harddisk recorder komen dan te vervallen, dus je betaalt niks extra!:wink: Laat je het mij weten of ik dit voor je kan regelen? 

Reputatie 2

Hoi @Demi 

Dankjewel voor je reactie. Dat klinkt wat mij betreft prima.

Alleen nog even een andere vraag. Ik ga er altijd gemakshalve vanuit dat iets nieuws, altijd beter is. Maar eerlijk gezegd weet ik nog vrij weinig van het nieuwe platform. Kan ik ergens zien wat de exacte verschillen zijn? Ik hoop namelijk dat er geen opties verdwijnen; maar waar ik op hoop is dat als je een volledige serie opneemt, hij vanzelf stopt zodra de serie niet meer op tv komt. Nu blijft hij opnemen op de dagen en tijdstippen dat de serie op tv verscheen en is het soms zelfs niet mogelijk om de ingeplande opnames te stoppen.

Zou je me daar nog iets meer over kunnen vertellen?

Reputatie 7
Badge +8

@partypica De nieuwe TV Box zou in principe zeker beter moeten werken dan die je voorheen had. Wel zie ik dat er een probleem is in jouw postcode gebied, wellicht dat dit probleem hierdoor ook wordt veroorzaakt: https://thuismy.t-mobile.nl/storingen. Zou je verder ook willen kijken of je de resolutie kan aanpassen? Daarnaast wilt het wellicht ook verhelpen door de HDMI modus te wijzigen. Check dit topic hoe je dit doet: 

Daarnaast zou ik ook zeker afwachten tot de TV-migratie is geweest. Wellicht dat bovenstaande problemen dan ook gelijk als sneeuw voor de zon verdwijnen!:grinning:

Reputatie 7
Badge +8

@Markgoessens In dit topic kan je alles vinden over wat er nieuw is op het nieuwe platform. Met Cloud Opnemen kan je inderdaad programma's opnemen ipv bepaalde vaste tijden en dagen!:wink:

 

Reputatie 2

@Demi dankjewel. Dan ben ik helemaal overtuigd.

Dan mag je de wisseling voor mij in gang zetten. Heb je nog gegevens van mij nodig?

Reputatie 7
Badge +16

Dat is mooi @René Lieke, bedankt voor de update! 😄

@Renze-lwd De Zyxel + converter worden morgen tussen 09:30 en 12:00 bezorgd. Klopt het dat jouw installatieafspraak vanaf 15:00 is ingepland? Dat zou goed uitkomen namelijk!

Reputatie 1

Ooit heb ik helaas zonder succes t-mobile tv getest op een entone. Die is destijds gesneuveld en heb daar een nieuwe tv box voor ontvangen. Ben daarna nooit gemigreerd naar t-mobile tv. Is dit alsnog mogelijk?

@Jason  bedankt voor de snelle reactie. Helemaal akkoord, ik wil graag de amulet omruilen voor de nieuwe tv box.

 

Reputatie 7
Badge +8

@Markgoessens Toppie! Nee hoor, ik heb alles wat ik nodig heb!:grinning: Je hoeft alleen nog maar de nieuwe TV Box te ontvangen en zorgen dat deze straks tijdens de migratie aangesloten staat en dan is alles geregeld.

Reputatie 7

Hi Ronald, er bleek inderdaad nog iets verkeerd te staan in ons systeem. Zou je TV Box eens een reset willen geven via deze stappen? Het kan zijn dat je gevraagd wordt voor je TV klantnummer en pincode, deze kan je vinden op My T-Mobile Thuis. Daarna zou alles goed moeten werken op het nieuwe T-Mobile TV platform! :slight_smile:

@Jason kan je mijn box overzetten?

Reputatie 7
Badge +16

@Minimarsje Graag gedaan! De Amulet wordt omgeruild, ik verwacht dat je de Aria 610x eind van de week geleverd krijgt. Je zult hier nog een e-mail over krijgen met retour informatie en zodra het pakketje onze distributie verlaat, een e-mail van PostNL met de track&trace-code. Zo kun je de box te allen tijde in de gaten houden. Zodra deze aangesloten is, kun je een berichtje plaatsen in dit topic, dan zet ik de overgang in werking! 😄

Reputatie 3

@Jason Kan ik ook mijn Entone kastjes omruilen zodat ik omgezet kan worden naar de nieuwe TV omgeving?

 

Hoi na al dit meelezen zou ik ook erg graag in aanmerking komen voor het nieuwe platform. 

Maar dan zullen vast eerst de kastjes vervangen moeten worden?

dus @Demi  of @Jason ik gebruik de Huawei hg659 en de Entone- 26

Ik zou graag naar het nieuwe platvorm willen en dan later ook in de cloud kunnen opnemen.

Ik lees graag jullie reactie en wat er mogelijk is. 

Alvast bedankt

Walter

Hoi @Roderick85om de migratie naar TMTV in werking te brengen, dien je een Zyxel of Huawei modem te hebben én enkel Aria 610x TV Boxen. Omdat je nu nog gebruikmaakt van een Amulet 515 (harddiskrecorder), zullen we die eerst vervangen voordat de overstap gerealiseerd kan worden. Uiteraard is dit geen enkel probleem, maar houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het migratieproces - zo'n twee weken - geen gebruik kunt maken van de opnamefunctie. 

De box die je nu hebt kost € 5,00 per maand omdat je € 5,00 per maand korting krijgt op de standaardprijs van € 10,00. De Aria 610 kost standaard € 5,00 per maand, maar daar gaat weer € 5,00 van af omdat het je enige TV Box hebt. Je zult voor Cloud Opnemen straks precies hetzelfde betalen als je nu voor de harddiskrecorder doet: € 5,00 per maand. Prijstechnisch kom je op precies hetzelfde uit, maar dan met T-Mobile TV en Cloud Opnemen.

Zodra de Aria (vervangende) box straks aangesloten is, wil ik je vragen om een berichtje achter te laten in dit topic, dan kan ik de overgang naar TMT voor je in gang zetten! 😉

 

Houd er wel nog rekening mee dat wij de apparatuur graag geretourneerd zien op het retour adres - hierover ontvang je dadelijk een e-mail met uitleg en retournummer.

Voor het gemak plaats ik de retour uitleg hieronder zodat meelezers ook meteen zien hoe dit in zijn werking gaat (je kunt de inhoud uitklappen):

 

Beste @Jason, kan het kloppen dat ik nog geen e-mail en nieuwe TV box heb ontvangen?

Reputatie 1

Hoi @Jason, zou ik ook zo'n aria box met T-Mobile tv kunnen krijgen?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Roderick85, ook bij jou is sprake geweest van een verzendprobleem - gelukkig is dit inmiddels hersteld, sorry voor de extra wachttijd! 

De box zal uiterlijk vrijdag of zaterdag geleverd worden. Zodra de box aangesloten is, kan ik de overgang voor je aanvragen en in gang zetten. Nogmaals sorry voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Meneertje van der Meertje, welkom op de Community en bij Thuis! 

Je ontvangt straks de Amino Aria 7x TV Box; zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaat en aangeboden wordt bij PostNL, ontvang je van PostNL per e-mail een track&trace-code waarmee je altijd de bezorgstatus kunt checken.

Veel plezier straks met jouw abonnement, als ik je ergens bij kan helpen, let me know! 😄

Hoi @Dannyvl.x, bedoel je daarmee de TV Box of het modem? Je maakt momenteel gebruik van een Aria 610x en die is compatibel met T-Mobile TV. Echter, omdat je nog een Draytek modem gebruikt, kan ik de vervroegde overzetting op het nieuwe platform nog niet aanvragen. Ik zal een verzoek voor je indienen om de Draytek te swappen naar een Zyxel + Media Converter zodat jij ook gebruik kunt maken van het nieuwe TV-platform. Zodra de Zyxel en converter worden opgestuurd, kun je een afspraak inplannen met Guidion om deze aan te laten sluiten. Dat doen we omdat de glasvezelapparatuur zeer fragiel is en anders de servicegarantie op losse onderdelen vervalt.

Laat me weten of je hiermee akkoord gaat, dan regel ik de overschakeling op de Zyxel. Houd er alsjeblieft wel rekening mee dat het migratieproces maximaal twee weken duurt en pas start op het moment dat de Zyxel + converter aangesloten zijn.

Hoi Jason,

Ik zou ook heel graag de overstap maken naar T-Mobile TV.
ik heb een Aria 610x en het Huawei Modem, kan je voor mij de overstap naar T-Mobile TV aanvragen?

 

@Jason  ik heb de nieuwe box al ontvangen en meteen aangesloten. Dus de migratie kan beginnen! 

Reputatie 3

Bedankt @Jason voor je acties.

@Jason Goedemorgen Jason,

Ook wij zijn sinds jaar en dag (nog uit het Vodafone tijdperk;)) klant bij jullie en zouden heel graag gebruik gaan maken van T-Mobile TV. Ook wij beschikken echter nog over de Draytek router en de Entone TV Boxen.Is het mogelijk dat jij vervanging van deze apparatuur voor ons in gang zet? Zou heel fijn zijn. We horen het graag.

Hartelijke groet,

 

René & Lieke

Reageer