Beantwoord

interactieve tv naar t-mobile tv



Toon eerste reactie

140 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @René Lieke, bedankt voor je update. Fijn dat Cloud Opnemen nu eindelijk gebruikt kan worden! 

De maandkosten verreken ik voor het aankomende volledige jaar, dus twaalf maanden in één keer. Dat kan momenteel nog niet anders aangepakt worden omdat we die specifieke kortingen niet meer actief hebben, sorry.

Je zult op de factuur van mei, of juni daarom € 60,00 verrekend zien worden. Het restant dat eventueel overblijft omdat het hele maandbedrag bijvoorbeeld daarmee verrekend wordt, wordt dan óf los overgemaakt op jouw rekening 32 dagen na de incassodatum van die factuur, óf nog verrekend op een daaropvolgende factuur - dit is afhankelijk van het moment van aanmaken vergoeding + incassodatum credit.

Reputatie 2

Hallo @peterdevos01 ,

Zie dat je hier ook je vraag stelt. Je hebt eerder ook al dit topic: Overstappen naar opnemen cloud geopend. Wil jet het voortaan bij één topic houden? Dit is voor de moderators ook makkelijker. Het helpt echt niet om meerdere topics te openen het wordt er alleen onoverzichtelijker van.

@soepkip67 Helemaal duidelijk. Ik ga deze verwijderen. Als ik weet hoe ik dat moet doen.

@johnfeijen

Ik heb (ook) lang moeten wachten op de omzetting

ze werken per regio..postcode, was eind 2020 al bezig om te kijken wanneer het bij mij kon

via de service desk de omzetting aangevraagd, en nieuwe router(zyxell) en tv-kastje gekregen, en monteur alles laten verwisselen (gratis).  Hou dan ook rekening met de 2 weken die nodig zijn voor de omzetting.  Heb zelf in tussentijd de ‘oude’ recorder nog gebruikt, om iets te kunnen opnemen

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @hscholte, momenteel zetten we nog iedereen over in verschillende migratierondes. Dit heeft met de beschikbare apparatuur te maken, maar ook met een belasting van het netwerk. We houden zo zoveel mogelijk rekening met de capaciteit en zorgen ervoor dat er geen overschattingen plaatsvinden.

Dat gezegd hebbende, kan ik je natuurlijk wel in een versnelde procedure laten komen: dan ruil ik de Entone Kamai 510 TV Box die je momenteel in gebruik hebt, om voor een Amino Aria 610x box en kan ik zodra de oude box bij ons retour is, de versnelde migratie aanvragen - dit neemt dan maximaal twee weken in beslag nadat de box retour is. Zal ik dit in orde maken voor je? 

Reputatie 2

Goedemiddag @hscholte, momenteel zetten we nog iedereen over in verschillende migratierondes. Dit heeft met de beschikbare apparatuur te maken, maar ook met een belasting van het netwerk. We houden zo zoveel mogelijk rekening met de capaciteit en zorgen ervoor dat er geen overschattingen plaatsvinden.

Dat gezegd hebbende, kan ik je natuurlijk wel in een versnelde procedure laten komen: dan ruil ik de Entone Kamai 510 TV Box die je momenteel in gebruik hebt, om voor een Amino Aria 610x box en kan ik zodra de oude box bij ons retour is, de versnelde migratie aanvragen - dit neemt dan maximaal twee weken in beslag nadat de box retour is. Zal ik dit in orde maken voor je? 

 

@Jason  goedemiddag! inmiddels is mijn oude Box al terug bij jullie wat ook is bevestigd. Maar ben nog niet over gezet. (inmiddels langer dan 2 weken) Wanneer kan ik verwachten dat ik wordt overgezet? ik heb dus inmiddels de Animo Box. Oude apparatuur is al meer dan 2 weken in jullie bezig. 

 

Groet,

Jordi 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @BeLu, geen enkel probleem! Ik zorg ervoor dat beide TV Boxen omgeruild worden voor de Aria 610x en zal een verzoek indienen om de Draytek te swappen voor een Zyxel + Media Converter. Zodra alle vervangende apparatuur aangesloten is, kan ik de overgang naar T-Mobile TV starten. Dit proces zal dan nog maximaal twee weken in beslag nemen. Op het moment dat T-Mobile TV geactiveerd is, kun je via My T-Mobile Thuis de functie Cloud Opnemen toevoegen aan het abonnement. Vlak vóór de overgang ontvang je nog een SMS en e-mails met verdere uitleg. Veel kijkplezier toegewenst straks en vergeet alsjeblieft niet om zodra de track & trace-code voor de Zyxel + converter verstuurd is, een afspraak te maken met Guidion zodat die twee netjes geïnstalleerd worden! 😊

Hoi @René Lieke, thanks voor je begrip! Ik houd het goed in de gaten en mocht je nog assistentie kunnen gebruiken bij de installatie van de boxen, laat het alsjeblieft weten! 😄

Reputatie 7
Badge +16

@BeLu Nog een laatste verzoek: zou je de huidige apparatuur willen retourneren zodra de vervangingen bezorgd zijn, alsjeblieft? Alvast bedankt voor het terugsturen! Ik stuur je meteen een e-mail met uitleg over de retourmethode. Je kunt ook een kijkje nemen in dit speciale topic: Hoe stuur ik de apparatuur terug?

Reputatie 7
Badge +8

Hi @partypica De nieuwe TV Box komt zo snel mogelijk jouw kant op. Je ontvangt nog een Track & Trace code waarmee je het pakket kan volgen wanneer het bij PostNL is. De migratie heb ik ook voor je in orde gemaakt. Dit zal op 7 september gebeuren. Een week van te voren ontvang je meer informatie.

Reputatie 7
Badge +8

@Patrickvr1980 Super! Ik heb in ieder geval de twee nieuwe TV Boxen al naar je op kunnen sturen. Het nieuwe modem moet worden opgestuurd door de technische dienst. Ik verwacht dat dit na het weekend wordt gedaan. Geef je ons een seintje als het modem ook bij jou binnen en helemaal geïnstalleerd is? Dan kan ik de migratie voor je aanvragen. Voor nu nog een fijn weekend! :grinning:

Hallo Jason, dat is goed.
Vind het allemaal ok zolang ik maar tv kan kijken en internet heb vanwege thusiwerken.

ben je nog informatie van me nodig?

 

groet,

Halald

Reputatie 1

Hoi @Jason , de tv box is geïnstalleerd

Reputatie 7

Hoi @hscholte ,

Geen zorgen; het gaat hier echt om de TV Box. Het modem kan je gewoon blijven gebruiken en daardoor ook de Internetverbinding. Op die manier kan je gewoon veilig vanuit Thuis werken. Wel zo fijn! 😊

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal top, dankjewel! @BeLu 

Zou je mij een seintje willen geven in dit topic zodra alles bezorgd en aangesloten is? Dan zet ik de overgang meteen in gang.

Reputatie 6

Hoi @johnfeijen, de informatie dat er tijdens het EK niet gemigreerd wordt is vrij recent en was nog niet bekend toen Jason jouw migratie in gang ging zetten. Excuses dat dit op deze manier bij jou terecht is gekomen. Het gaat niet alleen over jouw specifieke omzetting. Er is besloten om geen omzettingen tijdens het EK te doen, bij een verandering zou er in de praktijk iets mis kunnen gaan, dit willen we tijdens een uiterst veel bekeken sportevenement als dit heel graag voorkomen.

@Jason Goedemorgen, Ik heb direct 2 mailtjes ontvangen dat het modem en de tv boxen geleverd gaan worden. Dit zie ik niet terug in de pagina mijn bestellingen in My T-Mobile, klopt dat? Aanstaande woensdag staat namelijk de monteur op de stoep ;).

Hoi  Boris,

Top. Das fijn om te lezen 

Reputatie 3

@Ginny ,

Maar ik ben helemaal geen sportfan, dus daar ben ik nu de dupe van. Jullie hadden beter mensen de optie kunnen geven de migratie uit te stellen tot na het ek.

Heel teleurstellend dit. Normaal neem ik altijd andere programma's op die ik dan kan kijken omdat er alleen voetbal op tv is. Dat kan ik nu dus ook niet doen want ik heb mijn harddisk recorder net teruggestuurd. Hoe gaan jullie dit nu oplossen cq compenseren?

Wat voor decoder ga ik krijgen als nieuwe klant?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Bartonlol, er komt een vervangende TV Box aan (de Aria 610x). Houd alsjeblieft rekening met maximaal vier tot zeven dagen levertijd - in de praktijk is het meestal binnen vier dagen bezorgd. Zodra de Aria bezorgd is, kun je de huidige Kamai 510 retourneren. Gebruik daarvoor de info die in de gestuurde e-mail staat! 😄 

Wanneer je de vervanging ontvangen hebt, wil ik je verzoeken een bericht achter te laten in dit topic, dan zet ik de overgang naar T-Mobile TV voor je in gang zodat je binnen maximaal twee weken overgezet wordt.

Hoi @BeLu, door een systeemfout werd de afspraaktool niet automatisch meegestuurd tijdens de omruiling, excuses! Gelukkig zie ik dat de monteur morgen langskomt om de Zyxel + Media Converter te installeren. Dat er geen track & trace-code gestuurd is, is ook een zeer onfortuinlijke fout. Het is maar goed dat je toevallig thuis was, sorry! 

Zodra morgen alles geïnstalleerd is, zal ik de switch naar T-Mobile TV starten. Dan word je over maximaal twee weken omgezet. 

Jullie ontvangen hier nog een SMS en e-mail over vlak vóór de overgang! 😉

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @johnfeijen, helemaal top, zodra alles aangesloten is, zal ik de omzetting in gang zetten.

De compensatie maak ik meteen in orde voor je zodat je één jaar à € 5,00 per maand vergoed krijgt in één keer. Deze compensatie zal dan op een volgende factuur in mindering worden gebracht op de maandkosten!

Reputatie 3

@Jason de nieuwe routers en TV decoders zijn geïnstalleerd. Dus je kunt mij omzetten naar de nieuwe TV omgeving.

Zit hier nu onderhand nu ook met dikke koppijn, met de omzetten naar het nieuwe tv platform.

Spullen besteld, duurt paar dagen, monteur afgesproken, netjes aan gesloten

melding gemaakt dat het is omgezet….. en nu komt het…

omzetten duurt 2 weken… uuuhh, wat ??  waarom zo lang, waarom is dat niet bekend?

staat de server in timboektoe???, dus kan niet van de nieuwe settings gebruik maken.

De oude Hdisk recorder dan maar weer gebruiken

na 2 weken...zie dat het nieuwe menu actief is.  hehe

Oh nee...cloud kan niet geactiveerd worden

De ‘oude spullen’ moeten eerst terug zijn, en afgeboekt worden

dus die opsturen, en wachten...en wachten...en nog steeds wachten...op de afboeking

en zo gaan weer ongeveer 3 weken voorbij, want de postduif die het bericht moet doorgeven is ‘verdwaald’???

dus… bedankt..voor de niet geleverde service, en voor de ontnomen tv genot 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Minimarsje, we hebben een spoedmigratie ingezet omdat jouw aanvraag bleef hangen. Excuses hiervoor! 

Ik zie dat T-Mobile TV inmiddels geactiveerd is. Is het gelukt om Cloud Opnemen toe te voegen via My T-Mobile Thuis (link is klikbaar)? 

Reputatie 7
Badge +16

@johnfeijen Helemaal top, dankjewel voor het aansluiten van de apparatuur en het informeren hierover! Ik heb de versnelde migratie aangevraagd. Je zult aan het eind van de procedure een SMS en e-mail ontvangen ter informatie en vlak vóór de migratie, nog eens een SMS met uitleg.

 

@Minimarsje Om de migratie naar TMTV in werking te brengen, dien je enkel Aria 610x TV Boxen te hebben. Omdat je nu geen van die apparaten thuis hebt staan, zullen we de Amulet (harddiskrecorder) eerst vervangen voordat de overstap gerealiseerd kan worden. Uiteraard is dit geen enkel probleem, maar houd er dan wel rekening mee dat je ten tijde van het migratieproces - zo'n twee weken - geen gebruik kunt maken van de opnamefunctie.

Ga je hiermee akkoord? Zo ja, dan ruil ik de Amulet om voor de vervangende apparatuur. Zodra de vervangende apparatuur aangesloten is, kan ik de migratie in gang zetten. Stuur alsjeblieft de huidige apparaten terug naar ons retour adres - hier ontvang je nog een e-mail over met uitleg indien je akkoord gaat. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Cfn-3001,

Sorry dat dit in het begin niet duidelijk was, ik zal het zeker meenemen als verbeterpunt. Ook vind ik de punten die je verder aanhaalt goede punten! In principe zou dat laatste geen probleem moeten zijn als je van meerdere kijkprofielen gebruik maakt. Hopelijk lukt het je hiermee.

Hoi @johnfeijen,

Dat ga ik voor je in orde maken! De nieuwe TV Box is onderweg. Zodra je de nieuwe TV Box hebt aangesloten, kan ik ook de overzetting naar het nieuwe platform in gang zetten. Ik zal zelf ook een oogje op jouw profiel houden, maar stuur gerust ook een berichtje zodra het je is gelukt. :relaxed:

Reageer