odido tv app op Samsung TV is vandaag na update heel slecht geworden

  • 26 February 2024
  • 68 reacties
  • 1932 Bekeken

Reputatie 1

Hallo,

Ik heb een samsung tv uit 2022. App van t-mobile/ odido heeft tot gisteren prima gewerkt. Blijkbaar vandaag update gehad. Nu is alles slecht.

Als ik van zender wissel dan moet ik 4 seconden wachten totdat het beeld weer met horten en stoten tot leven komt.

Mijn samsung tv is model:

QE65Q75BATXXN

Graag maken of anders oude app terug zetten.

Een update moet verbetering geven en het niet slechter maken.

Ik hoop op een oplossing. 

 

Demi van Odido 2 maanden geleden

Hi allemaal, de problemen na de update van de Samsung TV hebben we gevonden en kunnen herproduceren. Bedankt voor het melden! Ticket is met spoed aangemaakt door ons tv team om dit zo snel mogelijk opgelost te hebben.

Bekijk origineel

68 reacties

Reputatie 1

Ook hier geen verbetering 

 

samsung tv: Q75AA 65 TV

65q74b

@Chriscross76 @eric.hekelaar @Sebregts @henkka @Marcvsamsung @Roos90 @gleuvenier

De update is inmiddels teruggedraaid op de meeste modellen, ervaren jullie dit ook zo? Mocht dit niet het geval zijn, ontvang ik graag het modelnummer van de TV. Op dit moment zijn de juiste experts niet aanwezig, maar ik zal maandag gelijk navraag doen naar de status. Alvast super bedankt voor jullie geduld! 

@Jan A. Goed dat je aan de bel trekt! Ik raad je aan om jouw bevindingen in dit topic te plaatsen: Alles over de Odido Online TV App voor LG TV (bèta-versie)! | Odido community. Zo blijft alles overzichtelijk en kunnen we je het beste helpen. 

65q74b

Ik heb trouwens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en tv helemaal uitgezet en opnieuw aangezet. Geen resultaat. Ik heb internet op de tv via een LAN kabel

 

Wij hebben hetzelfde gedaan, maar ook geen resultaat

 

Alle topics rondom dit verhaal worden al de hele dag genegeerd ook. Erg jammer! 

Reputatie 2

Ook bij deze is de oude app niet terug.

QE55QN95AATXXH

Ook hier exact zelfde issue met Samsung tv en update van App.

Hoop op spoedige oplossing. Tot nu toe nog altijd geen verschil. 
 

mvg Ruud

 

Hallo,

Ik heb een samsung tv uit 2022. App van t-mobile/ odido heeft totg gisteren prima gewerkt. Blijkbaar vandaag update gehad. Nu is alles slecht.

Als ik van zender wissel dan moet ik 4 seconden wachten totdat het beeld weer met horten en stoten tot leven komt.

Mijn samsung tv is model:

QE65Q75BATXXN

Graag maken of anders oude app terug zetten.

Een update moet verbetering geven en het niet slechter maken.

Ik hoop op een oplossing. 

Reputatie 2

Yes!  De oude update is hier terug gezet, alles werkt weer naar behoren thx!

Reputatie 1

Ik wou even melden dat ik ook net een update heb ontvangen en alles werkt weer perfect.

Het heeft 1 week geduurd maar is gelukkig opgelost.

In ieder geval bedankt en graag de volgende update  heeeeeel goed testen.

Die update had ik vandaag ook alles leek goed te werken, tot dat ik de tv uit had gezet en deze avond weer aan het blijft een drama ene moment goed daarna loopt alles in het zwart ..dan duurt het minuten tussen de ene zender naar de andere.

Bij ons is de app ook weer terug bij het oude.

Mijn vrouw is er blij mee, dus ik ook! 😄

Reputatie 2

Hier ook gelukkig voor nu de oude app weer terug. Was wel tevreden over de nieuwe app dus hoop dat bug snel is opgelost en jullie hem probleemloos kunnen uitrollen.

 

Krijg de melding u moet u apparaat herstarten omdat odido app in standby modus heeft gestaan iedere keer dat ik mijn tv uit hebt gezet en later weer aan zet .

De tweede is dat het lang duurt voor de zenders tevoorschijn komen tijdens het zappen

Iemand die ook dit ervaart graag hulp 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Sebregts, kijk graag met je mee. Ik begrijp dat zappen lang duurt. Gaat dit om iedere zender of zijn er specifieke waarbij het langer duurt dan normaal? Welk merk/model heb jij?

Wat betreft je eerste punt (Krijg de melding u moet u apparaat herstarten omdat odido app in standby modus heeft gestaan iedere keer dat ik mijn tv uit hebt gezet en later weer aan zet) snap ik nog niet helemaal hoe en wat. Begrijp ik het goed en geeft onze app deze melding wanneer je televisie uit heeft gestaan? Of krijg je ergens anders deze melding? Alvast bedankt!

als de tv even uit heeft gestaan  en opnieuw aanzet ,krijg ik de melding dat ik de( odido) app moet herstarten omdat deze in een standby modus heeft gestaan,dit gebeurt ook na het kijken van streaming diensten .

 

Als tweede zappen naar zenders duurt heel lang,blijft gewoon op Zwart beeld staan .

,ned 1,2,3 niet.

als de tv even uit heeft gestaan  en opnieuw aanzet ,krijg ik de melding dat ik de( odido) app moet herstarten omdat deze in een standby modus heeft gestaan,dit gebeurt ook na het kijken van streaming diensten .

 

Als tweede zappen naar zenders duurt heel lang,blijft gewoon op Zwart beeld staan .

,ned 1,2,3 niet.

Ik herken hier precies dezelfde symptomen.
Krijg regelmatig die melding, (ja @Cheyenne van Odido, in de Odido app) en alle zenders behalve NPO blijven in het begin seconden lang zwart. Toen tijdje terug de app drastisch werd geüpdatet zag alles er veelbelovend uit, maar begonnen ook de problemen. Inmiddels is de hele app qua layout weer terug bij af, maar zijn de problemen gebleven. Zelfs mijn vriendin begint nu te klagen of we niet vast moeten gaan zoeken naar volgende provider (rond Jaarwisseling aangesloten, wat eigenlijk sept ‘23 had moeten zijn).
Toestel is QE65LS03BGUXXH
App draait ook op Chromecast 4K, daar gaat het iets beter, lijkt ook nog de ‘oude’ app op te draaien.
Beide bekabeld aangesloten.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Sebregts, het klopt dat je de app moet herstarten na dat je tv in standby geweest is. Dit komt omdat Samsung de apps niet in standby ververst, dan dien je dus de app te herstarten zodat de juiste content geladen wordt. 

Over het zappen, zou je hier een filmpje van willen maken en door middel van een WeTransfer link, hier met ons willen delen? Dan kunnen we het doorzetten. 

@NielsKanis, zou jij hier ook een filmpje van willen maken? Alvast bedankt! 

We tranferlink waar vindt ik dat 

 

Reageer