Sinds gister een update gehad van Samsung The Frame. Sindsdien werkt de Odido TV app niet meer. Heb hem al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar ik krijg zelfs geen inlog scherm meer. Hij laat alleen het achtergrond plaatje zien van de app verder doet hij niks. Heb mijn tv al herstart. Daarnaast mijn router een herstart gegeven niks werkt. Iemand enig idee wat dit kan zijn kan nu geen tv meer kijken. Wanneer komt er een update voor de app van Samsung of is er een beta app die ik kan installeren zodat alles weer werkt?
Odido TV App werkt niet meer naar update Samsung The Frame
Hi
Hey
Uit mijn hoofd heb jij ook nog het 2023 model geloof ik. Ze werken van oud naar nieuw dus de 2023 zal als 1 van de laatste de update ontvangen. Ik vind het echt heel vervelend voor je en had gehoopt dat er al meer vorderingen gemaakt waren. Dan komt de vakantieperiode er ook nog eens aan wat waarschijnlijk voor vertraging zal zorgen.
Ja inderdaad bijna mijn hele abonnement periode zonder de tv app. Naaja als ik compensatie krijg tegen die tijd dan ben ik tevreden.
Ja als ik tegen die tijd dat de app weer werkt een compensatie krijg is het prima.
Hebben jullie wel enig idee hoelang het nog ongeveer gaat duren met de uitrol van de eerste modellen? Is dat weken of maanden? Mocht dit nog maanden duren dan overweeg ik wel dat jullie tv in me pakket uitzetten
Hey
Dus voor de verduidelijking
Hey
Ik heb het TV abonnement opgezegd zonder extra kosten en maart tot en met vandaag voor je vergoed. Dit zal worden verrekend op een volgend factuur.
Geeft niks
Ik heb nu 4 maanden een abonnement bij Odido voor zowel internet, tv als mobiele telefonie.
Voor het internet heb ik twee wifi versterkers aan moeten schaffen, anders is de verbinding dramatisch.
Mobiel bellen kan hier nauwelijks. Zowel zakelijk als privé (twee abonnementen) vervalt de verbinding in een gesprek binnen 5 minuten.
Tv kijken kan ik niet via de Odido app want dat werkt niet op onze tv.
Wat mij betreft levert Odido een wanprestatie (6:74 BW) en gaan we over tot ontbinding van de contracten. Gemaakte afspraken (levering) worden immers niet nagekomen.
Ik ga dan ook graag weer terug naar mijn oude provider.
Hoe gaan we dit regelen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.