Opgelost [11-4-2021] Problemen traag Internet / TV Dordrecht



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

472 reacties

Reputatie 4

Dat geld terug krijgen is ook niet echt veel, maar ga het wel doen! Hoop dat iedereen het doet, ze doen het niet uit zichzelf, dus vragen mensen. Bellen, lastig vallen, doordrammen!!
En klacht op alle forums achterlaten. 
Je krijgt iets van 3 euro voor 2 dagen.
https://www.consumentenbond.nl/alles-in-1/geld-terug-bij-netwerkstoringen

Reputatie 2

Kan T-mobile zelf ook met een reactie komen????

Dat schijnt te moeilijk te zijn, waarschijnlijk hebben ze geen actieve herinnering aan deze storing

de laatste reactie is van gisteravond 21:32 echt schandelijk dat ze vanochtend niet met een update gekomen zijn. ik denk dat we met z'n allen even contact moeten opnemen met AD Dortenaar 

Nou naar de AD Dordtenaar is niet moeilijk, net een twitterbericht er uitgedaan.

Het wordt tijd dat T-Mobile eindelijk is informeert wat er precies aan de hand is en wat ze gaan doen. Storing is al zolang dat ze toch wel weten wat er mis is. Als dat niet zo is kan iedereen maar beter naar een andere provider gaan.

Dus T-Mobile laat eens wat van je horen!!!!!

 

Postcode 3319 op Dubbeldam

3317 crabbenhof het is en blijf om te janken 

Reputatie 2

Webcare nog niet wakker om ons een update te geven?

Thuiswerken is niet te doen zo. Wordt mogelijk verlof opnemen.

Krijg ik dat dan vergoed?

Tis hier in Dordrecht nog steeds 1 groot drama. Niks werkt. Alle stappen al tig keer doorlopen.... hoop dat er nu toch wel heel snel een oplossing gaat komen!

 

In stadspolders 3315 al heel het weekend geen tv. En vandaag is het internet ook zeeeer slecht. En je krijgt amper informatie 

Reputatie 4

In stadspolders 3315 al heel het weekend geen tv. En vandaag is het internet ook zeeeer slecht. En je krijgt amper informatie 

Nou niet alleen vandaag is het slecht... 

Reputatie 4

In stadspolders 3315 al heel het weekend geen tv. En vandaag is het internet ook zeeeer slecht. En je krijgt amper informatie 

Nou niet alleen vandaag is het slecht... 

Heel het weekend is het al zwaar waardeloos 

Heel het weekend nergens last van gehad en sinds vanochtend komt de download nog niet eens aan de één Mbps.. 3311

Volgens de klantenservice wordt er naar gekeken maar er is nog steeds niet duidelijk wat het probleem is.. 

 

 

Internet is idd om te janken. We werken hier met z'n tweeën thuis, dit is geen doen. Het valt me op dat er laatste tijden steeds vaker storingen optreden bij T-mobile. Voorheen was dit geen probleem.

Reputatie 2

Toch mooi dat er volgens TM geen storing is.

Reputatie 4

Heel het weekend nergens last van gehad en sinds vanochtend komt de download nog niet eens aan de één Mbps.. 3311

Volgens de klantenservice wordt er naar gekeken maar er is nog steeds niet duidelijk wat het probleem is.. 

 

 

Als je een lekke band hebt wordt die niet ineens geplakt door er naar te kijken, maar door je handen te laten wapperen. Weer zo’n nietszeggend antwoord van de klantenservice wat ze het hele weekend al hebben gegeven ☹️

Reputatie 5

Internet was dit weekend nog redelijk te doen met 3-5 Mbps maar sinds vanochtend blijft het onder de 1Mbps hangen (postcode 3319)…

Gisteren voor opaatje van 90 (postcodegebied 3315) een Apple TV neergezet met TV Anywhere zodat hij zijn favoriete voetbalclub kon zien knallen, helemaal gelukkig :thumbsup_tone2: Maar lieve T-Mobile, houden jullie er wel even rekening mee dat lang niet iedereen “zomaar even” TV Anywhere kan gebruiken als alternatief, zoals opa's van 90? Zeker niet met snelheden zoals die van vandaag...

Anyway… Hopen dat dit snel opgelost gaat worden! :fingers_crossed_tone2:

omdat het zo lang duurt, misschien fair om datalimiet van het bijbehorende t-mobile telefoon abonnement op onbeperkt te zetten? Kunnen jullie dat regelen?

Reputatie 7

[Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!

Reputatie 2

Lekker snel na 3 dagen nog niets.

Als ik mjn werk zo doet was ik al ontslagen, en mijn bedrijf kapot.

 

Reputatie 4

[Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!

De informatievoorziening is vanuit T-mobile het hele weekend al waardeloos. Lijkt erop dat alles eerst over het weekend heen is getild en er nu serieus naar wordt gekeken. Kom gewoon met een net en tot iedereen zijn tevredenheid passend voorstel ter compensatie! Lijkt mij in deze tijd van Corona waarbij de nodige mensen thuis moeten werken het minste wat T-mobile kan doen. Dat zou mogelijkerwijs nog enigszins de negatieve stemming richting het oplossend vermogen van jullie kunnen ombuigen. Of is dat soms ook al teveel gevraagd?

Reputatie 2

[Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!

Mobiele data limiet op onbeperkt zetten, zodat we via hotspot nog iets van de dag kunnen redden. Ik heb tele2 op mobiel, laat dat nu ook van tMobile zijn. Dus makkelijk te regelen lijkt mij

Reputatie 2

-nvm

Reputatie 2

Heb net DordtCentraal ingelicht.

Ongelofelijk, NOG STEEDS OP ZOEK NAAR EEN OORZAAK.

Wat hebben jullie bij T-Mobile nu gedaan in het weekeinde. Zit hier met 2 thuiswerkers.
Werken? Dat gaat dus niet?
Snap dan toch eens dat internet geen luxe is maar dat we er afhankelijk van zijn.
 

Misschien iedereen die ook T-Mobile telefonie heeft een onbeperkte 4g upgrade geven?

Kan er in ieder geval nog gewerkt worden vandaag.

 

Reputatie 1

Mensen, ik zal uitleggen hoe het werkt bij T-Mobile, ik heb namelijk al vaker problemen gehad afgelopen tijd en ik woon ook in Dordrecht.
T-Mobile is niet de beheerder van het netwerk in Dordrecht, dat is KPN.
Zodra er dus een storing gemeldt wordt dan wordt deze via de helpdesk doorgestuurd naar de backoffice. De backoffice moet een ticket aanmaken en deze naar KPN sturen zodat de monteurs van KPN Netwerk aangestuurd kunnen worden om naar het probleem te kijken. Oftewel T-Mobile kan zelf helemaal niks doen, alleen maar vragen of KPN ze er naar willen kijken.
Vervolgens doet de backoffice er gemiddeld 4-5 werkdagen over om dit ticket aan te maken en werken zij niet in het weekend.
Oftewel, het gaat gewoon meer dan een week duren voordat er ook maar iemand naar het probleem kijkt.

Ik heb binnen een maand tijd al 2 keer totaal geen verbinding gehad, omdat er een stekkertje uit de wijkcentrale was getrokken. Duurde meer dan een week om stekker terug in te pluggen.

Ik heb mijn abbo opgezegd, en ben overgestapt naar KPN. 15 april komt de KPN monteur alles aansluiten en ben ik hopelijk af van dit gezeik bij T-Mobile.

Tevens, als ik KPN bel, heb ik altijd binnen een minuut iemand aan de telefoon, bij TMobile sta ik vaak meer als een half uur in de wacht, ook zo fijn.

 

Mensen, ik zal uitleggen hoe het werkt bij T-Mobile, ik heb namelijk al vaker problemen gehad afgelopen tijd en ik woon ook in Dordrecht.
T-Mobile is niet de beheerder van het netwerk in Dordrecht, dat is KPN.
Zodra er dus een storing gemeldt wordt dan wordt deze via de helpdesk doorgestuurd naar de backoffice. De backoffice moet een ticket aanmaken en deze naar KPN sturen zodat de monteurs van KPN Netwerk aangestuurd kunnen worden om naar het probleem te kijken. Oftewel T-Mobile kan zelf helemaal niks doen, alleen maar vragen of KPN ze er naar willen kijken.
Vervolgens doet de backoffice er gemiddeld 4-5 werkdagen over om dit ticket aan te maken en werken zij niet in het weekend.
Oftewel, het gaat gewoon meer dan een week duren voordat er ook maar iemand naar het probleem kijkt.

Ik heb binnen een maand tijd al 2 keer totaal geen verbinding gehad, omdat er een stekkertje uit de wijkcentrale was getrokken. Duurde meer dan een week om stekker terug in te pluggen.

Ik heb mijn abbo opgezegd, en ben overgestapt naar KPN. 15 april komt de KPN monteur alles aansluiten en ben ik hopelijk af van dit gezeik bij T-Mobile.

Tevens, als ik KPN bel, heb ik altijd binnen een minuut iemand aan de telefoon, bij TMobile sta ik vaak meer als een half uur in de wacht, ook zo fijn.

 

Dat met een stekkertje in de centrale heb ik vorig jaar ook gehad. 4 weken geen glasvezel.
Maar T-Mobile kan toch communiceren hoe het zit? Dat is nog altijd beter dan melden dat het probleem in onderzoek is.

[Update 9:50] We zijn nog op zoek naar de oorzaak. Weet dat we er alles aan doen om het probleem zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer we een update hebben delen we dit hier!

Wat is er op dit moment wel bekend? Waar ligt het niet aan? Wat meer informatie is fijn!