Opgelost [11-4-2021] Problemen traag Internet / TV Dordrecht



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

472 reacties

Reputatie 1

Sinds vanochtend weer een slechte internetverbinding in Dordrecht. Volgens speedtest.net een download snelheid van 15 Mbps en upload van 22 Mbps.

Reputatie 4

Zelfs casten geeft problemen. Wat een ballen club dat T-mobile....

Reputatie 4

Incompente club dat hele T-mobile.

Derde rangs clubje. Zo snel ik lan meyt al mijn abonnementen naar een echte provider.

Dit slaat nergens op. Stelletje amateurs de storingen laten verhelpen. Zijn het kleuters daar, of beledig ik nu de kleuters door ze te vergelijken met de storingsdienst van T-mobile.

Schoften zijn het. Je wordt een heel weekend aan het lijntje gehouden en ze voeren geen flikker uit om hun klanten tevreden te stellen en een storing netjes op te lossen. Wij zijn voor dat stelletje onbenullen helemaal geen klanten. Wij vormen het betaalvee dat zo stom is om hun volgevreten  zakken te vullen. 

Het beeld is sinds namiddag terug, maar wordt langzaam maar zeker paars. We moeten dan de TV even uit zetten en bij inschakelen zijn de kleuren weer goed. Wordt dit nog verholpen?₩

Reputatie 4

Je hebt toch hoop dat het na een nacht weer werkt, maar nee.  1,8 Mbp/s nu. Gvd nog lager dan gisteren. Dat wordt een feest met calls via Ms Team 😂 Neemt Tmobile de kosten van een vrije dag op zich? Echt compleet belachelijk in deze tijd. Houden de monteurs soms 1,5m afstand van de apparatuur?

 

Update 6:20

 

Nu 1,01 Mbp/s. Het kon dus nog langzamer... 

Bij deze verzoek aan T-mobile….trek ff een blik goede monteurs open en los deze bak ellende op! 

Geloof je het zelf, alles waar het woord “goed” voor staat is of wordt langzaamaan afgebroken bij deze tent. Ze begonnen met DTAG want… goedkoper, vervolgens goede monteurs eruit getrapt en stagiaires er voor in de plaats aangenomen.

In plaats van goed investeren in de infrastructuur waardoor ze aanvallen enigszins kunnen voorkomen, verbergen ze gewoon de helft van de hops tijdens traceroutes.

Nee hoor, goede monteurs moet je voor bij de concurrent zijn.

 

Geloof je jezelf zelf nog, als je in de spiegel kijkt? Volgens mij zijn jullie helemaal niet "hard aan het werk". Een zinsnede over "ondanks dat het zondag is" van ene Giny zegt mij dat deze hele facking klerebende vrolijk over het weekend getild is. Wij worden hier zoet gehouden met zalvende woorden.

Ginny ook al zo gefrustreerd tegen jou geweest? Ook tegen mij werd gezegd dat er met man en macht aan gewerkt wordt “ja ook in het weekend" werd zelfs gevraagd hoe ik tot de conclusie kwam dat dit niet het geval was waarop ik al aangaf, zeiden je collega's zelf massaal ten tijden van de DTAG debacle. Vrijdag (lekker ondoordacht) veranderingen doorvoeren en diezelfde vrijdag alles nog bij menig consument naar de go#@$#%$me en klantenservice die massaal aangaf dat pas na het weekend de meldingen zouden worden opgepakt. 

Na een storing kun je (maandbedrag/30)*(aantal keer volledig 24 uur storing) terugkrijgen.

Klinkt leuk, maar ik denk dat die inmiddels € 1,66 niet opweegt tegen het filmpje dat iemand graag had willen kijken met zijn/haar partner ter ontspanning na een week flink werken. Die tijd is in principe gewoonweg verloren en is heel wat meer waard dan die paar euro die je terugkrijgt. Even als voorbeeld hé, maar goed.

Schoften zijn het. Je wordt een heel weekend aan het lijntje gehouden en ze voeren geen flikker uit om hun klanten tevreden te stellen en een storing netjes op te lossen. Wij zijn voor dat stelletje onbenullen helemaal geen klanten. Wij vormen het betaalvee dat zo stom is om hun volgevreten  zakken te vullen. 

Het lijkt mij nou ook niet echt dat ze überhaupt weten waarmee ze bezig zijn bij T-Mobile. Ik krijg sterk de indruk dat alles wat ze doen, gebaseerd is op “Trial and Error”, er worden totaal geen risicoanalyses gedaan, alles wordt er gewoon lekker doorheen gedrukt en als het achteraf fout gaat is het de consument die gedupeerd is. 

En Søren Abildgaard vind het allemaal maar best, zolang hij zijn royale salaris maar kan vangen en kan opscheppen lijkt hij het wel best te vinden.

Reputatie 3

Snelheid is hier ook helemaal weggezakt van 1000 naar 1.8mbit. 

Gisteren avond was het niet veel soeps maar kon je nog wel wat. 

Dat wordt inbellen op meets met twee thuiswerkers.

 

3315 Dordrecht Stadspolders (internet only)

 

Update 06:28 snelheid down nu 0,8mbit. Up lijkt wel goed te gaan ( of in ieder geval beter)

Reputatie 3

Dordrecht, locatie Reeland.

Heb 3 in 1, 1000/1000 mbit internet via de glasvezel.

Begon zaterdag met verstoring tv die alleen maar erger werd en daarna ging de download snelheid ook drastisch naar beneden, zondag haalde ik nog 3,5 mbit, upload is wel goed.

Vanmorgen had ik gehoopt dat problemen opgelost waren maar het is alleen nog maar erger geworden.

Weet niet wat er aan de hand is maar dit ziet er niet best uit en daarbij dat we nu de 3de dag ingaan en het er niet beter op wordt. 

Zit zelf in de ICT en werk voornamelijk thuis maar dit gaat het niet worden, uitwijken naar een hotspot dus.

 

 

Dus thuiswerken onmogelijk??? Wat is dit????

Reputatie 4

Ik heb het geluk dat internet hier redelijk werkt. 3317 Dordrecht. 

Tv nog steeds ruk en zelfs TV Anywhere heeft de pijp aan Maarten gegeven.

Het is echt van de zotte wat T-Mobile hier presteert. Functie elders? 

 

Update: Internet weer down. Ik inmiddels ook. Databundel maar weer aanspreken straks voor een Teams meeting. 

Reputatie 1

 

Reputatie 4

Wat een aftandse apparatuur bij T-mobile, luie storingsdienst en meest domme figuren bij de klantenservice. 

Nog steeds geen beeld. En traag internet.

Wrl een of andere gek op het bandje bij het wachten op iemand van de klantenservice. Blokkerig beeld, start de interactieve tvbox opnieuw op, en klaar!

Nou dat doet heel Dordrecht bijna al een week dombo's!! Jullie troep werkt niet!! Dat is het probleem!! En jullie hebben een stel incompetente figuren rondlopen bij de storingsdienst. Dump die maar eens en klaar!

Laten we met zijn allen bellen als die derderangs organisatie de storing verholpen heeft voor een schadevergoeding!

Plaats op allerlei forums wat een derderangs clubje T-mobile is. 

Echt niet normaal dit!!

Reputatie 2

Hier ook bepaalde websites nog steeds niet bereikbaar. Wanneer is hier een fix voor?

Reputatie 3

 

Ha jij heb nog steeds 2x meer als ik, zit op de 0,03 :-)

Ook hier weer de bekende problemen sommige sites niet bereikbaar een paar keer per dag convertor opnieuw opstarten

Reputatie 1

Is er al iets bekend?

Reputatie 2

Goede Morgen,

3e dag geen tv.

Heel slecht internet.

T-Mobile schaam jullie.

Net verlengt nu al heeeeeeel veel spijt.

3317 PE 

Reputatie 1

Bij mij werkt het sinds een paar uur weer goed.

Reputatie 4

En wij, in 3317, maar denken het gaat goed geen blokkerig beeld...…

Tot gisteren, toch weer af en toe blokkerig. Leg eens uit hoe dit toch weer kan? Wanneer gaan jullie er structueel iets mee doen?

Reputatie 4

Kan T-mobile zelf ook met een reactie komen????

Proberen denk ik in te loggen via een kantoortje in Dordrecht? 😳

Er is al vaker reactie gevraagd, waarmee ze dan komen is een beschamend antwoord. Ze mogen nu zéker met een verdomd goede reactie komen!!!!

Reputatie 4

@Jason Hoi bedankt voor je reactie. Deze test was gedaan via wifi, normaal kreeg ik hier een resultaat boven de 600Mbps, op mijn 2020 macbook.

Ik heb er ook 2 gedaan via de kabel:

 

Ik hoor het graag.

Het blijft inderdaad aan modderen. Het lijkt of er standaard wordt geknepen. Ook in 3317. Voor de laatste algehele storing zat ik boven de 700, nu met grote regelmaat ver eronder. Het abo is 1000, niet rond de 500. Dan heb je een goedkoper abonnement. 

Hier ook al vanaf zaterdag geen tv en slechte, heel slechte wifi. Handig met dat thuis onderwijs. Ik sta nu al 20 min in de wacht bij de klantenservice. Het is niet te doen. Sonos radio gaat aan uit aan uit, doordat de wifi steeds wegvalt! Zou toch graag compensatie willen vam T-mobile

Reputatie 1

Werkwebsite nog steeds niet bereikbaar..

Reputatie 1

Hier niet veel beter. 3 mensen die thuis moeten werken.  

 

Reputatie 3

Beste, woon in Dordrecht en heb last gehad van die grote storing van afgelopen zaterdag wat begon met blokjes in beeld en daarna download internet heel traag.

Internet leek opgelost maandag middag al zie ik nu dat de download weer gehalveerd is t.o.v. gisteren en op alle zenders  zijn weer blokjes te zien.

Nog meer mensen met name in Dordrecht die hier nog last van hebben? is T-Mobile nog bezig met hun netwerk te optimaliseren?