Opnames RTL en SBS



Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 1

Jason,

 

Dat is akkoord om de tv-box op te sturen en dat we e.e.a. kunnen testen. Is een testscript beschikbaar om de testen volledig te kunnen uitvoeren?

Maar om eerlijk te zijn heeft in de cloud opnemen met de app van T-Mobile nooit bij mij correct gewerkt. Ik ben dan ook niet van plan te gaan betalen voor het gebruik van de tv box, ook na de testen, want de app is naar mijn mening de oorzaak van de problemen en die dienen door T Mobile opgelost te worden. 

Ik verwacht ook restitutie voor het opnemen in de cloud vanaf het moment dat wij de tv box (ontvangen bij aanmelding als klant) hebben ingeleverd na aanleg van de glasvezel.

 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @anika53, om één en ander uit te sluiten, zou ik graag willen proberen om toch nog de TV Box te testen. Dit gaat dan om de Aria 7x. Deze kan ik bij wijze van test naar je toesturen, ik vergoed dan meteen de eerste twee maanden qua kosten (à € 15 in totaal) zodat je Cloud Opnemen en de box kunt uitproberen - is dit een idee? Mocht het toch niet bevallen, dan kun je de box kosteloos retourneren.

Reputatie 1

Op 3 mei contact gehad met klantenservice en belofte om binnen 5 werkdagen terug te bellen heb ik op 17 mei maar wederom contact gezocht met klantenservice. Er worden dan excuses aangeboden dat er niet eerder naar ons (maar wel intern) gereageerd is en zij zullen de zaak weer doorgeven aan de technische dienst en belooft om binnen 5 werkdagen terug te bellen. Nu weer 2 weken verder en helaas weer niet teruggebeld.

Sinds de aansluiting met glasvezel en het inleveren van de tv-box heb ik alleen maar irritaties over de werking van de app. Na elke keer weer dingen uittesten blijkt het toch weer niet te werken (ik ben geen applicatie-tester maar klant van T-Mobile).

Is het mogelijk om de tv-box voor de tijd dat de app niet naar behoren werkt gratis beschikbaar te stellen? 

We kijken naar een andere provider, want T-Mobile levert niet wat er wordt beloofd.

Vandaag teruggebeld door klantenservice met de informatie dat de technische dienst geen problemen ondervindt met afspelen uit de cloud. Helaas ondervindt ik wel problemen hiermee.

 

Hoe nu verder? Andere provider? TV-box?

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @anika53, ik heb de informatie direct doorgezet naar de technische dienst! Er wordt vervolgens zo snel mogelijk contact met je opgenomen per e-mail. Als je dit in de gaten houdt, komt het helemaal goed! 😄 Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Helaas Tommie,

De problemen doet zich nog steeds voor.

Ik heb vrijdagavond een aantal programma’s als test opgenomen

Hufters in beeld kanaal 8 Veronica Disney 21:24 kijken 23:30 werkt

HFL8 SBS6 19:34 kijken 23:30 werkt

112vandaag RTL5 21:30 kijken 23:30 werkt niet

De Verraders RTL4 20:01 kijken 23:30 werkt niet

Nieuws RTL4 19:30 kijken 23:30 werkt niet

 

Nieuws RTL4 vrijdag 23:07. Kijken vanuit de gids om zaterdag 00:15 werkt niet

 

We horen wel weer van je

Reputatie 7
Badge +9

Hi @anika53, bedankt voor de update! Lijkt het euvel opgelost te zijn? 

Reputatie 1

Hoi Tommie,

Wat schets mijn  verbazing, maar de uitzending van Steenrijk Straatarm konden we vanavond 21.30 uur kijken.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @anika53, super bedankt voor de duidelijke uitleg. Ik heb dit direct doorgezet naar onze techneuten, zij gaan hier zo snel mogelijk naar kijken! Als ze hierover meer weten, wordt er contact met je opgezocht. Het kan ook zijn dat ze dit aan mij laten weten, in dat geval zal ik het meteen aan je doorgeven. Wordt vervolgd. 

Reputatie 1

Hallo Tommie,

 

Dank dat je je tijd en de moeite neemt om ons probleem op te lossen.

 

We kijken de opname als de live uitzending is afgelopen

Op mijn laptop kijk ik met TV-Anywhere en heb dan hetzelfde probleem

 

Uitzending Steenrijk, straatarm zender SBS6 opgenomen op woensdag 5 april 20:29

Opname kijken op woensdag 5 april 21:45 gelukt. Zelfde opname kijken op 6 april 09:35 mislukt

 

Uitzending 112Vandaag zender RTL5 opgenomen op woensdag 5 april 21:32

Opname kijken op woensdag 5 april 21:45 gelukt. Zelfde opname kijken op 6 april 09:40 mislukt

 

Uitzending RTL Nieuws zender RTL4 met “Op TV” + “Terug Kijken” niet gelukt.

 

Onze aansluiting is sinds 1 februari glasvezel en hebben de tv-box op advies van de glasvezel-monteur ingeleverd. Het lijkt wel dat we sindsdien de problemen hebben.

Alvast bedankt

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @anika53, welkom op onze Community!

Ik help je hier graag mee, zou je een aantal vragen kunnen beantwoorden? Dan kan ik het met zoveel mogelijke informatie doorzetten.

 

  • Kijkt je de opname terwijl de live uitzending van hetzelfde programma nog loopt?
  • Doet het probleem zich ook voor met een ander apparaat en buitenshuis? Bijvoorbeeld op TV Anywhere via de telefoon?
  • Om welke uitzending of uitzendingen gaat het en op welke zender? Wanneer is de opname gemaakt (datum en tijdstip)?
  • Wanneer heb je het opgenomen programma bekeken (datum en tijdstip)?

 

Alvast bedankt, talk soon!

Reageer