Opnames RTL en SBS



Toon eerste reactie

35 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @anika53, bedankt voor je snelle terugkoppeling!

Werkt terugkijken via de gids wel voor de aflevering van 112Vandaag?

 

Zou je mij ook nog de versie van je Samsung tv (Tizen) kunnen doorsturen?

  1. Klik op de 'Menu' knop op de afstandsbediening.
  2. Klik nogmaals op 'Menu'
  3. Ga naar 'Ondersteuning'
  4. Scroll naar 'Software update'
  5. Aan de rechterkant zie je de huidige (Tizen) softwareversie staan.

 

Terugkijken

Ook al is terugkijken mogelijk op een zender, betekent dit niet dat alle programma's terug te kijken zijn. De zender bepaald namelijk de rechten voor elk individueel programma, wat mag wel teruggekeken worden en wat niet en in welk tijdsbestek. Het kan dus zijn dat wij aangeven dat terugkijken mogelijk is op de zender maar dat niet alle programma's ook terug te kijken zijn. Dit is compleet in de handen van de zender en heeft met bepaalde rechten te maken. 

 

Reputatie 1

Reactie binnen 5 werkdagen? Het is nu de 3e of 4e keer dat ik een reactie binnen 5 werkdagen zou moeten krijgen. Dus niet. Terugbellen? Excuses dat de collega niet heeft teruggebeld, maar ze bellen zelf ook niet terug.Nooit van terugbellen gehoord bij T-Mobile?

 

Reputatie 1

Tommie,

 

Zojuist de doos met de volgende items ontvangen:

TV-box

UTP-kabel

HDMI-kabel

 

maar geen adapter.

 

Kan deze nog inclusief snoertje nagestuurd worden?

Reputatie 1

Hallo Tommie.

 

Updates worden automatisch ge-installeerd

Versie 1.0.19 bijgewerkt 31/5/2023 T-Moibile Thuis

Versie software Samsung  1430

 

Afspelen opname 112vandaag afl. 138 RTL5 21:35 uur vandaag 15:05 geeft zandloper en zwart beeld.

Na herstart tv kan ik deze opname wel afspelen

Reputatie 7
Badge +9

@anika53 bedankt voor je terugkoppeling, ik geef het door aan de techneuten!

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @anika53, ik heb het direct voor jou nagekeken! Ik zie dat de technische dienst de opname issues als opgelost heeft gemeld. Ervaar je dit ook op locatie? Groetjes, Ishana

Reputatie 1

Nieuwe versie app is automatisch ge-installeerd, maar blijf problemen hebben met opnamen.

Opname Sully Net5 van vrijdag 2 juni tijdens uitzending gestart. Later afspelen: alleen zwart scherm en dat er 0 seconden is opgenomen. Zie schermfoto's.

 

Heb later deze film met “Begin gemist” alsnog bekeken, maar opnemen blijft dus een probleem met de app.

De 3 mogelijkheden die ik eerder genoemd heb blijven dus nog steeds van toepassing.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @anika53, dat is inderdaad wel vreemd. Ik heb direct een voeding voor je aangevraagd, deze zal zo snel mogelijk worden verzonden! 

Reputatie 1

Ishana,

 

Dank voor je reactie.

De technische dienst meldt de issues als opgelost, maar elke keer ervaren wij het tegendeel. Wij hebben geen idee aan wie de technische dienst dit meldt, maar wij horen niets van hen, T-Mobile of helpdesk ondanks dat er beloofd wordt dat er binnen 5 werkdagen een reactie naar ons zal komen.

Opnames kijken geeft nu weer het probleem van het niet synchroon lopen van het beeld en geluid.

Ook merken we recentelijk dat “Begin gemist” op met name BBC First de melding geeft dat terugkijken van dit programma niet wordt ondersteund terwijl dit in het verleden wel kon. Dit geldt ook voor BBC One en BBC Two.

“Begin gemist” geeft zwart scherm bij Eurosport1 en Eurosport 2 bij programma's die zojuist zijn afgelopen,

Je zult begrijpen dat wij na 6 maanden het meer dan zat zijn om elke keer weer te melden dat de problemen niet zijn opgelost en gaan uitkijken naar een andere provider en de abonnementskosten vanaf januari terug eisen voor niet geleverde diensten.

Tegen beter weten in verwachten wij binnen 5 werkdagen (uiterlijk 17 juli) een bericht met een oplossing. Misschien kan er iemand van de technische dienst bij ons langskomen om het probleem in levende lijve te zien en niet vanachter een beeldscherm.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @anika53, bedankt voor de foto's!

Ik zet dit graag direct door naar onze techneuten zodat zij een deskundige blik hierop kunnen werpen. Zou je de onderstaande punten alleen nog voor mij kunnen beantwoorden? Dan kan ik dit met zoveel mogelijke informatie doorzetten, thanks!

  • Kijk je de opname terwijl het live programma loopt?
  • Doet het probleem zich ook voor met een ander apparaat en buitenshuis? Bijvoorbeeld op TV Anywhere via de telefoon?
  • Om welke uitzending of uitzendingen gaat het en op welke zender? Vermeld ook wanneer de opname is gemaakt (datum en het tijdstip). 
  • Wanneerheb je het opgenomen programma bekeken (datum en tijdstip)?

 

Reageer