Beantwoord

Probleem met Odido TV app op Apple TV 4K

  • 21 September 2023
  • 40 reacties
  • 1797 Bekeken

Sinds twee weken hebben wij Odido internet en tv. We maken gebruik van de Odido TV app op een Apple TV 4K. Helaas krijgen we met enige regelmaat (ongeveer 2 keer per dag) een foutmelding in de app met de boodschap: 'Afspelen mislukt. Probeer opnieuw.' Is er een oplossing voor dit probleem, of is het wellicht een bug?

Ons netwerk functioneert verder naar behoren, en we hebben jarenlang de Ziggo GO app op dezelfde Apple TV gebruikt zonder problemen.

icon

Beste antwoord door sploegman 29 September 2023, 21:27

Bekijk origineel

40 reacties

Zou je het filmpje hier willen delen door middel van een WeTransfer link of andere variant @sploegman? Dan kan ik het namelijk zelf doorzetten!

Hoi, hierbij de WeTransfer-link: https://we.tl/t-3Vsna1MLEI

Reputatie 7
Badge +9

Bedankt voor het filmpje, ik heb het doorgezet @sploegman

Wanneer wordt dit probleem opgelost? Al twee maanden werkt de Odido app prut op AppleTV en er komt maar geen verbetering. Dat kan beter Odido!

Reputatie 7
Badge +9

Dit zal worden verholpen in de nieuwe versie van de app. Op dit moment weet ik niet wanneer de update zal plaatsvinden @sploegman

Reputatie 2

Dan ga je toch informeren bij de technische dienst die er over gaat om die app beter te maken is noch steeds en beta?

Reputatie 7
Badge +9

Ik doe de hele dag niks ander @burekap! Maar ook zij hebben hier nog geen informatie over. 

terugkijken werkt niet.

als je erop klikt dan kom je weer in het apple tv hoofdmenu

Reputatie 6
Badge +2

@sploegman Goed dat je dit meldt! Heeft terugkijken de hele tijd niet gewerkt of is dit plotseling ontstaan? 

Wil je de volgende vragen voor mij  beantwoorden? Ik ga dan direct voor je opzoek naar een werkende oplossing!

  • Om welke zenders en/of afleveringen gaat het?
  • Sinds wanneer ervaar je dit probleem?
  • Heb je ook problemen met terugkijken op andere apparaten?
  • Krijg je ook een foutmelding te zien?
  • Welk merk en type TV gebruik je?
  • Welke soort afstandsbediening gebruik je?
  • Welke OS gebruik je?
Reputatie 7
Badge +6

@ikhadhonger Dit is een bekend probleem, zie ook onderstaand topic. Er wordt al een tijdje aan gewerkt, maar er is nog geen oplossing. Zodra die er wel is, lees je dat in het topic.

 

Ondertussen zijn er 4 maanden verstreken en er is nog steeds geen oplossing. Het zou fijn zijn als Odido minder geld zou besteden aan marketing en meer aan productontwikkeling…

3 dagen bij odido, en dit probleem begint ook op te vallen.

zeer random melding in beeld met geen internet of geen verbinding.

glasvezel met 2 Gbit dus daar zal het niet aan liggen.

even een maandje aankijken ander toch maar de overstap naar nlziet, die heeft daar geen probleem mee op een apple tv 4K

Zat ook te denken mij. Mobiel om te zetten maar daar wacht ik nog ff mee, het werkt allemaal nog niet feilloos

Reputatie 6
Badge +2

@sploegman  @Igiegel Het is inmiddels gelukt om het probleem te reproduceren en de errors te vinden. We zijn nu druk bezig met het testen, zodat de versie daarna kan worden uitgerold. In het topic dat @TMTV benoemt plaatsen wij alle updates omtrent dit onderwerpt. 

Helaas, gisteren heb ik versie 1.5.9 geïnstalleerd op mijn Apple TV 4K, maar ik krijg nog steeds regelmatig de foutmelding 'Afspelen mislukt. Probeer opnieuw.' Het probleem is dus nog steeds niet opgelost! Dit is zéér teleurstellend, @Teresa van Odido @Tommie van Odido.

Dit probleem is 7 maanden geleden gemeld en helaas is er nog steeds geen oplossing. Dit is zeer teleurstellend.

 

Reputatie 6
Badge +2

Je kunt het beste een kijkje nemen in dit topic, hier plaatsen wij alle updates omtrent dit issue: Apple TV - T-mobile TV app crash na update naar tvOS 16.5 | Odido community

Mijn collega Demi heeft onlangs opnieuw een ticket uitgezet. Mijn collega’s zijn druk om dit probleem op te lossen. Echt enorm bedankt voor je geduld! 

Reageer