Problemen met opnames, foutmelding of blijft laden

  • 28 October 2022
  • 79 reacties
  • 1033 Bekeken


Toon eerste reactie

79 reacties

Hi @Sander 

Nee niet helemaal.  De opnames die het van de week wel deden, doen het nu niet, telkens doen alleen de drie en soms vier nieuwste het. Ik heb nog een hele waslijst te gaan, maar ik heb het nu een paar keer gecontroleerd. Alleen de 3 of 4 nieuwste doen het, die daar onder niet.   Dus morgen is er weer een aflevering bij die het niet doet, omdat er dan weer een nieuwe opname bij is. Terwijl die aflevering nu wel gaat spelen. 

Wij hebben maar één tv box, maar we hebben wel de app en via de app hebben we hetzelfde probleem. Via de app krijg ik juist die foutmelding 51499, via het tv kastje blijft hij continu laden. 

Reputatie 7

Hi @vanDalens, begrijp ik het goed dat het alleen speelt bij opnames uit een bepaalde week? Met andere woorden, nieuwe opnames van Masterchef worden wel correct opgenomen en afgespeeld?

 

Bij wijze van test, kun je de TV Box kort van de stroom halen en het opnieuw proberen? Ook ben ik beniuewd of het op een ander apparaat ook speelt. Heb je bijvoorbeeld een tweede TV Box? Of kun je het proberen af te spelen via TV Anywhere? Op die manier kunnen we wat zaken uitsluiten. 😎

@Jason  Hi, 

Tot op heden alleen ervaren bij Masterchef Australië. Twee weken geleden kon ik de opnames van die week wel kijken, maar de week ervoor niet. Wij hebben toen de afleveringen van de week ervoor via de website van NET 5 gekeken. Ik heb toen gekeken of de afleveringen die die week die opgenomen waren het deden en die deden het gewoon, we hebben ze toen niet gekeken. Toen ik ze een week later alsnog probeerde, weer diezelfde foutmelding. Dit is nogsteeds zo. De laatste drie opnames doen het, de rest niet. 

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @vanDalens, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Dit specifieke probleem met opnames van NET 5 is ons nog niet bekend, goed dat je dit aangeeft! Gebeurt dit enkel wanneer je een bepaald programma wilt opnemen of juist wanneer dit programma al opgenomen is en je het wilt bekijken? 

Bij welk programma komt dit voor of geldt dit voor alles op NET 5?

Reageer