Problemen met opnames, foutmelding of blijft laden

  • 28 October 2022
  • 79 reacties
  • 1028 Bekeken

Hi,

Ik ben pas net overgestapt en heb nu al enige tijd problemen met mijn opnames. Ik baal hier enorm van.

Ons probleem,  als we op de televisie opnames willen starten blijft hij op een zwart scherm laden, dit stop niet. Als ik via de app de opnames wil bekijken laad hij maar blijft even zwart en geeft dan vrij snel een fout melding aan, "Afspelen is mislukt. Probeer het opnieuw of neem contact op met de klantenservice. (514999)" 

Het is overigens niet bij alle opnames, tot op heden alleen ervaren bij opnames van NET 5. Kan er nu 2 wel bekijken maar 7 niet, en dit waren er meer maar heb er al een aantal via de website van NET 5 terug gekeken. 

Ik zou graag willen dat dit opgelost word.

Sander 1 jaar geleden

Hi @vanDalens, begrijp ik het goed dat het alleen speelt bij opnames uit een bepaalde week? Met andere woorden, nieuwe opnames van Masterchef worden wel correct opgenomen en afgespeeld?

 

Bij wijze van test, kun je de TV Box kort van de stroom halen en het opnieuw proberen? Ook ben ik beniuewd of het op een ander apparaat ook speelt. Heb je bijvoorbeeld een tweede TV Box? Of kun je het proberen af te spelen via TV Anywhere? Op die manier kunnen we wat zaken uitsluiten. 😎

Bekijk origineel

79 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Mark-DenHaag, ik ben er toch nog wat dieper voor je ingedoken omdat ik tevreden was met mijn antwoord. We hebben het programma omhoog gehaald en dit verklaart een hoop. Series op tv hebben allemaal een SeriesID, een naam om het makkelijker te maken. Voor een opname reeks dienen alle aflevering dezelfde SeriesID (naam) te hebben. Dit is niet het geval bij Million Dollar Island. De reguliere afleveringen van Million Dollar Island hebben een SeriesID: Million Dollar Island. De finale van Million Dollar Island is een dubbele aflevering en heeft een SeriesID: Million Dollar Island: de finale. De finale aflevering dien je dus apart op te nemen van de hele reeks. Hopelijk heb ik je voldoende informatie gegeven en snap je het een beetje!

Reputatie 5

@Tommie van Odido Lees maar eens terug in dit topic. Ik had met jullie de eenzijdige afspraak gemaakt dat ik het opname pakket een jaar gratis krijg als er weer iets fout zou gaan.

Reputatie 7
Badge +9

@Mark-DenHaag dat is volkomen begrijpelijk. Op dit moment heb ik hier geen oplossing voor omdat we het niet kunnen onderzoeken. Is het probleem nogmaals voorgekomen?

Reputatie 5

@Tommie van Odido Als ik een aflevering gekeken heb dan verwijder ik die. Mede omdat anders de ruimte snel volzit…

 

Maar ipv in problemen te denken, wat is de oplossing.

Reputatie 7
Badge +9

@Mark-DenHaag je zei in je eerste bericht dat je de hele serie opgenomen had alleen de finale niet opgenomen was. Wij kunnen de hele opgenome serie niet vinden.

Reputatie 5

@Tommie van Odido Misschien begrijp ik je niet of ben ik dom. Maar als iets niet is opgenomen, hoe kan ik het dan bewaren of verwijderen?

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Mark-DenHaag, geplande opnames zijn nog niet opgenomen. Het gaat om de opgenomen programma reeks. Als je deze verwijderd hebt kunnen we dit niet terughalen.

Reputatie 5

@Tommie van Odido Er staat bij mijn “Geplande opnames” gewoon “Million Dollar Island”, ik weet niet waar jullie kijken maar staat er gewoon in mijn app. bij (naast nog een hele trits andere programma's).

Ik heb weinig vertrouwen in jullie techneuten.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Mark-DenHaag, ik heb inderdaad bericht terug van de techneuten. Zij hebben geen opname reeks kunnen vinden van Million Dollar Island. Heb je deze toevallig verwijderd? Dan kunnen we geen onderzoek doen naar de opnames. 

Reputatie 5

@Tommie van Odido We zijn inmiddels 15 dagen verder maar krijg ik hier nog iets over te horen of hebben jullie het beleid om me eindeloos elke keer met een kluitje in het riet te sturen?

 

Reputatie 7
Badge +9

@Mark-DenHaag bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb het doorgezet naar onze techneuten, ik weet niet of ik een duidelijk antwoord terug krijg. Het kan zijn dat ik nog een aantal vragen krijg van de techneuten, dit zal ik dan aan je terugkoppelen. Ik hoop binnen 5 dagen een reactie te hebben!

Reputatie 5

@Tommie Het probleem is dat de opname van de finale niet is gedaan...

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Mark-DenHaag, heb je de opnames nog op je TV Box staan of heb je deze al verwijderd? Als ze nog op je TV Box staan kan ik dit aankaarten bij het tv-team. Zij kunnen de opnames dan nakijken en checken of er iets mis is gegaan of dat de laatste aflevering helemaal niet opgenome is!

Reputatie 5

@Demi 

Het idee van opnemen is dat je het inpland om later terug te kijken. Ik weet ook niet wat er fout gaat, dat is mijn vraag juist aan jullie. Ik weet alleen dat ik nu al een zoveelste keer mislukte opnames heb.

 

Ja ik moest mijn pincode wijzigen omdat er een oud tv kastje online kwam (die niet meer in mijn bezit was) met mijn account.

Reputatie 7
Badge +8

@Mark-DenHaag Ik heb geprobeerd om in te loggen in jouw tv-account, maar het lukt mij niet om mee te kijken in jouw opnames. Kan het zo zijn dat je de tv-pincode hebt gewijzigd? Verder kan het zijn dat de naam van de opname net anders is waardoor deze niet in de reeks valt met die je op wilt nemen. Zelf heb ik dit gemerkt met bijvoorbeeld Masterchef Australië. Of wanneer een aflevering uit twee delen bestaat, maar wel beide dezelfde afleveringstitel hebben, dan is vaak het tweede deel ook niet opgenomen omdat dit gezien wordt dan als een dubbele aflevering. 

Of dit ook bij jou het geval is, durf ik niet te zeggen, gezien het programma al een tijdje is afgelopen. Hopelijk kun jij mij hier meer over vertellen! Zodat we het duidelijker in kaart kunnen brengen waar het precies aan ligt.

Reputatie 5

@Jason @Nora Kan er nog iemand reageren waarom deze opname ook is mislukt?

Reputatie 5

@Nora Nou het is toch (weer) gebeurd.

De opname van de finale van Milion Dollar Island van SBS6 ontbreekt gewoon helemaal. Ik heb de hele serie opname ingepland maar de finale is niet opgenomen. We wilden na de vakantie het gaan afkijken.

 

Het enige voordeel is dat ik nu dus 12 maanden gratis het opname pakket krijgt. 

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Mark-DenHaag, laten we hopen dat het niet zo ver gaat komen! Ik heb gelijk de drie maanden Cloud Opnemen voor je vergoed, hier zul je ook een e-mail van ontvangen ter bevestiging. De vergoeding zal vervolgens worden verrekend met je volgende factuur! 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dan dat je altijd bij ons terecht kan! 

Reputatie 5

Ja prima. Maar bij de volgende storing krijg ik dan een jaar gratis 😉

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Mark-DenHaag ervaar je nog steeds problemen met opnemen?

Wat ik eventueel voor je kan doen is in plaats van een gratis zenderpakket aanbieden, drie maanden Cloud Opnemen voor je vergoeden. Dit zal dan worden verrekend met een volgend factuur. Vind je dit een betere oplossing? 

Reputatie 5

@Cheyenne

Maar hoe kijk ik de aflevering nu helemaal terug. Het staat niet op kijk.nl en ik heb geen amazone prime (en hoef dat in principe ook niet).

 

Dit is al de 3e keer dat er problemen zijn geweest met het opname platform plus nog gedoe met een kastje dat ik niet had die zichzelf registreeerde…

 

En dan komen jullie met een maand met een gratis tv pakket die ik niet hoef. Ik heb betaald om op te nemen, dan schiet ik weinig op met een maand kindertv, erotiek pakket of sport pakket.

Reputatie 5

@Cheyenne Nou, wat een vergoeding voor alle foute en mislukte opnames. Ik zou eigenlijk gewoon een vergoeding moeten krijgen voor al het test en registratie werk met jullie tv platform.

Reputatie 7
Badge +5

Ben ik weer @Mark-DenHaag, dank voor je geduld! Ik heb het intern besproken en wil je graag voor één maand een gratis zenderpakket aanbieden. Laat je mij weten waar ik je blij mee maak? Ik vergoed dan de kosten voor één maand. Hou er wel rekening mee dat je het pakket zelf uitzet, mocht je dat pakket ook maar één maand willen zeg deze dan op tijd op. Dit heeft altijd een maand opzegtermijn, dus zet het pakket dan bijvoorbeeld de dag na activatie weer uit via My T-Mobile. Ik hoor graag van je - ik activeer het pakket dan en vergoed de kosten!

Reputatie 7
Badge +5

Ah, dan zal dat het verklaren. Het mag met nieuwe opnames en opnames na vanaf 11 mei niet meer voor komen. Van een vergoeding is nog geen sprake, ik zal dit intern overleggen en kom er uiterlijk tegen het einde van de week op terug!

Reputatie 5

Hey was 6 mei. 

 

Los van dat er niets wordt gecommuniceerd en hopen dat er niemand klaagt is dit al het zoveelste probleem met de opnames dat ik inmiddels wel recht heb op een gratis tv of opname pakket.

Reageer