Beantwoord

Samsung Neo QLED 8K QN800B niet compatibel NL markt



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

100 reacties

Reputatie 3

Hallo René,

dan lijkt het idd op een issue van de T-Mobile app. 

Misschien dat @Hans-Juriën hier een antwoord op heeft? Hij zit / zat in het team mbt ontwikkeling van de app namelijk.

Blijf je topic volgen en mocht ik suggesties hebben dan plaats ik ze hier.

 

S6, en voor nu sorry dat ik je niet verder kan helpen. Heb (maar) een Samsung QLED QE65Q90T sinds een maand en geen tv van T-Mobile meer, internet only met Netflix, ViaPlay etc.

 

Hi Lisa,

 

dank voor je reactie, fijn dat jullie het gaan uitzoeken. Ik heb dezelfde afstandsbediening als in de handleiding, foto hieronder. Tv is uit het juiste jaartal zoals je al aangeeft en komt gewoon van de mediamarkt.

Ik heb tizen voor zover ik weet maar ik zie dat niet in het menu staan. versie 1310.

 

Hallo René,

dan lijkt het idd op een issue van de T-Mobile app. 

Misschien dat @Hans-Juriën hier een antwoord op heeft? Hij zit / zat in het team mbt ontwikkeling van de app namelijk.

Blijf je topic volgen en mocht ik suggesties hebben dan plaats ik ze hier.

 

S6, en voor nu sorry dat ik je niet verder kan helpen. Heb (maar) een Samsung QLED QE65Q90T sinds een maand en geen tv van T-Mobile meer, internet only met Netflix, ViaPlay etc.

 

Super bedankt Timo! Erg gewaardeerd. En een Samsung QLED QE65Q90T is een prachtding. Tot snel en dank voor inschakelen van @Hans-Juriën. Fijne avond

Reputatie 7

Hi @Tomvdknaap96, ik had je heel graag een concrete update gegeven! Maar ik heb hier nog niks over binnengekregen - sorry hiervoor. Ik ga het nog een keer aanstippen voor je. Als er iets over bekend is, dan deel ik dat hier direct met jullie. 

Reputatie 1

Lisa, ik heb het ook zo geprobeerd.

Reputatie 1

@Lisa ,

Ik heb nu 2 tv boxen. Ik las in een eerdere post dat je de kosten van 1 tv box bij iemand die er ook 2 had terug kon geven. Is dit bij mij ook mogelijk?

Zie onderstaand.

 

Hi @R Degros, merci voor deze aanvulling! Ik kan me helemaal voorstellen dat je graag draadloos tv wilt gaan kijken, dus ik hoop echt dat de oplossing voor dit issue snel aan het licht komt. Heel slim om de TV Boxen nog even in huis te laten en af te wachten tot de monteur is langsgekomen. Kan je vandaag een update geven, zodra de monteur langs is geweest? Ik vergoed met alle liefde de kosten van één van de TV Boxen totdat je de App kunt gebruiken! Dit kan ik in orde maken, zodra de App bij jou werkt

 

 

Reputatie 7
Badge +9

@kvanzoelen de Samsung TV App is beschikbaar op tv modellen van 2018 en nieuwer.

Reputatie 1

Ik heb gisterenavond de app opnieuw geïnstalleerd (gekozen voor de optie alle apps te resetten,anders bleef het bij het oude). Gisterenavond werkte het goed…

Vandaag geen herstart (niet zo bizonder)… maar ook nog steeds een niet toegankelijk menu (blijft het zandlopertje / radertjes draaien). Uit en aanzetten hebben niet geholpen..

Vraag is dan nu heb ik de nieuwste APP wel ???? Hoe is dat te controleren?

 

 

Reputatie 7

Hi @Niels2572, heel erg bedankt voor deze aanvulling! Ik wil jullie graag laten weten dat dit issue is doorgezet naar onze IT-afdeling. Ik houd het onderzoek in de gaten en laat het weten als er een update uitrolt. Als er meer informatie nodig is voor de leverancier, dan meld ik dat meteen. Bedankt voor jullie geduld!

Reputatie 1

@Demi ,

Is er al nieuws?

Reputatie 7

Hi @sieg.eilbracht, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een concrete status update. Ik heb deze navraag uit staan bij één van mijn collega's. Zodra ik wat hoor, dan laat ik dat aan je weten. Ik ga graag deze fix chasen. 

Hi @sieg.eilbracht, hartstikke goed dat je hiervoor aan de bel trekt! Ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een concrete status update. Ik heb deze navraag uit staan bij één van mijn collega's. Zodra ik wat hoor, dan laat ik dat aan je weten. Ik ga graag deze fix chasen. 

Goeiemorgen Lisa,

Hier ook zelfde probleem. Zelfde serie Samsung tv. Hoop dat er snel een fix komt, zo te zien speelt dit al een tijdje.

Fijne dag nog! Grt Niels

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Fietstaxi TV dit is inderdaad een bekend issue. Hier wordt nog steeds hard aan gewerkt!

De nieuwste versie is 1.0.19, je kunt dit zo controleren: Ga in de app naar Account → Instellingen → Over.

Reputatie 7

Hi @R Degros, ter dubbelcheck wil ik bij je vragen of je ook echt het streepje intypt bij T-Mobile? Kan je dit nog laten weten? Ik ben samen met mijn collega aan het kijken hoe we jou hier verder bij kunnen helpen.

Reputatie 1

@Demi , het is nu inmiddels Maart 23 wat is nu de status van dit onderwerp?
Zit Tmobile er wel bovenop bij Samsung?

Reputatie 7

Hi @Tomvdknaap96, dankjewel voor deze melding! Heel goed dat je dit aangeeft, zodat ik ook voor jou een verzoek in kan dienen bij de technische dienst. Ik hoor heel graag welke tv jij in jouw bezit hebt als het niet de QN800B betreft, zodat ik dit voor je kan doorzetten. Ik heb bij één van de tv-specialisten gevraagd wat precies de status is voor de QN800B tv. Zodra ik hier een reactie op heb ontvangen, dan deel ik die meteen met jullie. Excuses voor het ongemak. Ik hoop dat ik snel meer duidelijkheid aan jullie kan geven. Daarnaast kom ik ook zo snel mogeljik terug op jouw laatste vraag, dit wil ik namelijk eerst intern overleggen. Jullie horen snel weer van me! 🍀

Reputatie 1

@Demi ,bijgaand de reactie van samsung van vandaag;
Wij hebben nog geen andere versie app van T-mobile gekregen voor deze tv. Samsung gaat niet over de ontwikkeling van de apps. Als een app niet beschikbaar is op de televisie, dan dient de klant ten alle tijden contact op te nemen met de app ontwikkelaar. We krijgen dus niet meer informatie over deze kwestie. ^Yentl(samusng)

 

@Demi, de ACTIE ligt dus bij Jullie!!!! Om de app bij Samung werkend aan te leveren!

Reputatie 7
Badge +16

@sieg.eilbracht Ons tv-team heeft dit in onderzoek en zal hier een update op geven binnenkort. Zodra wij meer weten, geven we dit meteen door aan jullie! 

Hi Lisa,

 

Bedankt voor je snelle reactie! Dit betreft ook de QN800B, hoor graag wat de status hiervan is. :)

Reputatie 7

Jij ook bedankt voor jouw razendsnelle reactie @Tomvdknaap96! 😊 Top, de vraag staat uit en je hoort het direct als hier nieuws over is. 

Reputatie 1

De app heeft sinds kort ook een automatische wis functie: te oude opnames worden gewist na een foutmelding :-(

Zie het andere topic over deze problemen met de APP en Samsung

T-Mobile TV App herstarten nadat Samsung Smart TV uit stand-by komt

Reputatie 7
Badge +8

 @sieg.eilbracht  @Petra1985 kunnen jullie dit ook checken of jullie de app kunnen vinden en downloaden nu? 😁

Reputatie 1

@Tommie , ik snap dat tmobile bezig is maar het duurt wel erg lang. Fijn dat jullie een tv box vergoeden maar liever zie ik dat zoals tmobile ook op zn website bekend maakt,dat de app werkt op de samsung tv modellen waar dit topic over gaat.

Is er een doel gesteld door tmobile wanneer dit issue opgelost moet zijn?

 

Reputatie 7
Badge +8

@sieg.eilbracht We zijn er nog steeds mee bezig zoals eerder aangegeven. Het is niet een kwestie van knopje aanvinken en klaar. Als het zo makkelijk was, dan hadden we dit uiteraard gelijk al gedaan. Zodra ik een nieuwe update heb hierover, dan zal ik hier in dit topic delen.

Reputatie 7

Hi @R Degros, het mysterie is door ons ontrafeld! Het klopt helemaal dat jouw tv wel gebruik hoort te kunnen maken van onze Smart TV App. Echter door een bug waar enkele tv-modellen onder vallen (waaronder die van jou), is de Nederlandse App niet zichtbaar. Mijn collega's zijn dan ook heel druk bezig om hier een fix voor te krijgen. Dit heeft onze volledige aandacht!