Beantwoord

Sinds januari abonnement thuis t-mobile(stilstaand(gepauzeerd beeld en haperend geluid)



Toon eerste reactie

150 reacties

Reputatie 7

Hi @medusaro, jij bent mij net voor met jouw bericht! Ik wilde je ook graag van het goede nieuws voorzien. Super dat jij hierover al bent gebeld. Ik was erg blij toen ik vanmiddag hoorde dat het onderzoek buitenshuis door zal gaan en dat de afspraak hier nu ook al voor is ingepland. Ik hoop ook enorm dat dit de oplossing gaat bieden waar jij (en ik ook) al zo lang op wacht. Heel graag gedaan! Ik heb ook mijn best gedaan om dit verzoek er doorheen te krijgen. 

Ik ga enorm duimen dat jij morgen heel goed nieuws te horen krijgt en de oplossing boven tafel zal komen. Ik hoor heel graag de uitkomst van het onderzoek van jou. Ik hoop natuurlijk dat het onderzoek ervoor zorgt dat jij geen nieuwe TV Box nodig hebt. Dus ik wacht dit graag eerst even af. Geef jij mij een terugkoppeling na afloop van het onderzoek? Ik ben zelf vrij morgen, maar ik zie graag een (positieve) reactie tegemoet! 💪

Reputatie 7

Hi @medusaro, merci voor je razendsnelle reactie! Ik zie nog geen privébericht van je in mijn inbox. Is het goed gegaan met verzenden? Super goed dat je het onderhoud aanstipt, dit heb ik dan ook meteen nagevraagd bij één van mijn collega's. Morgen vindt er een meeting plaats waarin dit wordt benoemd, dus daar kom ik nog bij je op terug. Ik zie in ieder geval wel terug dat gisteren het onderzoek voor het Cloud Opnemen dat ik ook had ingediend, definitief is gesloten en er is aangegeven dat dit is opgelost. Klopt het dat jij hier nog steeds geen problemen meer mee ervaart? Ik vermoed dan ook dat het mijn collega's waren die gisteren in de TV Box zaten. Excuses voor de hinder! 

Ik ben wel heel erg blij dat het euvel minder frequent voorkomt, maar ik baal ervan dat áls het gebeurt het langer lijkt aan te houden. Het is zeker niet de bedoeling om telkens naar een ander kanaal te gaan, dus daarom wil ik dat dit voor jullie wordt opgelost. Zodat jullie 0 komma 0 hinder meer ervaren. Je hoeft zeker geen sorry te zeggen, want jij hoort met alle plezier van de TV Boxen te genieten. Ontzettend fijn dat je een akkoord geeft op een volgend onderzoek. Dit heb ik ook gelijk aangegeven bij mijn collega, zodat dit zo snel mogelijk in gang gezet kan worden. Mocht ik hier nog extra informatie voor nodig hebben van je, dan klop ik weer bij je aan. 

Ik snap je laatste punt helemaal! Weet alleen wel dat problemen bij elke klant weer anders zijn. In de meeste gevallen worden deze issues opgelost na het volgen van de stappen die wij ook al samen hebben doorlopen. Jammer genoeg blijkt het bij jou gecompliceerder te liggen en ik hoop dat door een dieper onderzoek de oorzaak aan het licht komt. Ik houd je in ieder geval weer van alles op de hoogte, maar weet dus dat dit proces langer zal duren. Ik probeer nog steeds positief te blijven en hoop dat dit het laatste onderzoek wordt waarin de oplossing boven water komt. Dankjewel dat je hieraan wilt meewerken! ❤

Reputatie 7

Hi @medusaro, allereerst: weet dat jij echt totaal niet zeurt! De Community helpt iedereen met liefde, dus ik vind het juist hartstikke goed dat jij hier weer aanklopt. Dat mag jij ook te allen tijde blijven doen. Zojuist heb ik jou in een privébericht gesproken over de issues die jij nog ervaart met jouw tv. Zoals ik net aangaf, zou ik toch nog eens een taak willen aanmaken. Wij hebben al van alles geprobeerd, maar het is weer enkele weken later, dus wie weet kunnen wij nu toch de onderste steen boven halen. Lukt het jou om hier een foto/video van het rechtsdraaiende pijltje bij opnames te plaatsen? Dan dien ik hier een verzoek voor in!

Voor wat betreft het Klantvoordeel, kun je altijd eenvoudig jouw facturen openklappen. Dit kun je in je My T-Mobile Thuis omgeving checken: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen. Jij betaalt nu inderdaad € 30,60 voor jouw Internet abonnement en € 15,54 voor jouw TV abonnement. Waar nog de kosten van twee TV Boxen bovenop komen. Ook gaat er netjes € 5,10 euro aan Klantvoordeel van af. Is dit zo helemaal helder voor je of heb jij hier toch nog vragen over? 😊

Reputatie 7

Hi @medusaro, goed om dit inzichtelijk te hebben! Ik heb al aan mijn collega aangegeven dat ik alle aanvullingen die jij aan mij doorgeeft, aan het lopende onderzoek toevoeg. Zo zien we niks over het hoofd en kan er naar alles worden gekeken. Alle updates krijg ik meteen van hem binnen, dus weet dat ik jou als eerste op de hoogte stel als ik een terugkoppeling van hem krijg. 

Super tof om te lezen hoe jij meedenkt, want dit zou inderdaad zeker kunnen! Ik vermoed dat jullie wellicht last hebben van een wegvallende verbinding. Het gekke is dat wanneer ik de verbinding onder de loep neem, deze er perfect uitziet. Speelt jouw vrouw dit spelletje via de wifi of is de laptop bekabeld aangesloten? Wanneer het echt om de wifi gaat, dan wil ik alvast graag de volgende tips aan je doorgeven. Wij hebben namelijk een heel topic gewijd aan tips die ervoor zorgen dat de wifi verbinding verbetert. Loop dit vooral eens rustig door: 

Kijk, super! Heel erg bedankt voor het doorzetten van de gegevens van Cloud Opnemen. Ik zie meteen dat dit niet de boosdoener is en dat jullie nog voldoende opname capaciteit hebben. Zojuist heb ik dit dan ook doorgezet naar mijn collega om dit te onderzoeken en om te kijken of deze problemen mogelijk met een wegvallende verbinding te maken hebben. We gaan dit samen fixen, ik voel het! 💪

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Hier nog even een up date, de 4e TV box is er weer tussenuit gehaald, want het was niet om aan te zien en te horen. Ik heb de originele TV box er weer tussen staan, in elk geval de meeste tijd beeld en geluid t.o.v. de 4e vervanger, die stopt in beeld en geluid, of stopt in SOS code alleen geluid en soms het beeld op zwart zet (al die zaken die ook in het laatste filmpje van me te zien en te horen waren) Dus we zijn weer bij af en staat de box die op niet in te calculeren(dus onvoorspelbare momenten) het beeld stopt en het geluid uitvalt om daarna weer verder te gaan waar gestopt was. Dit is ook onwenselijk maar wat de 4e vervanger deed sloeg alle verbazing en was echt niet om aan te zien. Het is op dit moment al zo ver dat we bijna de gehele dag naar NETFLIX of Videoland kijken (dit loopt buiten de TV box om), dus zou het TV gedeelte kunnen vervallen, hoewel ik dat niet wens, maar het TV aanbod geeft de ergernis bij afkijken , achteraf afkijken en opgenomen programma's afkijken. Omdat via de box afkijken de ergernis al zover is opgelopen, nog even geholpen door BeMu zijn opmerking als zou ik perfectie wensen en derhalve dus een lastige klant zijn terwijl ik alleen maar wil dat er een ongestoord beeld en geluid wordt aangeboden waar al ruim 8 maanden niet aan wordt voldaan, maar dan blijk je dus een lastige veeleisende klant te zijn.

Ik kan me daarom ook niet voorstellen dat T-Mobile dergelijke uitspraken kan goedkeuren, want als mijn klachten als lastig en veeleisend worden ervaren dan gaat er toch iets niet goed bij T-Mobile. T-Mobile pretendeert een stabiel netwerk te hebben, alleen heb ik daar dus een andere ervaring bij en is de stabiliteit op sommige momenten toch echt ver te zoeken.

Reputatie 7

Hi @medusaro, goed dat je deze update met mij deelt! Is er wellicht iemand anders bij jou in de buurt in de gelegenheid om de genoemde handeling te verrichten? Ik heb jouw terugkoppeling zojuist gemeld bij één van mijn collega's van de technische dienst. Wij willen echt niets liever dan dat deze problemen bij je stoppen, maar alle opties hebben wij onderhand geprobeerd. Voor nu dienen we dus echt af te wachten of het resetten van de Asus router naar een ander IP-adres alle problemen oplost. Ik ben graag open en eerlijk met je en jammer genoeg hebben wij momenteel geen andere oplossing voor dit probleem. Excuses hiervoor! Ik baal er net zo van als jij dat dit issue nog steeds speelt. Hopelijk kan jouw zoon snel langskomen of iemand anders om dit in orde te maken, zodat we hopelijk de boosdoener kunnen opsporen! 

Reputatie 2

Hallo Lisa,

 

Ik heb de voorgestelde TV Box resetten uitgevoerd. Hierbij werd versie 14.8.83 build 5 vervangen door 14.8.86.04 build 2.

Daarna hebben wij terug kijken getest en moet vaststellen dat bij terug kijken tijdens een tijdbestek van 1 uur terugkijken ongeveer 2x een met de klok meedraaiend pijltje laat zien gedurende een seconde of 3 om dan weer verder te gaan waar het terugkijken even stopte om even iets binnen te halen. Dit gebeurde gedurende da dag waarop we terug hebben gekeken zo'n 4x.:thinking:

Tijdens het kijken naar de TV box realtime moet ik vaststellen dat het stilstaande beeld/stoppend geluid nog steeds optreed, echter op dit moment (en hoop dat het niet weer langer wordt) in kortere momenten van ongeveer 1 á 2 seconden i.p.v. de 4 seconden tot ruim 1 minuut of het vast staan van hier voor. 

Dus hier is, zou ik zo zeggen wel een lichte vertering opgetreden, maar spijtig nog niet over.:smirk:

Dus ik weet niet wat er in de nieuwe versie is aangepast waarmee de stilstaande beleden en geluid korter is geworden. Ik hoop dat dit een stap is naar de werkelijke oplossing.

Verder heb ik toch zo mij twijfels bij de streaming van bijvoorbeeld het terugkijken, dat er even een draaiend pijltje verschijnt, dus de film, aflevering even stopt.

Mijn router is helaas nog steeds wachtend op mijn zoon, die vandaag hopelijk uit quarantaine komt, dus dat loopt nog even voordat dit wordt aangepakt. Ik blijf proberen om hem hier te krijgen. Hij woont aan de ander kant van Nederland dus het tussen zijn werk door een planning krijgen om hier langs te komen is nog even een dingetje. Spijtig, maar het is niet anders. 

zodra ik meer constateer hoor je dit wel weer. 

Groet, Machiel

Reputatie 2

Hi @medusaro, allereerst: weet dat jij echt totaal niet zeurt! De Community helpt iedereen met liefde, dus ik vind het juist hartstikke goed dat jij hier weer aanklopt. Dat mag jij ook te allen tijde blijven doen. Zojuist heb ik jou in een privébericht gesproken over de issues die jij nog ervaart met jouw tv. Zoals ik net aangaf, zou ik toch nog eens een taak willen aanmaken. Wij hebben al van alles geprobeerd, maar het is weer enkele weken later, dus wie weet kunnen wij nu toch de onderste steen boven halen. Lukt het jou om hier een foto/video van het rechtsdraaiende pijltje bij opnames te plaatsen? Dan dien ik hier een verzoek voor in!

Voor wat betreft het Klantvoordeel, kun je altijd eenvoudig jouw facturen openklappen. Dit kun je in je My T-Mobile Thuis omgeving checken: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen. Jij betaalt nu inderdaad € 30,60 voor jouw Internet abonnement en € 15,54 voor jouw TV abonnement. Waar nog de kosten van twee TV Boxen bovenop komen. Ook gaat er netjes € 5,10 euro aan Klantvoordeel van af. Is dit zo helemaal helder voor je of heb jij hier toch nog vragen over? 😊

Hallo Lisa,

Bedankt voor de uiteenzetting van de kosten. Alleen nog het regeltje “Jouw thuis internet supersnel tot 1 Gbit/s,”? dat zou dus betekenen dat mijn thuis internet op 1 Gbit/s zou moeten staan? Het thuis abonnement geeft aan basis, 50 Mbit/s? Blijft dus onduidelijk wat hier met dat regeltje wordt bedoeld dan.

Reputatie 7

Hi @medusaro, super dat jij mij direct hebt voorzien van de gegevens van alle apparatuur! Heel fijn dat jij deze heldere toelichting hebt gegeven, zo ben ik goed van alles op de hoogte. Ik heb de afbeeldingen hier verwijderd, omdat deze privégegevens niet opbenbaar gedeeld mogen worden. Ik heb dit meteen al aan het onderzoek toegevoegd en de technische dienst is hier momenteel nog mee bezig. Ik ben het helemaal met je eens dat het geen routine moet worden om telkens de TV Boxen te resetten. Ik houd heel nauw contact met mijn collega en zal jou op de hoogte houden van alle updates. Ik hoop enorm dat wij dit keer kunnen vinden wat alle problemen veroorzaakt en dit voor eens en altijd kunnen verhelpen! 

Reputatie 7

Hi @medusaro, zoals beloofd zou ik jou direct voorzien van een terugkoppeling zodra ik een update voorbij zou zien komen vanuit de technische dienst! Uit eerdere metingen blijkt dat de TV niet rechtstreeks is aangesloten op het modem. Zou jij ervoor kunnen zorgen dat jij de TV rechtstreeks aansluit op het modem? Deze test is namelijk nodig om een mogelijke oorzaak aan te wijzen. In de laatste meting is er geen één TV Box meer te zien in jouw verbinding, dus ik wil jou heel graag het volgende vragen. Zou jij ervoor kunnen zorgen dat er één TV Box op het modem is aangesloten, zodat deze gecontroleerd kan worden door de technische dienst? Ik hoor het heel graag van je, zodat ik het onderzoek gelijk weer verder in werking kan zetten. Ik blijf dit trouwens goed in de gaten voor jou houden, zodat ik jou hopelijk zo snel mogelijk kan voorzien van goed nieuws! 😊

 

Reputatie 2

Hallo Boris,

Op 26-04-2021 is er een monteur geweest van Guidion. Hij heeft de ZYXEL modem en de Huawei converter vervangen. Tevens heeft hij de lijn laten meten en hieruit kwam dat er een betere waarde werd gemeten. Mooi zou je zeggen, maar de monteur was nog maar net de deur uit op het stilstaande beeld en haperende geluid manifesteerde zich weer. Sinds maandag is het euvel gewoon nog steeds aanwezig en is heeft het vervangen van het modem en converter dus niet het gewenste resultaat gegeven. De monteur gaf aan dat dit de laatste poging was voor de inpandige zaken. Mocht de storing zich blijven voordoen dan moest ik dit melden met de eis dat er in de kabel/aansluiting buiten moest worden gezocht. Hier onder het rapport van de monteur.

Storingen van de afgelopen dagen startend,  direct na vertrek van de monteur;

26-04-2021 10:30-10:32 meerdere malen achter elkaar

26-04-2021 11:01-11:03 meerdere malen achter elkaar

26-04-2021 15:45-15:46 meerdere malen achter elkaar

27-04-2021 10:16-10:19 meerdere malen achter elkaar

27-04-2021 17:38-17:40 meerdere malen achter elkaar

28-04-2021 09:58-10:00 meerdere malen achter elkaar

Het probleem is dus gewoon na ruim 5 maanden nog steeds niet opgelost en blijf ik dus maar aandringen dat er een oplossing gaat komen.

We hebben 26-04-2021 direct na de eerste storing na de wisselingen nog geprobeerd de monteur terug te laten komen maar dat werd niet meer gedaan.

De monteur gaf aan de helpdesk aan dat er opnieuw een opdracht moest komen voor buiten de deur zoeken. Hij had gedaan wat hij kon.

Ik vind het vervelend dat ik hier steeds bij jou oven zeur en hoop dat je me dit niet kwalijk neemt en met deze gegevens voldoende aanleiding ziet om een opdracht te kunnen geven voor onderzoek/oplossing in het traject in de straat.

 

Reputatie 7

Heel graag gedaan! Dit heeft te maken met onze vernieuwde propositie @medusaro. Sinds januari hebben wij een nieuw portfolio. Daarover kun je in het onderstaande topic alle ins en outs nog eens rustig teruglezen:

Jij kunt dus zelf kiezen of jij jouw abonnement wilt ophogen naar 1Gbit/s. Er wordt vooral mee bedoeld dat wij sinds januari hebben uitgebreid in het 1Gbit/s aanbod uit voor iedereen met Glasvezel. Weet jij zo genoeg? 

Reputatie 7

Hi @medusaro, super scherp gezien van jullie dat er op dat moment aan werd gewerkt! Ik ben echt heel blij om te lezen dat de problemen met Cloud Opnemen verholpen lijken. Al juich ik voor de zekerheid nog niet te vroeg en hoop ik dat dit zo blijft. Ik heb al wel doorgegeven dat het lijkt alsof hier een verbetering in te merken is. Fingers crossed dat dit euvel niet meer terugkomt. Houd je mij hiervan op de hoogte? 

Ik ben nog in afwachting van een reactie van mijn collega wat wij nog als oplossing(en) kunnen proberen, zodat je ook met normaal tv kijken geen last hebt van stilstaand beeld en wegvallend geluid. Ik laat het aan je weten, zodra ik hier meer over heb gehoord. Ik hoop dat we toch nog wat opties kunnen proberen. Wel heel fijn om te horen dat het al minder voor lijkt te komen, maar het hoort helemaal weg te gaan. Wanneer je net in een programma zit, wil je niet tijdens een spannend stukje weg hoeven zappen omdat het beeld vastloopt. Dus ik wil echt nog steeds heel graag dat wij dit kunnen oplossen voor je. 

Ik kan me helemaal voorstellen dat het niet relaxt kijkt als je steeds je telefoon erbij wilt pakken om dit vast te leggen, dus voel je totaal niet verplicht om dit te doen. Ik heb al het eerdere beeldmateriaal en opmerkingen doorgegeven, dus de technische dienst is overal van op de hoogte gelukkig. Yes, ik hoop ook zo dat ik jou en je vrouw blij kan maken met een definitieve oplossing. Ik zoek met liefde zo lang mogelijk voor je door. Ik hoop je snel weer een update te kunnen geven!

Reputatie 2

Hallo Boris,

Ik wil dat wel doen, toen mijn abonnement inging heb ik het een aantal keren opgeschreven, maar ben er uiteindelijk mee gestopt omdat de telefonische hulp wel zag dat de streaming naar deze TV box niet klopte, wat er niet klopte weet ik niet, maar zij gaven dit aan. De technische dienst zegt dat ze niets kunnen meten dus zouden de telefonische medewerkers maar iets verzinnen? Lijkt mij niet erg aannemelijk, want ze gaan echt tot het gaatje oom je van dient te zijn, helaas telkens zonder resultaat. Maar als ik dan een melding krijg dat de technische diens de ticket sluit omdat ze niets meten terwijl ik nog steeds regelmatig wordt geconfronteerd met wat ik noem stilstaand beeld en op dat moment ook uitvallend geluid, net of er even op de pauzeknop wordt gedrukt.

24-12-2020 om 18:38 tot 18:45 telkens "bevriezend beeld/geluid

29-12-2020  om 10:45 tot 10:55 telkens "bevriezend beeld/geluid

02-01-2021 om 13:20 tot 13:25  telkens "bevriezend beeld/geluid

07-01-2021 om 21:15 tot 21:20  telkens "bevriezend beeld/geluid

Tevens zijn er momenteel twee extra TV boxen in mijn bezit die door T-Mobile zijn gestuurd als vervanging voor de haperende TV Box, echter deze deze beide boxen het niet, hoeveel geluk kan je hebben? starten op tot contact met server en stoppen dan, laten zich ook niet op standby zetten, blauwe lampje brand en gaat niet op rood. Dus momenteel gebruik ik dus nog steeds de regelmatig haperende TV Box tot er een oplossing komt voor mijn probleem. Ik krijg wel telkens dreigbieven en E-mails dat de TV boxen retour moeten op boete van € 90,00. Via telefonische helpdesk aangegeven dat ik deze E-mails en brieven krijg en heb van hen het advies gekregen de boxen nog niet terug te sturen voordat het probleem verholpen is. Dus wat moet ik nu doen? Aan de twee nieuw toegestuurde TV boxen werken niet dus kunnen  retour maar daarmee is mijn euvel nog niet opgelost.

Ik vind dit heel vervelend dat ik dit nu via een community moet melden, maar ik zie geen andere  oplossing. De abonnementskosten worden afgeschreven en betaal ik dus voor een systeem dat niet voldoet aan de leveringsvoorwaarden. Monteurs die langs zijn gekomen gaan weer onverrichter zake weg met de mededeling er komt een nieuwe TV box (2x), en ga zo maar door zonder uitzicht op een oplossing. 

Ik wil best de tijden opnemen voor u, maar hoe communiceer ik die dan met u?

 

 

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Duimen maar weer.

Ik word er wel moedeloos van hoor:sob: .

Jij doet je uiterste best om alles te regelen, alleen zie ik hier niet de resultaten van.

Hoe is het mogelijk dat ik als “enkeling” al 6 maanden wordt opgezadeld met het euvel stilstaand beeld en haperend geluid dat hiermee samen gaat en nu ook nog uitgebreid is met afkijken van opgenomen programma's die niet werken op de TV box van de woonkamer maar wel via de TV box van de slaapkamers?? zonder dat er bij T-Mobile echt zwaar geschut in stelling wordt gebracht om dit alles op te lossen.

Als de TV geen stilstaand beeld heeft dan is het kijken van programma's plezierig, alleen het feit dat er op elk moment weer een hapering(“pauze” situatie) kan optreden geeft een zeer onrustig gevoel en is als het optreed zeer frustrerend.

Gisteren zowat de gehele dag Netflix gekeken zonder ook maar een hindernis, want dit loopt natuurlijk niet via de TV box maar wel via het internet van T-Mobile.

Om 23:19 zetten we Netflix uit en kijken nog even het nieuws via de TV box en nog geen 5 minuten verloopt of het beeld "bevriest” weer en geluid weg en blijft zo staan voor zeker 15 tot 20 seconden om vervolgens gewoon verder te gaan waar “gestopt” was om vervolgens 3 minuten later weer voor 10 á 11 sec. te stopen, dus het programma loopt tijdens het “bevriezen” niet door waardoor je informatie mist, maar het is wel zwaar storend als dit gebeurd, ook omdat je niet weet hoelang het dit keer stil blijft. In dat eventjes (tijdbestek van 10 á 15 minuten kijken) tot 2x toe stoppen, we waren het zat dus TV uitgezet:triumph: , maar dit is natuurlijk van de zotte. Goed, weer genoeg geklaagd:wink: .

Op naar een oplossing:thinking: van ongestoord TV kijken.

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Dat is dan maar net hoe je dit interpreteert.

In het aangaan van het mobile abonnement bij de al bestaande Thuis abonnement zou ik de voordelen hebben van;

JE VOORDELEN:

Verlaag jou Thuis abonnement naar € 30,00 /mnd,

Jouw thuis internet supersnel tot 1 Gbit/s, (en dus niet, dat ik dat nog moet ophogen tegen extra kosten)

Voor je TV abonnement betaal je € 15,00 /mnd. 

 

Reputatie 7

Hi @medusaro We zoeken dit graag verder uit. Is het voor jou mogelijk om het bestand te uploaden op bijv Wetransfer? Desnoods kan je een klein stuk van 20 of 30 seconden waar de haperingen te zien zijn even knippen of filmen, dit zou je dan per mail door kunnen sturen naar _webcarethuis@t-mobile.nl (dus met underscore). Mocht je het via de mail doen geef dan hier even een seintje zodra je hebt verstuurd dan gaan we er mee aan de slag!  

Reputatie 2

Hallo Boris,

Het is al weer 9 dagen geleden dat ik mij probleem met de derde nieuwe box heb gemeld. Maar tot heden nog niets van je vernomen. Heb je de moed ook opgegeven. Mijn probleem is er nog steeds en ik begin nu toch wel wat pissig te worden, want wanneer kan T-Mobile mijn abonnement glasvezel nu eindelijk goed laten werken?

Graag verneem ik op korte termijn wat de volgende stappen zijn. Een zeer teleurgestelde klant.

medusaro

Reputatie 2

Hallo Lisa,

 

Ik heb maar weer een filmpje klaar gezet;

om aan jullie “technische dienst (Zware) jongens” te laten zien.

In deze 5 minuten opname zijn de stilvallende beelden en het uitvallend geluid weer niet van de lucht. Zwaar storend en dit hield aan voor een duur van zo'n 20 minuten.

Dan is het opeens weer over en is het weer om aan te zien en te horen.

Helaas kwam niet het draaiende pijltje in beeld, maar de beelden spreken al dan niet stilvallend en haperend tot de verbeelding.

Dit is toch echt een heel slechte zaak waar ik echt niet de enige zal zijn die dit heeft en daar genoegen mee moet nemen omdat de "Zware jongens” er geen oplossing voor hebben.

T-Mobile blijft me wel telkens E-Mailtjes sturen waarin wordt "gepocht” hoe goed T-Mobile wel niet is en dat een T-Mobile Thuis abonnement de garantie is voor ongestoord TV kijken😂😂😂. Voor mij dus toch echt een lachertje, zolang T-Mobile niet in staat is om mijn klacht op te lossen.

Reputatie 2

Hallo Lisa,

Ik krijg het PB niet weg, ik krijg een melding die nergens op slaat, max 10000 tekens en die heb ik nog niet, dus ????. Zie foto.

Ik kan nog steeds niet afkijken wat opgenomen is, dus hoe zij er bij komen dat het probleem is opgelost????

Opnames afkijken resulteert in dat er geopend wordt met een volle tijdbalk als zou deze voltooid zijn bij afkijken terwijl ik deze nog moet zien. dus blijft voor mij het probleem nog steeds op de agenda staan en lijkt het mij niet dat dit als een Jantje van Leiden wordt afgedaan.

N.a.v. een mogelijke oplossing die door Rene 69 werd geopperd heb ik geprobeerd dit te doen, alleen kwam er helaas niet het resultaat uit wat Rene 69 voor ogen had. Jammer dat dit voor mij geen oplossing was. Dus blijf ik echt hopen dat er wel een oplossing komt voor dit en ander hinderlijke problemen. Ik hoor wel weer wanneer er wat gaat gebeuren.

Moderator edit: ik heb de afbeelding verwijderd en de informatie op een andere plek neergezet. Deze informatie mag niet openbaar gedeeld worden.

Reputatie 7

Hi @medusaro, excuses als dit verwarrend bij je overkomt! Ik zal dit intern eens aankaarten om te kijken of dit wellicht aangepast kan worden. Maar gelukkig weet jij nu wat wij hiermee bedoelen. Als jij nog een filmpje/foto kan plaatsen hier van het rechtsdraaiende pijltje bij jullie Cloud Opnames, dan ga ik daar ook nog graag voor je achteraan! 😊

Reputatie 7

Hi @medusaro, allereerst excuses voor de late reactie! Ik was van een heerlijke vakantie aan het genieten en zie dat dit topic tussen wal en schip is beland. Wat ontzettend rot dat er toch weer problemen om het hoekje zijn komen kijken. Ik had zo erg gehoopt dat jij vanaf nu probleemloos van de tv kon genieten. Maar heel erg goed dat jij dit gelijk weer aan de kaak stelt, want hier ga ik uiteraard actie op ondernemen. 

Ik zou inderdaad bijna willen vragen of jij een lot voor mij wil kopen, want begint nu wel de spuitgaten uit te lopen. Ik baal er enorm van dat jij hiervoor weer aan de bel moet trekken, mijn excuses hiervoor. Goed om te weten is dat dit dus alleen de TV Box in de woonkamer betreft. Zou jij voor de duidelijkheid bij mij kunnen aangeven of dit probleem zich voordoet bij Cloud Opnemen of bij Terug Kijken? 

Ik heb meteen jouw verbinding onder de loep genomen ter check en hier zie ik (gelukkig) niks geks in terug. Ik zie twee TV Boxen wel terug in de verbinding, maar ik kan niet zien hoe lang deze al aan staan. Jij hebt ongetwijfeld het volgende al uitgevoerd, maar zo niet, wil jij dan de stekker van de TV Box in de woonkamer uit het stopcontact halen, vervolgens 10 seconden wachten en dan de stekker weer terug in het stopcontact willen steken? Merci hiervoor!

Tot slot hoor ik graag nog of jullie dit tot nu toe alleen bij NPO 3 hebben of ook bij andere zenders? Als het alleen bij de Nederlandse serie voorkwam, zou jij dan de naam van de serie met mij kunnen delen? Mochten er meerdere programma's zijn geweest waarbij dit gebeurde, dan hoor ik ook graag welke dit waren. Dan ga ik namelijk direct een verzoek indienen bij de technische dienst om dit euvel zo snel mogelijk te tackelen. Ook wil ik jou tot slot nog even bedanken dat jij altijd zo helder het probleem uitlegt en het enorm waardeer dat jij over zoveel geduld beschikt! ❤️

Reputatie 7

Hi @medusaro, echt heel fijn dat je dit hier hebt gedeeld! Ik zie in jouw verbinding dat het modem alweer 54 dagen onafgebroken aan staat. Zou jij de onderstaande stappen voor mij kunnen uitvoeren en aangeven of dit een verschil heeft uitgemaakt? 

  1. Haal de UTP-kabel (internetkabel) uit de Media Converter.

  2. Haal de Media Converter en het modem voor 10 seconden van de stroom.

  3. Wacht tot het modem en de Media Converter volledig zijn opgestart (ongeveer drie minuten). 

  4. Verbind het modem weer met de Media Converter door de UTP-kabel (internetkabel) aan te sluiten.

Als jij dit hebt uitgevoerd en dit heeft geen verschil uitgemaakt, dan kan ik een nieuw onderzoek starten en ga ik dit weer goed voor je in de gaten houden. Hopelijk komen er tijdens dit onderzoek dan nieuwe uitkomsten aan het licht en kan ik jou binnenkort verblijden met een permanente oplossing. Geef jij hier een seintje na de herstart? 

Reputatie 7

Hi @medusaro, echt heel fijn dat jij zo snel op mij reageert! Merci daarvoor. Hele terechte vraag van je. Dit is omdat er op een willekeurig moment naar werd gekeken, dus wellicht stond de TV Box in de woonkamer toen net uit. Ik wil je graag laten weten dat mijn collega net ook meteen de workaround heeft toegepast op de TV Box in de woonkamer. Ook deze TV Box kon vandaag gelukkig worden uitgelezen. Zou jij willen testen of jij verschil merkt op de TV in de woonkamer? Ik wacht in spanning af op je reactie! 😊

Reputatie 7

Hi @medusaro, jij mag altijd aan de bel trekken! Ik ben er juist voor je om jou te helpen en ben zelf ook pas helemaal tevreden als jij weer volop van jouw TV aan het genieten bent. Heel goed dat jij ook deze nieuwe update en aanvullende informatie met mij deelt, al had ik natuurlijk liever gelezen dat er geen extra problemen bij waren gekomen. Ik wil je graag laten weten dat ik nogmaals het verzoek bij de technische dienst heb neergelegd om het probleem nu buitenshuis te onderzoeken. Aangezien een eerdere monteur dit al eens had aangegeven én jouw probleem nog steeds blijft aanhouden, ook al zien wij aan onze kant prima resultaten. Vandaag gaat één van mijn collega's dan ook kijken wat zij qua onderzoek voor buitenshuis voor jou kan betekenen. Mijn verzoek naar jou is om daarvoor de TV Boxen direct bekabeld aangesloten te laten. Ik hoop heel erg dat er op basis hiervan vervolgstappen kunnen worden genomen om jouw problemen voor eens en altijd te verhelpen. Jij hoort zo snel mogelijk een terukoppeling van mij, want dit probleem moet echt voorgoed worden opgelost. Ik ga hier echt mijn uiterste best voor doen!

Reageer