Beantwoord

slechte tv signaal

  • 27 January 2022
  • 34 reacties
  • 652 Bekeken

Reputatie 1

Hoi ik ben sinds maandag klant van t-mobile,

nu heb ik het volgende probleem, beeld slaat regelmatig vast, audio loopt op meerder kanalen niet synchroon(al in onderzoek) bij het zappen duurt het even voordat er beeld is.

 

waar ligt dit aan?

icon

Beste antwoord door Boris 8 February 2022, 10:52

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 2

We hebben vanavond weer problemen, zitten een opname te kijken via tv kastje. Maar elke minuut blijft hij hangen. Stap 1 tv kast van de stroom en opnieuw aan de stroom werkt niet.

Daarna reset uitgevoerd om te kijken of dat wel werkt. 

Wifi snelheid ook weer waardeloos. 198 om 74 i.p.v. 250 om 250.

Bedraad 213 en 782.16

Reputatie 2

Nadat alle kastje van het stroom af zijn geweest kom ik bedraad  op 264 / 909 qua upload uitstend, maar download net iets meer dan een kwart.

Wifi is nu 123 om 96.

Lijkt me niet wat het moet zijn. Misschien dat ze bij t-mobile een zelfde regeling moeten doen als bij de liander. Als je vaker dan zoveel keer last hebt dat je geen goede ontvangst hebt, krijg je een vergoeding. Om nog maar niet te praten over de tijd en ergenis die het oplevert.

 

Reputatie 3

@Boris @Sander ,

het is weer feest. Televisie kijkennis weer geen feest. Het haperen is weer terug. 
 

Graag nu eens een oplossing ipv van een verhaal over hoe fijn het is om de reacties te krijgen voor onderzoek. 
Na een week nog steeds af en aan hangend beeld en extreem trage reactie van het menu met vandaag weer een nieuw “hoogte punt” .

Graag met spoed oplossen!

Alvast bedankt.


 

 

 

@Boris @Sander ,

het is weer feest. Televisie kijkennis weer geen feest. Het haperen is weer terug. 

 

Wordt al aan gewerkt @Bergeend zie ook

 

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Bergeend 

Op dit moment is er een storing bij T-Mobile.

https://community.t-mobile.nl/algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385

Reputatie 3

Hi @Waqqas@Gerrit078 

Long time no see.

Dat weet ik, maar deze "storing" duurt al weer zo'n 15 a 16 dagen.

Blijkbaar klagen er nu voldoende mensen om er een storing van te maken.

Ik ben benieuwd of de fix iets uithaalt.

 

Reputatie 7

Dank allen voor het signaal! Momenteel is de fix doorgezet en ben ik ook erg benieuwd hoe jullie ervaring nu is. Ik hoor het graag! 

Reputatie 1

Gisteravond was het echt om te huilen.

Zenders die telkens om de 10/15 seconden hangen. Vaak commerciële zenders zwart beeld...

Eigenlijk na overzetten naar het nieuwe tv platform is het feest en begin ik T-mobile echt beu te worden.

Begin dit jaar een nieuwe tv gekocht, films kijken / Netflix / videoland superbeeld, maar zodra je terugschakeld naar normaal TV is het belachelijk beeld: onscherp / pixels etc..

En kom niet aan met domme opmerkingen over bekabeling vervangen, cat6a bekabeling rechtstreeks van modem naar decoder, 

Hdmi 2.0 pro kabel van decoder naar tv.. 

Dit moet niet lang gaan duren of ik ga naar kpn... 

 

 

Hoe is het beeld op de app of via de site? Dat zijn namelijk dezelfde streams (vandaar ook de over het algemeen lagere kwaliteit streams ten opzichte van ziggo en kpn), alles wordt gecomprimeerd door hun platform en vrij grof.

Als de app en site ook haperen ligt het aan je verbinding. Haperen deze niet op 1080p dan zou je kastje de oorzaak kunnen zijn.

Gisteravond haperde de stream hier ook continu en was de kwaliteit veel matiger dan normaal, alsof het tv platform bij t-mobile het allemaal niet trok. Ook via de site trouwens. Vandaag allerlei artifacten. Maar normaalgesproken werkt het allemaal wel redelijk alleen is de kwaliteit van de stream door de hoge compressie niet erg denderend en van de gids klopt vaak het startpunt niet, dus als je wat terug wilt kijken begin je achteraan het programma en kun je terugspoelen.