Beantwoord

T-Mobile Thuis introduceert cloudopnames

  • 12 November 2019
  • 77 reacties
  • 7811 Bekeken


Toon eerste reactie

77 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Zou heel mooi zijn, (als de prijs aantrekkelijk is) 

Reputatie 7
Badge +14

Aha, kijk dat is super goed nieuws. 🤣👍🏻 Als de prijs dan ook goed is stap ik over.

 

Reputatie 7
Badge +16

@TMTV Dat heb jij heel goed uitgezocht. :wink: Het zit nog in de beta-fase dus wat er uiteindelijk zal verschijnen hoeft niet per definitie exact te zijn zoals hierboven is prijsgegeven. Datzelfde geldt voor het nieuwe TV-platform. Ook deze innovatie wordt nu uitgebreid getest, zoals je terecht opmerkt! Thanks voor je bijdrage! :grin:

De laatste berichten waren dat men in de afrondende fase zit, en dat kan snel zijn of lang duren.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Maxuitutrecht, bedankt voor het delen van jouw ervaring en tegelijkertijd duizendmaal sorry dat onze communicatie jouw besluit om over te stappen heeft beïnvloed.

De meest recente update aangaande het nieuwe TV-platform is dat we inderdaad in een afrondende fase beland zijn. Men gaat zeer waarschijnlijk dan spoedig over op field tests waarbij de vernieuwingen in de praktijk getest worden.

Mochten we je op de Community toch ergens mee kunnen helpen, geef het aan. We zitten altijd voor je klaar om zo goed mogelijk te assisteren waar mogelijk. Voor nu: ik hoop oprecht dat je nu een oplossing vindt bij een andere partij en mochten we je in de toekomst wel kunnen bieden waar je op hoopt en het serviceniveau kunnen leveren dat jij verwacht, dan hoop ik dat ik je nog eens mag verwelkomen. Stay safe! 💪😎

Reputatie 7
Badge +16

@TMTV Ik weet niet of dit een groep nieuwe testers bevat of dat het dezelfde groep is die eerder dit jaar aangemeld is. Hoe tof het ook zou zijn om je via de Community aan te melden, vermoed ik dat het ook ditmaal via e-mailselectie gaat. Als er updates zijn, horen jullie het zeker! 😁

Hoe voelde ik het aan dat je wel weer iets aan het uitvogelen bent geweest, geinig @TMTV .

Ik wacht nog wel even, komt vanzelf denk ik maar zo.

Reputatie 7
Badge +1

https://www.totaaltv.nl/nieuws/tmobile-volgt-kpn-en-ziggo-met-interactief-opnemen/

Bovenstaande bericht stond op totaaltv

Reputatie 7
Badge +1

Wel handig als je het zelf kunt uitvogelen, ik wacht ook tot ik een mailtje krijg wanneer ik over ga heb er ook geen haast mee.

Zie wel dat er wel wat onduidelijkheid is over de oude Entone 510 en 515 boxen enerzijds lees je dat ze geschikt zouden zijn voor het nieuwe platform anderzijds krijg je bericht dat ze worden omgeruild voor de Amini Aria 610 als je aan de beurt bent.

Reputatie 7
Badge +4

Nee, daar kun je helaas niet zo maar aan mee doen. Er is indertijd een mail naar een geselecteerde groep klanten gegaan, waarbij zij zich konden inschrijven. De testgroep is voor nu vol. Inmiddels loopt de test al even en zijn er flink wat zaken getweaked. 

Wie weet gaan de duimen wel snel omhoog. :) ;)

Reputatie 6
Badge

@Hyperion Helaas is dat niet mogelijk. De bètagroep zit vol. De verwachting is dat het nu niet heel lang meer gaat duren. Wat daarmee bedoeld wordt weet niemand. Maar voor de zomer zou toch wel moeten lukken. 

Reputatie 7
Badge +1

Als je een testgroep samenstelt om je product te testen voor het op de markt komt zoek je een stel mensen welke ook daadwerkelijk verstand van zaken hebben, even op dit forum kijken en men ziet diverse leden welke ook echt weten waarover ze spreken.

Gezien de tijd het “test team” er over doet om een bindend advies te geven kun je daar wel over twijfelen

Ook bij KPN gaat het fout, zoals bij de laatste aanpassing dood iets te implementeren waar tv toestellen niet mee overweg konden, maar nu het nieuwe menu ziet er weer goed uit.

Weet niet of KPN en Ziggo een groter team kunnen inzetten dan TM, denk eerder dat TM het team kleiner wil houden dan nodig is.

Reputatie 7
Badge +4

Hi @Miss_pierrot,

Ook in dit topic wil ik delen dat het ons erg spijt dat het nog niet is opgelost. Over dit probleem heb je ook een topic gestart waarnaar ik je wil verwijzen: Cloud Opnemen opnames niet bekijken. Wij werken nog steeds met man en macht aan een oplossing en ik hoop dat deze er alsnog spoedig komt.

Reputatie 3

Het zou echt volkomen belachelijk zijn als je weer ergens extra voor moet betalen.

Tv box 5 euro.

ITV weer dik 10 euro.

Cloud opname kom maar op 5 euro.

Wil echt graag gebruik maken van cloud maar niet weer extra betalen.

Betaal al genoeg per maand.

Reputatie 5

Het zou echt volkomen belachelijk zijn als je weer ergens extra voor moet betalen.

Tv box 5 euro.

ITV hub weer dik 10 euro.

Cloud opname kom maar op 5 euro.

Wil echt graag gebruik maken van cloud maar niet weer extra betalen.

Betaal al genoeg per maand.


Wat bedoel je met ITV hub?

Reputatie 3

Tik foutje 😉

Reputatie 5

Tik foutje 😉


Dan alsnog, wat bedoel je met ITV? De TV-box met opname functie?

We gaan het zien, dan is er toch iets waar van de TV upgrade die geopperd werd per september dit jaar.

Nu hopen dat er dit keer wel een vage toezegging gehaald word, zou iets van vertrouwen terug brengen.

Reputatie 6
Badge

@TAVL heb jij enig idee hoe lang de uitrol in beslag gaat nemen? Dagen, weken of maanden?

Reputatie 7
Badge +4

Nee, sorry. Deze is niet gedeeld. Belangrijkste is dat er geen grote issues optreden bij de uitrol. Ze zullen daarmee voorzichtig zijn om de planning te delen. Helaas. 

Reputatie 3

Tik foutje 😉


Dan alsnog, wat bedoel je met ITV? De TV-box met opname functie?

 

Interactieve TV   en dat kost 15.25

Interactieve TV Box met harddiskrecorder   10 euro per maand

Interactieve TV Box  5 euro

 

Ik ben alleen al 15 euro kwijt aan de hardware die bij mij thuis staat.

180 euro per jaar wel te verstaan.

Ziggo is wel duurder geen glas etc. maar wat daar wel top is geregeld dat je 3 smart cards zonder extra kosten op 1 adres mag gebruiken.  je koopt eenmalig een setup box en klaar

Heeft je box bij ziggo een HD prima geen extra kosten.

 

Ik zit prima bij T-mobile maar deze services en extra voor betalen is puur geld geldklopperij.

Voor de 15 euro aan ITV dat snap ik en daar heb ik geen problemen mee.

Zou het ook prima vinden als dat 20 euro is inclusief cloud opnamen maar dan wel dat de huur kosten voor hardware die thuis bij je staat eraf gaat. a 15 euro per maand.

Hi Speurneuzen!

 

We kunnen natuurlijk nu niet meer ontkennen dat we met Cloud Opnemen bezig zijn :sweat_smile: . Als alles volgens planning gaat, zullen we deze dienst begin volgend jaar gaan introduceren. Meer details zullen we tegen die tijd met jullie delen! 

 

Groet,

Hans-Juriën

Is er al meer bekend?

We hebben een thuis abonnement en 2 mobiele abonnementen. Nu nog bij XS4ALL en Telfort. Maar door de overgang naar KPN zoeken we een alternatief.

Cloudopnames zijn wel echt randvoorwaardelijk voor een overstap.

Reputatie 6
Badge

Tik foutje 😉


Dan alsnog, wat bedoel je met ITV? De TV-box met opname functie?

 

Interactieve TV   en dat kost 15.25

Interactieve TV Box met harddiskrecorder   10 euro per maand

Interactieve TV Box  5 euro

 

Ik ben alleen al 15 euro kwijt aan de hardware die bij mij thuis staat.

180 euro per jaar wel te verstaan.

 

De eerste standaard box is sowieso ‘gratis’ en afhankelijk van welke korting je hebt gekozen bij het aanmelden, de tweede ook. Alleen voor een recorder zou je €5 extra moeten betalen …

Benieuwd of je de cloud opname ook per box moet aftikken á €5 zoals in de code zou staan

Is er nog een update voor alle mensen die al lang wachten?

Ik heb helaas besloten om jullie te verlaten, de slechte communicatie mbt het nieuwe TV-Platform is echt hele slechte PR.

Baal er wel van, want het klantvoordeel is wel top, maar wil ook gewoon niet achterlopen in technologie.

Denk aan ook de mogelijkheid om op WBA meer dan 100mbit te krijgen.

Zonde, maar T-Mobile werk alsjeblieft aan jullie communicatie, dat kan en moet echt veel beter.

 

Reageer