Beantwoord

T-Mobile Thuis introduceert cloudopnames

  • 12 November 2019
  • 77 reacties
  • 7811 Bekeken


Toon eerste reactie

77 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Zelf ben ik absoluut geen fan van KPN desondanks moet ik ze eerlijk toegeven dat hun tv platform vele malen beter is dan wat T-Mobile nu heeft, als ik bij kennissen zie wat de mogelijkheden van het KPN platform zie dan blijft T-Mobile mijlen ver achter.

Dan kun je je terecht afvragen waarom kunnen KPN en andere providers het wel hebben zij betere        ict”ers?  zelf denk ik niet ze hebben in principe allemaal de zelfde opleiding gehad wel zou het kunnen zijn dat zeker KPN en Ziggo en veel groter team op de been kan brengen   

Reputatie 7
Badge +1

@Doornekamp33 Voor mij is een de doorslag gevende redenen dat ik nog klant ben bij T-M de 3 gratis tv pakketten die ik heb zo lang ik klant blijft al is het nog 10 jaar of langer.

Het platform van KPN ziet er gelikt uit een kennis van mij heeft het en als ik het zie mooi strak design veel mogelijkheden,  Youfone heb ik nog niet gezien maar zal zeker goed zijn of er veel klachten zijn over Youfone weet ik zo niet.

Waar ik wel benieuwd naar ben of T-Mobile als het nieuwe platform goed werkt of men dan ook 4k zenders gaat aanbieden, ze zullen dan ook een geschikte STB moeten aanbieden de Aria 610 is niet geschikt voor 4k volgens de specs alleen upscaled UHD.

Reageer