Beantwoord

T-Mobile TV app, Apple TV, LG C1

  • 17 November 2021
  • 34 reacties
  • 1408 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 1

@kvh65 

instellingen->Afstandsbedieningen en apparaten->touchpadtracking->traag

@Henk2021 Instelling scroll snelheid in app kan misschien een oplossing zijn. Waar in de ATV instellingen zit dat verstopt, weet jij dat?

Reputatie 1

@kvh65 

De Apple TV app en kwaliteit van beeld/geluid is idd verre van optimaal. Scrollen door menu’s gaat bij mij wel goed alleen de tv gids niet. Loopt niet soepel. Instelling scroll snelheid in settings Apple TV helpen mogelijk iets. Wacht op verbetering door TMobile :( 

@Henk2021 ik ben sinds gisteren ook overgestapt van Ziggo naar T-Mobile Thuis en ervaar precies hetzelfde:

  • Internet is geweldig snel; top
  • TV beeld is duidelijk minder dan bij Ziggo; flop
  • Apple TV app is onvolwassen en vol met problemen (via Apple TV 4k (2021); flop
  • Geluid is niet goed (via Apple TV 4K (2021) en Apple HomePods); flop. 

Daarnaast ervaar ik problemen met de Siri-remote: de menu's van de TV app reageren niet goed op de afstandsbediening. Heb jij die ervaring ook?

Ik heb getwijfeld over de LG C1 maar uiteindelijk de Philips OLED806 gekocht. Er zit een groot verschil in kwaliteit van het beeld tussen T-Mobile en Ziggo (ik keek Ziggo ook via de Apple TV 4K (2021). De Ziggo/Philips/Apple TV leverde inderdaad “een plaatje” op. 

Reputatie 1

Naast de beeldkwaliteit bij met name snel bewegende beelden, valt het mij ook op dat de streams via de T-mobile TV app op de Apple TV in zowel stereo als in multi channel worden weergegeven. Afhankelijk van het kanaal. In de app is het geluid input signaal niet centraal af te dwingen door een instelling? Als je door de zenders swiped geeft dit een onrustige geluidservaring. 

Reputatie 7
Badge +15

Voor het modem wordt ook vaak onderhoud gedaan met hetzelfde bericht, er veranderd meestal niks. Je hoeft er niet te veel van te verwachten 👍

Reputatie 1

Dank voor je info. Ik had het onderhoudsbericht wel gelezen, maar vond ‘up to date’ houden een beetje vaag. 
Als er zichtbaar weinig anders wordt, verwacht ik geen nieuwe of aangepaste functionaliteit (helaas). Of is weinig toch wel iets?

Dat de tv dienst stabiel moet werken snap en verwacht ik.

 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Henk2021 

Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

In de reacties wordt aangegeven dat je op 32x en 64x kan doorspoelen.

Reputatie 1

Ik ben benieuwd of het aangekondigde onderhoud aan het t mobile tv platform komende week een beter tv beeld zal opleveren. Even afwachten. Heeft iemand een idee wat het onderhoud behelst?