Beantwoord

T-Mobile TV app, Apple TV, LG C1

  • 17 November 2021
  • 34 reacties
  • 1408 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 1

Ik ben benieuwd of het aangekondigde onderhoud aan het t mobile tv platform komende week een beter tv beeld zal opleveren. Even afwachten. Heeft iemand een idee wat het onderhoud behelst?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Henk2021 

Verandert er nog iets? Het onderhoud is er om alles goed en up-to-date te houden. Zichtbaar verandert er weinig, we zorgen er gewoon voor dat onze systemen stabiel blijven werken.

In de reacties wordt aangegeven dat je op 32x en 64x kan doorspoelen.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @VOne, het klopt dat jij een foutmelding te zien krijgt! Je hebt nog geen toegang tot deze sub-sectie. Dat zal pas gebeuren wanneer je je ingeschreven hebt voor de testflight, precies zoals Lisa ook aangaf! 😊

Als je haar een privéberichtje stuurt met de gevraagde gegevens, komt het vast helemaal in orde!

Reputatie 1

Dank voor je info. Ik had het onderhoudsbericht wel gelezen, maar vond ‘up to date’ houden een beetje vaag. 
Als er zichtbaar weinig anders wordt, verwacht ik geen nieuwe of aangepaste functionaliteit (helaas). Of is weinig toch wel iets?

Dat de tv dienst stabiel moet werken snap en verwacht ik.

 

Reputatie 7

Hi @Henk2021, tof dat je dit checkt! Ik ga dit morgen voor je navragen bij de tv meeting. Dan hoop ik je hier meer over te kunnen vertellen! 💪

Reputatie 1

Afgelopen dagen diverse malen de melding ‘afspelen mislukt. Probeer het opnieuw’. Internet verbinding lijkt wel oké. Moet echt snel verbeteren die Apple TV app. 

 

 

Reputatie 1

Hi @Henk2021, ik had echt heel graag gelezen dat jij heel blij was met het gebruik van de App! Dankjewel dat jij zo helder aangeeft dat dit jij geen verbetering hebt opgemerkt. Zojuist heb ik je in het onderste topic van een antwoord voorzien: 

Wij willen er alles aan doen om de App zo goed mogelijk te laten werken, dus mijn collega's gaan hard aan de bak om deze feedback te verwerken! Mocht jij nog andere punten hebben, laat die dan zeker weten. Ik geef heel graag alles door aan mijn collega's, zodat jij met veel plezier van de App gebruikt kunt maken!

Gisteravond meerdere keren ‘vastlopers’ van de app. Mijn huisgenoten willen over op NLZIET omdat dit wel werkt. Pffff

Reputatie 1

Hi @Henk2021, ik vind het echt heel erg rot om te lezen dat jij momenteel niet tevreden bent! Ik hoop echt dat ik in het nieuwe jaar met je kan delen aan welke punten er is gewerkt en kunnen jij en jouw huisgenoten de App weer met plezier gebruiken. Zoals ik eerder aangaf: laat het gerust weten als er tot die tijd nog extra punten bijkomen, want ik blijf alle feedback doorzetten naar mijn collega's! 

Dank voor je begrip. Er zijn natuurlijk wel belangrijkere dingen in de wereld dan een app die het niet helemaal optimaal doet. Alles relatief he.
Hopelijk in januari verbetering… Fijne dagen!

 

 

Hallo,

Was even nieuwsgierig of er al zicht is op een nieuwe update van de T-Mobile Apple TV app. 
 

Reputatie 7

Dankjewel voor de aanvulling @Henk2021, goed om te weten! Yes, ik hoor heel graag morgen een nieuwe terugkoppeling van je. Als dit probleem zich dan nog voordoet, dan speel ik dit ook meteen door naar mijn collega. Super dat je mij in de topics zo goed op de hoogte houdt! 💪