Beantwoord

T-Mobile TV App moet steeds herstart worden

  • 29 August 2022
  • 88 reacties
  • 2463 Bekeken


Toon eerste reactie

88 reacties

Zeg @Tommie,

Dat doorzetten naar "ONZE TECHNEUTEN" lees ik al bijna 10 maanden!

Een oud collega van jullie heeft in een reactie van 5 maanden geleden het volgende gedeeld:

De leverancier heeft laten weten dat dit voorlopig niet wordt opgelost en dat dit zo blijft, omdat het niet te reproduceren is.

 

Ik zou graag willen dat dit probleem wordt opgelost, maar ik ben bang dat tegen de tijd dat mijn contract bij jullie afloopt de T-Mobile TV App steeds herstart moet worden.

@Mottelientje 

Upload bestanden < pak het bestand (filmpje) < creëer mijn link

Die link plak je hier op het forum.

 

Reputatie 7

Hi @Chriscross76, yay - heel fijn om dit te lezen! ✨ Helemaal toppie. Dan wil ik je voor nu vooral veel kijk-plezier wensen en trek gerust weer aan de bel als je ergens hulp bij kunt gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Chriscross76, top om te horen dat het goed gaat met de gids! Zekers te weten is dat mogelijk. Je kan de resolutie aanpassen in de T-Mobile TV App middels de volgende stappen:

  1. Open het Account-menu van de App
  2. Druk op instellingen
  3. Selecteer de gewenste resolutie

Heel veel kijkplezier nog! 😃

Reputatie 2

Lees net de post hierboven van Lisa...🙈

Samsung ondersteund dit nog niet in de app ..

 

Reputatie 2

Ervaar recent  tijdens het zappen via de app dat het beeld soms zwart is en als ik dan weer even terug zap en weer naar het zwarte beeld dan heb ik weer normaal beeld ....

Reputatie 1

@Tommie 

ik heb er bij Netflix of YouTube geen last van.

Software versie: T-OSCPBEUC-1421.0,BT-S.

SMART HUB: 7TGAWNVOJG4CZ

Datum : 2-1-23

Hallo Tommy, Bedankt voor je reactie, helaas snap ik hier geen bal van, ik ben een leek en a- technisch. Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat odido mensen beloofd alles eenvoudiger en simpeler te maken, maar dat niet waarmaakt. Bovendien vindt ik het vreemd dat men mij naar de community verwijst met mijn issues als ik de vraag bij hun leg. P.s ik ben natuurlijk wel blij dat er een community is waar men met vragen terecht kan. Ik weet nu tenminste dat er geen oplossing voor dit probleem is.

 

Je kan ook voordat je de tv uitzet de app afsluiten door de back button in te houden. Dan krijg je het scherm als je weer tv gaat kijken niet. 

Dankjewel @Marvin36 voor het meedenken. Het is echter zo dat wij op een vrij “ouderwetse” manier TV kijken en daarbij zo min mogelijk via het startmenu van de TV willen schakelen tussen de Odido TV App en de HDMI1 aansluiting waar de mediaspeler op zit aangesloten. Dat zijn de enige 2 toepassingen/aansluitingen die we gebruiken. We beginnen ALTIJD met gewoon lineaire TV kijken en schakelen op een gegeven moment over naar de mediaspeler voor het filmaanbod. Daarna gaan we weer terug naar live TV en zetten als we naar bed gaan de TV uit en halen de stroom er dan ook vanaf.

De manier die jij aangeeft om de nutteloze foutmelding te omzeilen zou betekenen dat we voor het live TV kijken we eerst weer de Odido App moeten opstarten (= 4 a 5 handelingen in het startmenu van onze TV).   Dat maakt het er voor ons dus niet echt gemakkelijker op.

 

@sieg.eilbracht heb je hier ook last van bij andere apps zoals Netflix of YouTube? Ook heb ik alleen nog de volgende punten van je nodig:

  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  • Wat is de software versie?

 

@milanket, welkom op onze Community!

Ik zet dit ook graag voor jou door naar onze techneuten, zou je de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren en de volgende vragen kunnen beantwoorden? Alvast bedankt!

  • Wat is het merk van de TV?
  • Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)
  • Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)
  • Wat is de software versie?
  • Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)
  • Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?

 

hier de gegevens van mijn beide TV's, welke allebei dezelfde “geen verbinding met tv dienst / herstarten”issues hebben:

 

 

TV Huiskamer:

 

  Wat is het merk van de TV?

               Samsung

  Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)

               QE65Q60RA

  Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)

               Tizen

  Wat is de software versie?

               T-MSMDEUC-1401.0 , B1970101/070204 , BT-S

  Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)

               VIDEO MSA V600R019C10LNLD08-SAMSUNG-20221205-0563

  Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?

               Nee

 

 

TV Zolder:

 

 

  Wat is het merk van de TV?

               Samsung

  Welke type TV heb je? (bijv UHD50WLK, dit kan je achterop de TV vinden)

               UE55CU7172U

  Wat is het besturingssysteem (OS) van de TV? Dit is te vinden bij de instellingen van de TV (Let op: dus niet de app!)

               Tizen

  Wat is de software versie?

               T-KSU2ECDEUC-1204.9

  Welke versie van de Smart TV app is geïnstalleerd? (Ga in de app naar Account > Instellingen > Over)

               VIDEO MSA V600R019C10LNLD08-SAMSUNG-20221205-0563

  Ervaar je dit ook met andere apps dat er geen verbinding is?

               Nee

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi all, ik heb alles nogmaals doorgezet. Nu ons tv-team hierop aangesproken, hopelijk kunnen we dit nu gaan reproduceren en een oplossing voor vinden!

Reputatie 7

Hi allemaal, ik wil graag de uitkomst van het onderzoek met de melding ‘herstarten’ met jullie delen! De leverancier heeft laten weten dat dit voorlopig niet wordt opgelost en dat dit zo blijft, omdat het niet te reproduceren is. Wij laten het hier echter niet bij zitten en laten het onderzoek achter de schermen doorgaan, maar er komt hier op de korte termijn geen oplossing voor. Hierin willen we graag open en eerlijk met jullie zijn. 

Ook wil ik nog een extra tip met jullie delen. Zouden jullie eens de UTP-kabel kunnen vervangen? Wellicht dat die kapot is en de boosdoener is van deze melding. Omdat alles is onderzocht door de leverancier, is er ook altijd een mogelijkheid dat het zich binnenshuis afspeelt. Excuses dat we voor nu geen andere oplossing met jullie hebben kunnen delen. 

 

@Demi,

Op 3 september vorig jaar heb ik al zo’n filmpje gedeeld. Ik blijf niet aan de gang!

Reageer