[Topnieuws] Kijk nu TV Anywhere op jouw laptop of PC!

  • 20 September 2018
  • 43 reacties
  • 51784 Bekeken


Toon eerste reactie

43 reacties

Reputatie 1
Even een vraagje nog, alles ziet er mooi uit en duidelijk hij doet het goed alleen hij hapert zo erg wat kan ik daar aan doen?
heb alle browsers al gedaan dat maakt niet uit en bekabeld of wifi maakt ook niet uit dus waar kan het aan liggen?

Heb bij de buren op deze laptop kpn interactieve tv geprobeert en dzn hapert het niet en gaat in een stuk netjes door .

greetz maar het ziet er allemaal heel mooi uit
Reputatie 1
is al opgelost, schijnbaar moest ik java en adobe flash erop zetten en werkt, alleen jammer dt er geen app komt voor de windows store


ik krijg steeds de melding "fout bij afspelen van deze video" in Firefox en nu??

@john60 Zou je iets meer informatie willen delen?

  • Welke besturingssysteem gebruik je op je PC/laptop?
  • Welke versie van Firefox?
  • Maak je gebruik van bijv. ad-blockers?
  • Wellicht kan je Microsoft Edge of Chrome proberen?
Met Internet Explorer 11 hebben we nog een probleem dat opgelost moet worden. Deze zal binnenkort ook ondersteund gaan worden (alleen wel op Windows 8.1 en hoger).

Er zijn overigens geen plannen om een app te ontwikkelen voor Windows.
Reputatie 3
Net even ingelogd in Chrome om te kijken of het werkt bij mij thuis. Ingelogd zonder problemen maar bij iedere(!) zender die ik probeer te zien krijg ik de melding 'Dit programma is niet beschikbaar in deze regio'. Ik zit gewoon thuis in NL... Iemand enig idee?
Reputatie 2
Um... mijn klantnummer is (...)(ik heb ook mijn TV-pincode), zou iemand mij mijn login naam en bijbehorend wachtwoord kunnen vertellen (de gebruikersnaam en wachtwoord die destijds door Sander zijn ingesteld, doen het niet als ik TV anywhere op een tweede laptop wil instellen)? En ja, jullie hebben mijn toestemming om in gegevens te neuzen

Dank jullie wel!

Sascha



Laat maar zitten, we zaten op een verkeerde T-mobile site (zaten op t-mobile.com 🤓)
Reputatie 7
Badge
ik krijg steeds de melding "fout bij afspelen van deze video" in Firefox en nu??

@john60 Zou je iets meer informatie willen delen?

  • Welke besturingssysteem gebruik je op je PC/laptop?
  • Welke versie van Firefox?
  • Maak je gebruik van bijv. ad-blockers?
  • Wellicht kan je Microsoft Edge of Chrome proberen?
Met Internet Explorer 11 hebben we nog een probleem dat opgelost moet worden. Deze zal binnenkort ook ondersteund gaan worden (alleen wel op Windows 8.1 en hoger).

Er zijn overigens geen plannen om een app te ontwikkelen voor Windows.
Reputatie 2
Um... mijn klantnummer is (...) (ik heb ook mijn TV-pincode), zou iemand mij mijn login naam en bijbehorend wachtwoord kunnen vertellen (de gebruikersnaam en wachtwoord die destijds door Sander zijn ingesteld, doen het niet als ik TV anywhere op een tweede laptop wil instellen)? En ja, jullie hebben mijn toestemming om in gegevens te neuzen

Dank jullie wel!

Sascha
Het heeft even geduurd maar werkt prima.

Ik vind het alleen erg jammer dat, net zoals de App, niet alle zenders beschikbaar zijn die wel in mijn zenderpakket zitten, zoals bijvoorbeeld BBC4 en Discovery Sience.

Is er nog een kans dat deze nog wel beschikbaar komen?
Reputatie 1
komt er ook een app voor de windows store?
Reputatie 1
en op internetexplorer 11 werkt deze ook niet
Reputatie 1
ik krijg steeds de melding "fout bij afspelen van deze video" in Firefox en nu??
Reputatie 1
Ik krijg alleen NPO1, en kan verder niets instellen of aanpassen. Er zijn geen keuzes. Hoe los ik dit op? Beeldkwaliteit is prima.
Reputatie 3
Badge
Staat jouw adblocker een beetje aggresief dan? Ik heb nergens last van. Ook alle gekoppelde domein zien er niet echt advertentie achtig uit.

tv-anywhere.nl, www.tv-anywhere.nl
ericsson.net, tmnl.cdn.ebsd.ericsson.net, exposureapi.emp.ebsd.ericsson.net
fonts.googleapis.com
gstatic.com, fonts.gstatic.com, www.gstatic.com
irdeto.com, rng.live.ott.irdeto.com
windows.net, azukiprodfiles.blob.core.windows.net
Hey Sterre supertof dat de uitrol eindelijk daar is :-)
Helaas krijg ik, in de browser, een melding dat mijn sessie verlopen is.

Layout zit er lekker strak uit :-)


greetz

Tim


Ah blijkbaar blokkeert mijn adblocker de stream, waardoor "sessie verlopen" verschijnt.
Reputatie 3
Badge
Ziet er goed uit!
Alleen klopt het dat sommige zenders interlaced uitzenden.
Comedy Central bijvoorbeeld.
Juist op schermen die dit niet ondersteunen is dat zeer hinderlijk.

-Edit- Op de app is dit ook aanwezig, maar minder zichtbaar als op een groot scherm.

Reputatie 1
@Hans-Juriën Nee, maar de internet bij mij thuis wisselt nog wel eens van snelheid (ja raar he, T-mobile glasvezel) Dus dan zou het fijn zijn als ik de kwaliteit kon aanpassen. Maar automatisch gaat het waarschijnlijk ook wel goed.
Reputatie 7
Badge
@glaasjemelk Fijn om te lezen dat je tevreden bent. De beeldkwaliteit past zich automatisch aan o.b.v. de beschikbare snelheid. Of heb je een specifieke reden om een lagere kwaliteit in te kunnen stellen?
Reputatie 1
Hey. TV Anywhere werkt prima op PC en laptop. Bedankt T-Mobile! Misschien over het hoofd gezien: is de beeldkwaliteit ook in te stellen? Voor bijvoorbeeld lagere Internet snelheden? Groet, Erwin
Hey Sterre supertof dat de uitrol eindelijk daar is :-)
Helaas krijg ik, in de browser, een melding dat mijn sessie verlopen is.

Layout zit er lekker strak uit :-)


greetz

Tim

Reageer