Beantwoord

TV box omruilen voor Mediabox

  • 28 November 2023
  • 70 reacties
  • 1889 Bekeken


Toon eerste reactie

70 reacties

Schijnbaar heb ik mijn abonnement voor Odido een maand te vroeg afgesloten want ik heb de TV-box ipv de mediabox (die toch heel wat meer nuttige toepassingen heeft). Bij de toelichting over de mediabox staat bij de FAQ: 

Kan ik als bestaande klant mijn TV Box omwisselen voor de nieuwe Mediabox?

Momenteel wordt de Mediabox alleen nog meegegeven aan nieuwe klanten. Mocht je een Mediabox extra willen bijbestellen, dan ontvang je uiteraard ook de nieuwe Mediabox.

Ik wil mijn TV box omruilen voor de Mediabox. Hoe pak ik dat aan?

Hey @Sprundel79, ik heb je TV Box omgeruild voor een Mediabox. Je ontvangt hier zo direct een bericht over.

 

Hi @WilenYo, ik ben meteen voor je gaan kijken maar toen zag ik dat je het al geregeld had met onze klantenservice. Veel kijkplezier alvast!

 

Hey @QVerhulsdonk, welkom op onze Community! Ik heb dit ook voor jou in orde gemaakt. Ook jij zult hier zo meteen een bericht over ontvangen.

Hallo,

Ik heb nog 2 tv boxen uit de oertijd met Vodafone erop. Eentje heeft de laatste tijd toch wel vaak kuren. Vaak moet ik hem resetten om hem weer werkend te krijgen. Daar heb ik nu toch wel genoeg van. Kan ik ze swappen voor nieuwe mediaboxen? ( Zonder omwegen aub ).

Mvg, Rodney

 

 

 

Hi @Egreen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Geen zorgen, ik heb je huidige Tv box omgewisseld voor de Mediabox! Zorg wel dat je huidige Tv box optijd wordt teruggestuurd. Je ontvangt hier zo direct een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier. 

Beste Tommie, Wij hebben een eeuwigheid moeten wachten op de aanleg van de glasvezelkabel voordat eindelijk de aansluiting gerealiseerd kon worden. Nu hebben wij de “oude” tv box ontvangen en krijg ik van je collega van de klantenservice te horen dat die nieuwe mediabox pas een week beschikbaar is en pas 2e kwartaal '24 weer te leveren is.

Ik lees hier echter al commentaren van meer dan 14 dagen geleden op die mediabox. Wordt ik hier voorgelogen of wat?

Want er is mij door de verkoper een Mediabox toegezegd om ook Netflix te kunnen kijken via de box.

Hoe kunnen we dit oplossen?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @psie, welkom op onze Community.

Dat is zeker mogelijk. Ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bericht over. Daar staan ook de instructies in hoe je het apparatuur weer retour stuurt. Alvast veel kijkplezier! 😎

Heel graag zou ik ook mijn (nog T-mobile) tv-box omwisselen voor een Odido Mediabox. Hoe kan ik dat doen? 

Alvast dank voor een reactie. 

Hartelijke groet,

Monique 

Reputatie 1

@Tommie van Odido 

Mijn aansluiting wordt pas 8 januari opgeleverd, daarom kon ik mijn oude type kastje niet omgeruild worden (lijkt mij gewoon een kwestie van omruilen).

Maar loopt op 8 januari mijn overstap actie nog wel van Tweak, of kom ik dan in de problemen als ik het kastje dan pas kan laten omruilen?

Schijnbaar heb ik mijn abonnement voor Odido een maand te vroeg afgesloten want ik heb de TV-box ipv de mediabox (die toch heel wat meer nuttige toepassingen heeft). Bij de toelichting over de mediabox staat bij de FAQ: 

Kan ik als bestaande klant mijn TV Box omwisselen voor de nieuwe Mediabox?

Momenteel wordt de Mediabox alleen nog meegegeven aan nieuwe klanten. Mocht je een Mediabox extra willen bijbestellen, dan ontvang je uiteraard ook de nieuwe Mediabox.

Ik wil mijn TV box omruilen voor de Mediabox. Hoe pak ik dat aan?

Ook ik heb mijn abonnement te vroeg afgesloten,  kan ik mijn tvbox ook omruilen? 

 

Ook wij zouden graag onze TV boxen omruilen voor de nieuwe Mediaboxen. @Tommie van Odido zou je dit voor ons ook willen regelen?

Hallo @Tommie van Odido

Mocht de voorraad het toelaten dan zouden wij ook graag de TV Box willen laten omruilen voor de nieuwe Mediabox, als we daarbij tenminste de 10 maanden welkomstkorting (op internet, TV en de 1e box) kunnen behouden.

Onze (eind maart bestelde) glasvezelaansluiting is afgelopen maandag actief geworden.

Reputatie 5
Badge +4

Hi @B16f15h, dit is zeker mogelijk! Ik heb gelijk een nieuwe Mediabox naar je toe gestuurd. Zodra deze onderweg is ontvang je een track-en-trace code van DHL om het pakket te kunnen volgen. De oude TV Box mag je weer retour sturen naar ons, hier ontvang een e-mail van met de retour instructies. Op dit moment ontvang je een korting waarbij je de eerste 6 maanden €2,50 korting krijgt op de TV Box. Deze korting komt te vervallen, maar ik heb dit nu in één keer voor je vergoed door een vergoeding aan te maken van €15. Dit wordt met jouw volgende factuur verrekend en hier krijg je ook een e-mail van ter bevestiging! 

Reputatie 1

@Tommie van Odido onlangs proberen contact te leggen met jou op de verkeerde manier 😅.

maar hier ook graag omruilen, die Tvbox van mij zit nog nieuw in de doos.

@Tommie van Odido

Misschien moet er ook nog vermeld worden dat er nog foutjes (bugs) in de nieuwe tv box zit.

 

Dat komt voor de bakker @Joris29, ik zorg ervoor dat er snel een nieuwe Mediabox jouw kant op komt! Ook zorg ik ervoor dat je gewoon kan blijven genieten van je kortingen. Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃

Hoi Cal van Odido,

Voor mij geldt hetzelfde. 2 of 3 weken nadat ik werd aangesloten introduceerden jullie de nieuwe mediabox. Als ik dat had geweten had ik een aantal weken gewacht met overstappen :-). 

Heel graag zou ik hem dan ook omwisselen. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Wou987, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Op dit moment kunnen we niet alle klanten direct gaan swappen door onze voorraad. Volgende week hebben we hier meer inzicht op, zou je dan opnieuw aan de bel willen trekken? Thanks.

 

Hi @ColinD, goede vraag. De oude actie zal dan inderdaad komen te vervallen.   

Ook wij hebben de oude tv-box ontvangen net voor de Mediabox uitkwam.

Als het mogelijk is zou ik die ook met behoud van de korting willen omruilen :-)

Reputatie 7
Badge +8

@WvTienen Yes, je behoudt dezelfde kortingen en krijgt dan de Mediabox voor in de plaats! 😊 Ik heb de TV Box voor je omgewisseld voor een Mediabox. Je ontvangt deze zo snel mogelijk in huis! 

Reputatie 1

Hi @psie, welkom op onze Community.

Dat is zeker mogelijk. Ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier zo een bericht over. Daar staan ook de instructies in hoe je het apparatuur weer retour stuurt. Alvast veel kijkplezier! 😎

@Tommie van Odido 

Dankjewel

Hoi @Stargazer6466 & @pwvliet, dat kan zeker! 

Ik heb jullie huidige TV Box omgeruild voor de nieuwe Mediabox. Omdat jullie huidige acties nog geldig zijn, zijn deze nog steeds actief. Ik wens jullie alvast veel kijkplezier. 

Hallo,

zou U bij ons ook de tv boxen kunnen omruilen.
Vandaag 22-12-2023 het installatiepakket ontvangen en helaas zaten daar nog 2 Amino Aria 7x ontvangers in.

Graag zou ik 2x de nieuwe tv box met android ontvangen aangezien wij daar ook netflix op kunnen kijken en we dan niet moeilijk hoeven te doen met wisselen kijken tv box en tv voor netflix.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Karina1960, ik zie dat onze berichten elkaar gekruist hebben maar ook jou voorzie ik graag van een gloednieuwe Mediabox! Zoals ik aangeef kunnen wij geen aanpassingen doen aan een lopende bestelling. Zodra de installatiemonteur van Guidion langs is geweest en je verbinding werkend heeft gemeld is de bestelling voltooid en kunnen wij de TV Boxen voor je omwisselen.

Omdat rond de dagen van je installatie de vaste moderatoren afwezig zijn raad ik je graag aan om een bericht te plaatsen in dit topic. Vervolgens helpt een roterende moderator je heel graag aan de nieuwe Mediabox.

Ook jou wil ik alvast een fijne kerst en een mooi Nieuwjaar toewensen! 😄

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @johnkeent, dat regel ik met veel genoegen voor je! Excuus dat je bericht initieel door de vingers is geglipt. Inmiddels heb ik gereageerd in het topic dat je hiervoor hebt opgericht, namelijk: tv box omruilen voor nieuwe mediabox. 

Je verlate kerstcadeau komt er snel aan, ik wens je nog heel veel plezier toe met de feestdagen! 😃

Hi @Egreen, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Geen zorgen, ik heb je huidige Tv box omgewisseld voor de Mediabox! Zorg wel dat je huidige Tv box optijd wordt teruggestuurd. Je ontvangt hier zo direct een bericht over en als de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier. 

Hoi Tommie,

Ik ben slechthorend en heb een audiokastje voor koppelen op div. mediaboxen, soundbars, tv’s ed. Echter heeft deze enkel een optische kabel voor de audio en dit zit niet op de TV box en ook niet op de nieuwe mediabox van Odido.

Wel kan ik mijn hoorapparaten via bluetooth verbinden, dus mijn vraag is,

De bluetooth wat op de nieuwe mediabox zit, is dit enkel voor de afstandbediening of zou ik mijn apparaten daarop kunnen koppelen? 

 

Reputatie 1

Ik las dat ze weer beschikbaar waren :-)@Tommie van Odido @Jason van Odido .

Ik zou ook graag mijn tv box willen omruilen voor een nieuwe mediabox als dat mogelijk is.

Zou u dit voor mij met klantnummer XWT56831 Ook willen doen?

De huidige box werkt zeer traag en blijft lang vasthangen voor hij opstart. De TV app op de LG is niet te openen nadat een andere app geopend is. Ik kan nu niet op hetzelfde apparaat Netflix en tv kijken.

Ik zou ook graag mijn tv box willen omruilen voor een nieuwe mediabox als dit mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +1

Het probleem met de LG app is al lang bekend, een simpele oplossing is om de tv een paar seconden helemaal uit te schakelen en daarna weer aan, en vervolgens de app op te starten met een quik acess toets op de afstandsbediening van de tv.

Reageer