Beantwoord

TV box omruilen voor Mediabox

  • 28 November 2023
  • 70 reacties
  • 1734 Bekeken

Reputatie 1
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Schijnbaar heb ik mijn abonnement voor Odido een maand te vroeg afgesloten want ik heb de TV-box ipv de mediabox (die toch heel wat meer nuttige toepassingen heeft). Bij de toelichting over de mediabox staat bij de FAQ: 

Kan ik als bestaande klant mijn TV Box omwisselen voor de nieuwe Mediabox?

Momenteel wordt de Mediabox alleen nog meegegeven aan nieuwe klanten. Mocht je een Mediabox extra willen bijbestellen, dan ontvang je uiteraard ook de nieuwe Mediabox.

Ik wil mijn TV box omruilen voor de Mediabox. Hoe pak ik dat aan?

icon

Beste antwoord door Tommie van Odido 29 November 2023, 11:40

Bekijk origineel

70 reacties

Hi @B16f15h, dit is zeker mogelijk! Ik heb gelijk een nieuwe Mediabox naar je toe gestuurd. Zodra deze onderweg is ontvang je een track-en-trace code van DHL om het pakket te kunnen volgen. De oude TV Box mag je weer retour sturen naar ons, hier ontvang een e-mail van met de retour instructies. Op dit moment ontvang je een korting waarbij je de eerste 6 maanden €2,50 korting krijgt op de TV Box. Deze korting komt te vervallen, maar ik heb dit nu in één keer voor je vergoed door een vergoeding aan te maken van €15. Dit wordt met jouw volgende factuur verrekend en hier krijg je ook een e-mail van ter bevestiging! 

Top, hartelijk dank!

 

Reputatie 1

Afgelopen vrijdag ben ik ook aangesloten, wel nog met de oude tv-box.

Kan deze ook omgeruild worden voor het nieuwe type?

Hoi,

Je moet hiervoor een van de moderatoren aanspreken. Ik ben gewoon klant die als eerste deze topic gestart is. Ik kan je niet verder helpen. 

Mvg, 

@Nora van Odido, Hi Nora,

Ik ben vandaag aangesloten met een oude TV box. Ik zie dat jij deze kan omruilen naar een mediabox. Ik zou graag een mediabox ontvangen en mijn huidige kortingsacties behouden. Bedankt alvast

Reputatie 7
Badge +4

Dat komt voor de bakker @Joris29, ik zorg ervoor dat er snel een nieuwe Mediabox jouw kant op komt! Ook zorg ik ervoor dat je gewoon kan blijven genieten van je kortingen. Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃

Schijnbaar heb ik mijn abonnement voor Odido een maand te vroeg afgesloten want ik heb de TV-box ipv de mediabox (die toch heel wat meer nuttige toepassingen heeft). Bij de toelichting over de mediabox staat bij de FAQ: 

Kan ik als bestaande klant mijn TV Box omwisselen voor de nieuwe Mediabox?

Momenteel wordt de Mediabox alleen nog meegegeven aan nieuwe klanten. Mocht je een Mediabox extra willen bijbestellen, dan ontvang je uiteraard ook de nieuwe Mediabox.

Ik wil mijn TV box omruilen voor de Mediabox. Hoe pak ik dat aan?

Ook ik heb mijn abonnement te vroeg afgesloten,  kan ik mijn tvbox ook omruilen? 

 

Dat komt voor de bakker @Joris29, ik zorg ervoor dat er snel een nieuwe Mediabox jouw kant op komt! Ook zorg ik ervoor dat je gewoon kan blijven genieten van je kortingen. Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃

Hoi Cal van Odido,

Voor mij geldt hetzelfde. 2 of 3 weken nadat ik werd aangesloten introduceerden jullie de nieuwe mediabox. Als ik dat had geweten had ik een aantal weken gewacht met overstappen :-). 

Heel graag zou ik hem dan ook omwisselen. 

Reputatie 6
Badge +2

@Bas0502 @Hardstylerr Besteld! De Mediabox komt snel jullie kant op. Geniet er van! 😀

@Teresa van Odido Hoi, ook wij hebben blijkbaar net te vroeg ons abonnement afgesloten. En ik ontdek nu pas deze community. Zouden wij ook onze tv box mogen ruilen voor de mediabox?

Groet

 

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Joehoe1234, ik heb het meteen voor je omgewisseld! Je Mediabox komt zo snel mogelijk jouw kant op! Groetjes, Ishana

Hoi @Tommie van Odido 
Kun je onze Tv box (werkt traag) omwisselen voor de Mediabox. zodat we van 4k tv en de andere gemakken kunnen gaan genieten?
Alvast bedankt.

Reputatie 7
Badge +8

Hi @RiekieMartin, ik heb een nieuwe Mediabox voor je aangevraagd. Je ontvangt zo een bevestiging per e-mail. Straks kun je ook hier lekker van genieten. Veel kijkplezier alvast! 😊

Ik zou ook graag mijn tv box willen omruilen voor een nieuwe mediabox als dat mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @alen01, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb de TV Box omgeruild voor de Mediabox! Je ontvangt hier zodadelijk een bericht over, zodra de Mediabox verzonden is kun je de zending volgen in Mijn Odido. Alvast veel kijkplezier, 

Hoi kom ik in contact met een moderator? Ik kan mijn sonos niet koppelen en begrijp dat zij een push bericht kunnnen sturen met een update??

Reputatie 7
Badge +8

Hi @l.leusenkamp ik heb ook al op jouw andere topic gereageerd. Mijn collega van het netwerkteam heeft de update in ieder geval al naar het modem gepushed. Laat je daar weten of het lukt met het koppelen?

Ik heb het inmiddels maar met een kabel naar het modem gedaan. Bedankt voor de reacties! 

Hallo 

 

Ik heb een vraag.

Ik heb mijn abonnement te vroeg afgesloten zodat ik nog de oude media tv Box heb.

Ik zou deze graag willen omwisselen voor de nieuwe.

Hoe moet ik dat regelen want ik kom er niet uit 

 

Reputatie 6
Badge +2

@Anita van Kilsdonk Super leuk om te lezen dat je interesse hebt in de Mediabox, ik heb deze gelijk voor je omgeruild! 

 

Heel graag zou ik ook mijn (nog T-mobile) tv-box omwisselen voor een Odido Mediabox. Hoe kan ik dat doen? 

Alvast dank voor een reactie. 

Hartelijke groet,

Monique 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MoniqueYvette, geen zorgen daar hoef je helemaal niks voor te doen, ik maak het namelijk meteen voor je in orde! Ik zorg ervoor dat er snel een nieuwe Mediabox toegestuurd wordt en zodra ‘ie onderweg is ontvang je een DHL Track & Trace code. Ik wens je alvast heel veel kijkplezier toe! 😃

Reageer