Goedemiddag,
Graag jullie hulp. Wij hebben sinds een paar dagen geen enkel signaal meer en dus een zwart beeld. Een chronologische beschrijving van de gebeurtenissen:
- Zo'n 3 weken terug tv-box ontvangen, geinstalleerd, geen enkel probleem, alles werkte (tv, internet en koppelen afstandsbediening met tv)
- Een week geleden was de afstandsbediening ontkoppeld van de tv zonder dat wij actie hadden ondernomen. Resetten en opnieuw koppelen mocht niet baten (op geen enkele wijze zoals beschreven in https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/afstandsbediening)
- Een paar dagen nadat de afstandsbediening het niet meer deed op de tv, werd de tv-gids zwart (de randzaken (tijden, zenders) werden getoond, maar de inhoud van daadwerkelijke programma's bleef overal zwart. Resetten van de tv-box mocht niet baten.
- Sinds 2 dagen reageert de tv-box nergens meer op: het beeld is nu geheel zwart, de afstandsbediening heeft ook geen effect meer op de tv-box (het lampje knippert wel, maar er gebeurt niks, uitzetten doet hij ook niet meer). Alle instructies gevolgd zoals beschreven op https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/tv/gebruiken/geen-of-slechte-verbinding, maar geen enkel effect.
- We kijken nu tv via de tv anywhere app via de chromecast (dus internet en de tv zelf zijn het probleem niet), t werkt zo wel maar is natuurlijk niet de bedoeling en prettig tv kijken.
- Eergisteren de t-mobile chatfunctie geprobeerd, helaas geen respons gekregen.
Wie helpt ons uit de brand? Hoor graag van jullie!
Beste antwoord door Piotr
Bekijk origineel