Beantwoord

TV resolutie slechts 576P



Toon eerste reactie

114 reacties

Reputatie 7

Hoi @firecaps30

 

Ik wil iets proberen bij jou bij wijze van uitzondering. Op dit moment heb jij twee TV Boxen van Entone. Vind je het goed als ik deze omwissel voor de Aria? De prijs en performance zijn hetzelfde, maar ik vermoed dat dit bij jou het resolutie probleem verhelpt. 

Reputatie 1
@Cheyenne

Tot mijn grote verbazing krijg ik nu gewoon vrolijk een rekening van €125,- voorgeschoteld ???????
Wordt via automatische incasso gewoon vrolijk afgeschreven, hoe kan dit ???????

Ik wordt hier GVD compleet niet goed van weet je dat?
Nadat ook gewoon vrolijk mede gedeeld is dat het openstaand bedrag op € 0 ,- staat bla bla bla bla, niks dus gewoon onzin.
Hoe krijg je je ( ex ) klanten over de zeik? Nou deze dingen doen, IK KOOK !!!!!

IK betaal helemaal NIETS !!!

DIT IS GEEN MANIER VAN DOEN ! T-MOBILE SCHAAAAAAAAAM JE !!!!!

Er is dus nog niks opgelost, ik wil dat je me belt hierover !

Ben nu al 3 maanden geen klant meer, dit is echt onacceptabel, oplossen of een rechtzaak aan de broek, zeg het maar.

Peter.
Reputatie 7
Hey @firecaps30,

Ik heb goed nieuws te melden! 😁 Het laatste bericht is dat we de firmware update in november gaan uitrollen. Tot die tijd is een korte stroomonderbreking de redder in nood.
Reputatie 1
Brian, ook mij is op dit forum een compensatie toegezegd (volgens mij zelfs in dit topic, maar er was nog een 2e draadje). Graag ontvang ook ik de toegezegde vergoeding.

Overigens is het onderliggende probleem nog niet opgelost. Heb al 2x moeten resetten en ik zie dat het signaal op mijn tv op dit moment nog wel HD maar slechts 720p is dus ik mag weer gaan resetten om de maximale kwaliteit te krijgen. Is er ook al zicht op de structurele oplossing?
Reputatie 7
Hey @PeterB80, excuses voor dat automatisch verzonden mailtje over de factuur! Ik ben gelijk op onderzoek gegaan voor je, nu zie ik dat mijn collega een vergoeding heeft ingediend voor die € 125,- euro. Dus over die factuur hoef je je geen zorgen te maken! Eind maart wordt dit bedrag verrekend met het openstaande bedrag. Alles komt goed!

Hoi@timvw het resolutie issue blijft een hardnekkig probleem! Onze technische dienst is druk bezig om dit probleem hopelijk bij een volgende firmware update op te lossen. Zodra dit probleem opgelost is, kijk ik graag samen met jou naar een gepaste compensatie. Voor nu geeft de fabrieksreset een (tijdelijke) oplossing.
Reputatie 1
Weer een wanprestatie van T-mobile, ze dreigen nu met een incassobureau als ik de boete niet betaal.
Administratie is top geregeld bij jullie, gaat allemaal langs elkaar heen........
Reputatie 7
Badge +5
Geen zorgen @PeterB80, ik heb zojuist op jouw privébericht gereageerd. Dit komt helemaal goed!
Reputatie 1
Hoi t mobile, ik blijf mijn kastje geregeld resetten. Gisteravond een reset gedaan en vanochtend is de resolutie alweer gezakt naar 1280x720. Jullie weten wat de oorzaak is en hebben laatst nog onderhoudupdates uitgerold, maar dit blijft maar doorlopen.

Wat is er nog nodig om dit op te lossen? Moeten er nog klanten helpen met testen van een fix bijv.? Laat het maar weten!
Reputatie 7
Hi @timvw voor de Aria 610 is de fix inmiddels live via nieuwe firmware (haal even de TV Box van de stroom!), voor de andere TV Boxen is de fix nog niet live maar hij gaat er echt komen!
Reputatie 2

Hoi @firecaps30

 

Ik wil iets proberen bij jou bij wijze van uitzondering. Op dit moment heb jij twee TV Boxen van Entone. Vind je het goed als ik deze omwissel voor de Aria? De prijs en performance zijn hetzelfde, maar ik vermoed dat dit bij jou het resolutie probleem verhelpt. 


Hoi Sander, dat is prima!

Reputatie 2

Helaas heb ik nog steeds last van een lage resolutie, op dit moment slechts 480p! Zie bijgesloten afbeelding.

De update (en daarna de rollback begrijp ik uit het andere topic) hebben geen verschil gemaakt. Maar inmiddels zit ik alweer 3 maanden naar slecht beeldje kijken..

 

Komt er nog een update binnenkort?

 

 

Reputatie 7
Hi @SenP,

Klachten kun je bij de klantenservice kwijt: je zit hier dus op de juiste plaats! Ik begrijp je gevoel, ik kan dan ook met vreugde aangeven dat de oplossing gevonden is. Bij de volgende TV upgrade zal deze naar alle TV Boxen toegestuurd worden. Let op: deze upgrade is iets anders dan een update (deze richten zich meer op onderhoud). Bij een upgrade wordt de software ook daadwerkelijk aangepast. Ik kan niet zeggen wanneer deze upgrade plaats zal vinden. Hiervoor moet rekening gehouden worden met allerlei IT gerelateerde zaken. Wees gerust: zodra het bekend is, zullen we dit hier op de Community breed uitmeten!
Reputatie 2

En, wanneer wordt de update uitgerold?

Reputatie 7

Hoi @firecaps30,

 

Ik ga mijn best doen! Houd je e-mail inbox in de gaten!

 

 

Reageer