Beantwoord

uitrol nieuwe tv platform

  • 13 January 2021
  • 98 reacties
  • 2372 Bekeken


Toon eerste reactie

98 reacties

Ik kijk de laatste tijd alleen nog via de tv app op de Apple-tv die software werkt wel prettig. Heb die ook in de beginfase mogen testen en ben daar dan ook tevreden over. Dat ze hun huidige klanten met oude decoders en als laatste overzetten op de nieuwe diensten vind ik dan ook een van de gebreken

Beste,

Kunt u voor mij ook kijken per wanner ik over kan naar het nieuwe platform?

Reputatie 3

Ook ik ben benieuwd. Maanden geleden werd nog gezegd…..houd je mailbox in de gaten, want binnenkort ontvang jij een mail met wanneer jij omgezet wordt. Inmiddels zijn we bijna een jaar later en heb ik nog niets. 

done.

Beste, 

Kunt u nagaan of ik al voor het nieuwe tv platform in aanmerking kom? Ik heb namelijk de draytek vervangen door een UDM en momenteel zit ik daarom onhandig te kijken via tv-anywhere.

 

Alvast bedankt voor uw reactie. 

Reputatie 7

Hi @peppi078, top dat je meteen een terugkoppeling hebt gegeven! Balen om te lezen dat jij nog steeds niet alle zenders kunt bekijken. Ik heb zojuist dan ook meteen een verzoek ingediend bij de technische dienst om dit voor je op te lossen. Ik ga dit onderzoek voor je in de gaten houden en laat het aan je weten zodra er een update binnen komt rollen. Mocht jij tot die tijd nog vragen hebben, stel die dan gerust. Weet dat het onderzoek soms een paar dagen kan duren voordat het succesvol is afgerond. Ik houd je op de hoogte! 😊

Reputatie 1

@Lisa ik wordt vandaag overgezet op het nieuwe tv platform. Althans de mail en de sms heb ik gehad. Als dat meteen geregeld kan worden zodat dat in ieder geval gedaan is.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @RomanR, de vervroegde aanvraag is in gang gezet. Je zult binnen twee weken overgezet worden op T-Mobile TV. Je ontvangt in de loop van de komende tijd de volgende berichtgeving:

 

- een e-mail met datum van migratie (tijd: tussen 9-17u)

-een SMS dat je gemigreerd wordt; dag van tevoren

- service mails na de afgeronde migratie

Veel plezier straks met het nieuwe TV-platform!

Reputatie 3

Hier hetzelfde. Ik weet dat het aan de apparatuur ligt wanneer je wordt overgezet. Degene met een harddisk recorder (de entone) zijn als een van de laatsten aan de beurt omdat daar de software nog niet goed op werkt. 

Nu heb ik dat ding omdat ik wil kunnen opnemen, maar als ik in de cloud kan opnemen dan kunnen ze dat kastje toch gewoon omruilen voor een Amino die wel goed werkt? Geef ons als trouwe klanten dan in ieder geval die optie…

Ik zit er nu over te denken tv op te zeggen en over een maand weer aan te vragen, dan heb ik wel het nieuwe tv…. zo moeilijk kan het toch niet zijn???

Reputatie 3

Ik heb gewoon een animo

Reputatie 7
Badge +7

@avantwist ,

Goed zo.

De moderators werken op volgorde van binnenkomst van de berichten. 

Reputatie 3

Het is de combinatie van tv-kastjes en modem.

Ik heb (officieel) een Draytek modem, een Amino610 en een Entone 510

De Draytek heb ik echter nooit gebruikt maar meteen vervangen door eigen apparatuur, dat is veel stabieler.

De mensen met Draytek modem zouden nog niet aan de beurt zijn, en zodra die aan de beurt zijn dan zijn de mensen met een entone pas als laatste...

Reputatie 3

Het is de combinatie van tv-kastjes en modem.

Ik heb (officieel) een Draytek modem, een Amino610 en een Entone 510

De Draytek heb ik echter nooit gebruikt maar meteen vervangen door eigen apparatuur, dat is veel stabieler.

 

Ik gebruik gewoon de modem van T-mobile. 

Reputatie 3

Het is de combinatie van tv-kastjes en modem.

Ik heb (officieel) een Draytek modem, een Amino610 en een Entone 510

De Draytek heb ik echter nooit gebruikt maar meteen vervangen door eigen apparatuur, dat is veel stabieler.

 

Ik gebruik gewoon de modem van T-mobile. 

Maar welk type modem heb je, een draytek, zyxel of huawei?

Reputatie 3

Het is de combinatie van tv-kastjes en modem.

Ik heb (officieel) een Draytek modem, een Amino610 en een Entone 510

De Draytek heb ik echter nooit gebruikt maar meteen vervangen door eigen apparatuur, dat is veel stabieler.

 

Ik gebruik gewoon de modem van T-mobile. 

Maar welk type modem heb je, een draytek, zyxel of huawei?

Huawei

Reputatie 3

Het is de combinatie van tv-kastjes en modem.

Ik heb (officieel) een Draytek modem, een Amino610 en een Entone 510

De Draytek heb ik echter nooit gebruikt maar meteen vervangen door eigen apparatuur, dat is veel stabieler.

 

Ik gebruik gewoon de modem van T-mobile. 

Maar welk type modem heb je, een draytek, zyxel of huawei?

Huawei

Dan zou je nu toch wel heel snel aan de beurt moeten zijn. 

Reputatie 1

@Boris hierbij het seintje! Nieuwe kastje is aangesloten en werkt 😊

Reputatie 1

@FrankZalm @Gomez12 Nog eventjes geduld, jullie ontvangen nog communicatie over de migratie. Als het goed is horen jullie meer op 11 augustus en op 17 augustus zou de migratie zijn. Meer duidelijkheid komt nog in de mailing!:blush:

Hallo @Demi ,

 

Afgelopen nacht zou de update worden uitgevoerd, maar er is niets veranderd. TV boxen zijn ook niet aangegaan wat normaal wel gebeurd als er een update wordt gepusht.

 

Heb jij enig idee wat er aan de hand is of dat het is uitgesteld?

 

Bedankt!

@Demi @Jason 

 

Zoals ik mijn mail nu lees was dat van vannacht gewoon onderhoud op de tv dienst, echter heb ik zoals in het bericht van Demi omschreven helaas nog niets vernomen over de migratie. Hebben jullie een update? :)

Reputatie 6

Hoi @JillesCopal, hele goede vraag, ik geef je dan ook graag wat meer uitleg. Om de overstap naar het nieuwe TV platform zo soepel mogelijk te laten verlopen, worden klanten in batches overgezet. Zo voorkomen we eventuele belasting van het netwerk en een piek aan vragen die klanten hebben over het nieuwe platform. Daarnaast is het zo dat het afhankelijk is van de apparatuur die jij hebt, of je al overgezet kunt worden. Op het moment is het mogelijk om met een Zyxel of Huawei modem in combinatie met een Aria 610 TV Box. Voor andere apparatuur is het nieuwe platform op het moment nog niet klaar.

@JillesCopal, jij hebt een Draytek modem, daarom is het voor jou op het moment nog niet mogelijk om over te stappen naar het nieuwe TV Platform. 

@qtje, jij hebt geen klantgegevens in je profiel staan, daarom kan ik niet checken of jij voldoet aan de vereisten. Wil jij je T-Mobile Thuis klantnummer toevoegen aan je profiel of mij een PB sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik kijken wat er in jouw situatie mogelijk is.

@Dennisk76, jij voldoet aan de vereisten om gebruik te kunnen maken van ons nieuwe TV platform. Als je wilt kan ik jou toevoegen aan de lijst om versneld gebruik te kunnen maken van het platform, je wordt dan binnen twee weken overgezet. Laat je mij weten of je wilt dat ik dat voor jou in orde maak?

@johnfeijen,  jij hebt een Draytek modem, daarom is het voor jou op het moment nog niet mogelijk om over te stappen naar het nieuwe TV Platform.  

Reputatie 1

@Boris Ik krijg de melding dat het registeren mislukt is of niet toegestaan. Ik vul netjes mijn tv klantnummer in en pincode. Ik test ook de samsung tv app van jullie en daar vul ik de gegevens ook in en dan werkt alles. Dus de gegevens zijn in orde.

Reputatie 3

@Ginny De Draytek modem ligt bij mij al sinds de aansluiting werkeloos in de kast. Ik gebruik eigen apparatuur. Kan ik dan ook niet overgezet worden?

Reputatie 3

Hoi @JillesCopal, hele goede vraag, ik geef je dan ook graag wat meer uitleg. Om de overstap naar het nieuwe TV platform zo soepel mogelijk te laten verlopen, worden klanten in batches overgezet. Zo voorkomen we eventuele belasting van het netwerk en een piek aan vragen die klanten hebben over het nieuwe platform. Daarnaast is het zo dat het afhankelijk is van de apparatuur die jij hebt, of je al overgezet kunt worden. Op het moment is het mogelijk om met een Zyxel of Huawei modem in combinatie met een Aria 610 TV Box. Voor andere apparatuur is het nieuwe platform op het moment nog niet klaar.

@JillesCopal, jij hebt een Draytek modem, daarom is het voor jou op het moment nog niet mogelijk om over te stappen naar het nieuwe TV Platform. 

@qtje, jij hebt geen klantgegevens in je profiel staan, daarom kan ik niet checken of jij voldoet aan de vereisten. Wil jij je T-Mobile Thuis klantnummer toevoegen aan je profiel of mij een PB sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik kijken wat er in jouw situatie mogelijk is.

@Dennisk76, jij voldoet aan de vereisten om gebruik te kunnen maken van ons nieuwe TV platform. Als je wilt kan ik jou toevoegen aan de lijst om versneld gebruik te kunnen maken van het platform, je wordt dan binnen twee weken overgezet. Laat je mij weten of je wilt dat ik dat voor jou in orde maak?

@johnfeijen,  jij hebt een Draytek modem, daarom is het voor jou op het moment nog niet mogelijk om over te stappen naar het nieuwe TV Platform.  

Heel graag!!

Reputatie 7

Hi @peppi078, ik heb gelijk even in je profiel gespiekt! Ik zie dat jij succesvol bent overgezet naar T-Mobile TV, yay. Ik hoop dat je hier heel veel plezier mee beleeft. Heb jij toevallig de tv al kunnen testen om te zien of jij wellicht nu wel alle zenders kunt bekijken? Ik wacht in spanning af op je reactie, merci alvast! 💪

Reageer