Beantwoord

Zender Breda NU niet meer beschikbaar

  • 10 November 2021
  • 32 reacties
  • 343 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 6
Badge

Even gekeken maar werkt gewoon, het verschil zou kunnen zijn dat u op het nieuwe platform zit en daar schijnen veel minder lokale zenders op te zitten dan het oude platform zoals ik nu nog heb.

Op het oude platform ongeveer 140 kan iets meer of minder zijn

Via de Android TV app, het nieuwe platform dus, had ik wel alle zenders van het lijstje op de T-Mobile website. Op het oude platform met ODF aansluiting ontbraken juist een hele hoop zenders :point_up: (zou kunnen dat de bandbreedte ontbreekt door de hogere bitrates van de HD zenders?).

Grappig genoeg is kanaal 716 er eentje die wel aanwezig is alleen is er niks op te zien behalve een testbeeld, niet vreemd dus dat die al is weggehaald bij het nieuwe platform (bij de Android TV app ontbreekt iig kanaal 716).

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @tonlabee, onze onderzoekers doen hun uiterste best om het probleem te reproduceren, maar vooral om het op te lossen. Ik heb momenteel nog geen indicatie voor je, sorry! Ik beloof je echter wel dat we er alles aan doen om de zender zo snel mogelijk weer zichtbaar te krijgen!

Reputatie 3

Hi @tonlabee, het onderzoek is toch eerder afgerond dan ik dacht! De technische dienst heeft laten weten dat eraan wordt gewerkt om de zender weer werkend te krijgen. Dit zal binnenkort gebeuren. Dus jij kan waarschijnlijk heel snel weer de zender bekijken. Merci voor jouw geduld! 😁

Dat is toch wel gek @Jason dat je 6 dagen geleden dit bericht krijgt en nu blijkt dat er helemaal nog geen oplossing is. Ik snap wel dat jullie dit moeten onderzoeken maar dat het zo lang moet duren…..

De zender vindt ik op zich helemaal niet zo belangrijk, het gaat mij meer hoe T-Mobile zaken op probeert te lossen en samen met mijn andere topic over het probleem met over de TV app op nieuwe Samsung TV krijg ik er steeds minder vertrouwen in.

Reputatie 3

@Lisa 
Het is nu ondertussen alweer ruim 2 maanden verder. Wat is de status?

Ik heb overigens het idee dat er steeds minder regionale zenders nog goed werken.

Veel staan er op zwart en geven dus helemaal geen beeld.
Niet echt belangrijk omdat er toch weinig naar gekeken wordt mijns inziens, maar als je ze dan toch doorgeeft, zorg dan wel dat het werkt.

Ben benieuwd of andere T-Mobile klanten dit ook ervaren.

Reputatie 7

Hi @tonlabee, merci voor de terugkoppeling! Ik zou dit toch graag verder door willen zetten om te kijken of er bij jou mogelijk iets anders speelt. Zou je voordat ik aanklop bij de technische dienst het volgende nog willen checken? Af en toe kan het namelijk voorkomen dat een zender alleen te zien is als deze als 'favoriet’ is gemarkeerd. Ik wil graag kijken of dit het probleem oplost. Wil je de volgende handeling uitvoeren?

  1. Druk op de Menu-knop 
  2. Ga naar Account > Profielen
  3. Selecteer het profiel (admin) > Activeer Favorieten > mocht dit aan staan, dan kun je dit hier uitzetten.

Kan je laten weten of dit wellicht de boosdoener is geweest? Zo niet, dan ga ik graag verder voor je aan de slag om de zender hopelijk zo snel mogelijk weer terug te krijgen! 

Reputatie 7
Badge +1

@tonlabee Voor de aardigheid na een paar maanden nog weer eens gekeken naar uw lokale zender, gewoon te zien op 716,  aangezien hier het oude platform nog actief is en bovendien op WBA (KPN) zit komen mijn streams ook van KPN, daar in zit het verschil in welke lokale zenders men kan zien.

Reputatie 3

@BeMu dat heb je al eerder vermeld maar daar heb ik niks aan. De zender was eerst wel zichtbaar en nu al een tijd niet meer. Niet via de TV box en ook niet via de apps of TV Anywhere via de browser.