Beantwoord

Zender Breda NU niet meer beschikbaar

  • 10 November 2021
  • 32 reacties
  • 343 Bekeken

Reputatie 3

Ik mis sinds kort de zender Breda NU welke voorheen wel beschikbaar was.

Volgens hun webste zou deze zender op kanaal 716 zitten bij T-Mobile.
https://bredanu.nl/televisie/kanaaloverzicht/
Zijn er meer lokale zenders verdwenen?

icon

Beste antwoord door Lisa 12 November 2021, 13:15

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

32 reacties

Reputatie 3

@BeMu dat heb je al eerder vermeld maar daar heb ik niks aan. De zender was eerst wel zichtbaar en nu al een tijd niet meer. Niet via de TV box en ook niet via de apps of TV Anywhere via de browser.

Reputatie 7

Hi @tonlabee, heel terecht dat jij dit aanstipt! Ik heb vanochtend direct een status update opgevraagd bij één van mijn collega's van het TV Team. Zodra ik hier een reactie op heb gekregen, dan laat ik dat aan je weten. Super goed dat je dit meldt, want ook van de regionale zenders hoor jij te genieten. Wat betreft dit issue kan ik jou al gelijk meer duidelijkheid geven. Dit is een bekend issue bij onze technische dienst en er wordt al enige tijd aan gewerkt om dit op te lossen. Hier wordt nog steeds veel aandacht aan besteed om dit op korte termijn te fixen. Dus top dat jij dit hier aangeeft, dit hebben mijn collega's in hun vizier! 

 

Reputatie 7

Hi @tonlabee, ik heb al sneller een reactie dan gedacht! Mijn collega heeft aangegeven dat het langer duurt dan verwacht. Hij kan jammer genoeg geen uitsluitsel geven over per wanneer we dit verwachten op te lossen. Dus een concrete datum moet ik je schuldig blijven, sorry hiervoor. Ik had gehoopt jou te kunnen verblijden met ander nieuws! 

 

Reputatie 3

Hi @tonlabee, ik heb al sneller een reactie dan gedacht! Mijn collega heeft aangegeven dat het langer duurt dan verwacht. Hij kan jammer genoeg geen uitsluitsel geven over per wanneer we dit verwachten op te lossen. Dus een concrete datum moet ik je schuldig blijven, sorry hiervoor. Ik had gehoopt jou te kunnen verblijden met ander nieuws! 

 

@Lisa 
Ik had eigenlijk ook niet veel anders meer verwacht. Het is niet anders.

Ondertussen mag T-Mobile wel eens na gaan denken over enige compensatie. 
Als je kijkt hoe lang dit al loopt en het probleem met de T-Mobile app op mijn Samsung TV.
Ik heb nu extra lang de extra tv-box moeten houden a 5,00 per. maand. Uiteindelijk ga ik hem toch terug sturen en wellicht in aprlil, als het jaarcontract afloopt, de rest ook nog.

Reputatie 7

Hi @tonlabee, ik had inderdaad het liefste een andere uitkomst met jou gedeeld! Dat ben ik volledig met jou eens. Ik wilde naar een vergoeding kijken, zodra het issue is opgelost. Omdat dit al enige tijd duurt, maak ik nu alvast een vergoeding voor jou in orde. Jij kunt dit terugzien in jouw My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik hoop echt dat ik jou snel meer informatie kan geven over het issue in de Smart TV App! 

Reputatie 3

Hoi @Lisa, Ik had ook echt gehoopt op een goede uitkomst en ik hoop echt dat, wat de Smart TV app voor Samsung betreft, er toch nog snel een oplossing gaat komen. De compensatie is een mooi gebaar en dat waardeer ik ook, maar een oplossing blijft toch gewenst. Die wacht ik nog even af tot einde abonnements periode voor zowel TV-thuis (april) als mobiel (juni). 
Tot zover bedankt.
 

Reputatie 7

Hi @tonlabee, ik sluit me volledig bij jou aan! Yes, ik blijf het euvel in de Smart TV App net zo lang chasen totdat de oplossing eruit rolt. Hierover blijf ik jullie op de hoogte houden in het onderstaande topic: