Zwart beeld na aansluiten TV-box



Toon eerste reactie

104 reacties

Reputatie 2

Beste Cheyenne, fijn dat je als moderator probeert mensen een hart onder de riem te steken. Maar duidelijk moge zijn dat ik niet een maandenlang durend zinloos traject in wil gaan zoals deze dame (en inmiddels weet ik: de nodige anderen) is overkomen. Als T-Mobile in een week tijd het nog niet weet op te lossen dan is het mij duidelijk. Of men heeft geen idee wat het probleem is of waar zelfs maar te zoeken, en dan kom ik in een maanden durend try and error traject terecht. Of men heeft er nog helemaal niet naar gekeken (lage prioriteit) of er is überhaupt niemand om er naar te kijken. Ik hoop dat men mij verrast en ik uiterlijk woensdag (is nu zondag) TV heb. Inmiddels al drie dagen zwart beeld.... Ik kan dan niet anders dan de herroepingsclausule op tijd laten ingaan en dan maar teruggaan naar mijn - helaas duurdere maar ik begrijp nu waarom - oude provider. Ik hoop dat T-Mobile dat weet te voorkomen. 

Reputatie 7
Badge +6

@AlbertK Heb je helemaal geen beeld of zie je de TV-box wel opstarten? Tijdens het opstarten zie je eerst het Amino-logo en daarna teksten als ‘Netwerk starten’, ‘Systeemklok gelijkzetten’, enzovoorts.

Reputatie 7
Badge +14

Zoals @TMTV beschrijft kan even het onderscheid gemaakt worden tussen zwart beeld door het niet niet hebben van een verbinding of dat het decoder kastje geen HDMI beeld genereerd. Dat laatste is makkelijk op te lossen met een vervanging.

 

Intussen zijn we al 9 dagen verder en ik heb niets meer vernomen van de klantenservice van T-Mobile.

 

Overigens had de monteur van Guidion ook al een ticket aangemaakt bij T-Mobile met ditzelfde issue, dat is zelfs al ruim 2,5 week geleden.

 

Ik begin steeds meet te twijfelen aan T-Mobile en overweeg zelfs mijn abonnement te annuleren a.g.v. wanprestatie vanuit T-Mobile.

 

Ik hoop echter dat er via dit forum alsnog actie kan worden ondernemen...

Reageer