Beantwoord

activatie internet, slechte start bij T mobile thuis

  • 8 August 2022
  • 43 reacties
  • 1057 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

43 reacties

Reputatie 7

Hi @Maarten Kleijkamp, ik snap de verwarring - waarvoor excuses! Ik heb dan ook om opheldering gevraagd bij mijn collega. Hij komt hier zo snel mogelijk bij mij op terug. 

Reputatie 7

Hi @jeetjem, heel goed dat je via deze weg jouw verhaal deelt! Ik had ontzettend gehoopt dat de start van jouw abonnement vlekkeloos was verlopen. Excuses voor deze ervaring. Zojuist heb ik gelijk een Unlimited Data voucher jouw kant op gestuurd in een privébericht. Ook ben ik een kijkje gaan nemen achter de schermen en hoop ik dat je zelf inmiddels ook de e-mail van vandaag hebt gezien, waarin staat dat de netwerkbeheerder zo snel mogelijk contact met jou op gaat nemen om een afspraak in te plannen. Ik kan je in ieder geval verzekeren dat jij niet betaalt voor de dagen dat jij offline bent. Zodra je online bent, ga ik deze kosten voor jou vergoeden.

Laat jij het hier weten wanneer er een afspraak is ingeschoten? De netwerkbeheerder doet er echt alles aan om dit zo rap mogelijk op te pakken. Als ik dit nog meer kon versnellen, dan deed ik dat heel graag. Maar wij zijn hierin ook afhankelijk van de drukte die bij hen heerst. Als ik tot die tijd verder nog iets voor jou kan betekenen, laat het dan zeker even weten. Ik help je met alle liefde en hoop dat jij heel snel van jouw abonnement kan gaan genieten! 😊

Reputatie 6

Hoi @jeetjem, wat super dat het is gelukt om de verbinding actief te maken! Je hebt helemaal gelijk, dit had met jou gecontroleerd moeten worden voordat de monteur aangestuurd werd. Ik wil hier dan ook mijn oprechte excuses voor aanbieden! Ik zorg ervoor dat jouw feedback wordt meegenomen zodat we dit in het vervolg kunnen voorkomen.

Heb ik nu wel bij de juiste club mijn klacht ingediend??

21 Oktober 2021 T-mobile thuis besteld  (Glasvezel internet Basic, T-mobile TV, TV-Box).

3.8.2022 eindelijk de Guidion monteur heeft alles geinstalleerd, maar er komt geen signaal binnen!!

Kortom hij kan niet constateren of alles werkt, hij gaat dit doorzetten (?). Binnen 2 dagen zou dit geregeld zijn.

Niet dus. En nu?

Hi @Maarten Kleijkamp, allereerst welkom bij T-Mobile voor thuis! Hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt. Ik had ontzettend gehoopt dat de start van jouw abonnement vlekkeloos was verlopen. Excuses voor deze ervaring. Ik ben gelijk een kijkje achter de schermen gaan nemen om jou hierbij te helpen. Ik wil je graag laten weten dat ik mijn collega's van een andere afdeling hiervoor aan de mouw heb getrokken, om dit proces te versnellen. Ik wil er alles aan doen dat jij zo snel mogelijk online komt. Zodra ik een terugkoppeling krijg, dan deel ik die hier met je. 

Beste Lisa,

het is inmiddels alweer 20 dagen geleden, heb ook telefonisch contact gehad met collega Marco, welke mij beloofde elke dag even contact op te nemen om mij op de hoogte te stellen van de actuele situatie m.b.t. de activatie van het glasvezel door de netwerkbeheerder, echter noppes nada.  Na de bestelling op 21 Oktober 2021 en de montage van de Guideon monteur op 3 Augustus 2022 (alweer 26 dagen geleden), welke constateerde dat diensten niet geleverd konden worden omdat er geen signaal binnenkomt, is het weer erg stil. Benieuwd welke “actie” nu weer ondernomen gaat worden.

Hi @Maarten Kleijkamp,

Thanks voor je bericht en duidelijke update! Ik wil ervoor zorgen dat jij helemaal duidelijk een update hebt, waardoor je precies weet waar je aan toe bent. Ik heb daarom direct om duidelijkheid gevraagd bij onze Glasvezelexperts. Zij zullen de precieze situatie nagaan en om je daarna van een een telefoontje te voorzien. We houden je op de hoogte! 

Zie mijn reactie aan collega Lisa, het is hemeltergend, sorry dat ik het zeg.

Reputatie 7

Hi @Maarten Kleijkamp, merci voor het aangeven! Ik ben het helemaal met je eens dat je snel meer duidelijkheid dient te krijgen, dus ik zit hier nog steeds boven op voor je. Zodra er meer nieuws bekend is, dan krijg ik dat te horen en speel ik dat naar jou door. Ik blijf dit chasen! 

Hi @Maarten Kleijkamp, thanks voor je bericht en terugkoppeling. Ik begrijp je gevoel en het mag genoemd zijn dat ik dit ook graag anders had gezien. Omdat wij eerder het signaal hebben ontvangen dat de verstoring compleet is opgelost, is er inderdaad voor gekozen om Guidion aan te sturen. We hadden de hoop dat dit het probleem direct zal oplossen, maar dit blijkt niet het geval. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Ik heb vernomen dat de netwerkbeheerder zojuist direct is aangestuurd, wat het proces zeker zal versnellen. We gaan dit zo snel mogelijk verhelpen.

Beste Boris, ik kan je mededelen, dat gisteren een collega van T-mobile is langs geweest, die in pakweg 5 minuten constateerde dat een patchkabel verkeerd was aangesloten.

Kortom alles is nu up en running.

Wel nog een klein administratief probleempje, bij mijn bestelling Oktober 2021, heb ik er voor gekozen dat T-mobile mijn abonnement overstap van Youfone naar T-mobile zou regelen.

Ik kreeg gisteren wel heel snel, nadat de T-mobile het probleem verholpen had, een e-mail van de administratie dat mijn abonnement per 11.10.2022 is ingegaan en een voorbeeldbrief om zelf op te zeggen bij Youfone.

Daar heb ik een opzegtermijn van 1 maand, kortom ik ga nu een maand dubbel betalen bij Youfone en T-mobile.

Ik mag toch veronderstellen, dat ik gezien alle ellende die ik heb ervaren en waar ik part nog deel aan heb, hier een oplossing voor gevonden wordt. 

Reputatie 7

Hi @Maarten Kleijkamp, allereerst welkom bij T-Mobile voor thuis! Hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt. Ik had ontzettend gehoopt dat de start van jouw abonnement vlekkeloos was verlopen. Excuses voor deze ervaring. Ik ben gelijk een kijkje achter de schermen gaan nemen om jou hierbij te helpen. Ik wil je graag laten weten dat ik mijn collega's van een andere afdeling hiervoor aan de mouw heb getrokken, om dit proces te versnellen. Ik wil er alles aan doen dat jij zo snel mogelijk online komt. Zodra ik een terugkoppeling krijg, dan deel ik die hier met je. 

Lisa,

Hi @Maarten Kleijkamp, een terechte vraag! Omdat is uitgesloten dat het probleem zich voortdoet in het netwerk en in ieder geval de wijkcentrale, zal de Guidion monteur het aansluitpunt ook onder handen nemen. Geen zorgen - de experts hebben er naar gekeken. Wil je ons laten weten hoe het bezoek is verlopen? We horen het graag van je.

Guidion monteur is vandaag 6 oktober na 5 minuten weer vertrokken, omdat er geen licht op de lijn is! Als het in de wijkcentrale o.k. is (aldus T-mobile), moet het probleem in de straataansluiting liggen (kabelbreuk, foutieve aansluiting?) dat moet VGT onderzoeken en herstellen en vervolgens in huis controleren of het signaal nu wel binnenkomt.
Dit zijn niet mijn werkzaamheden., aldus Guidion monteur Jessin.
Kortom zinloos bezoek, wat ik jullie ook al mededeelde 13 dagen geleden, zie mijn wantrouwen in de berichten.

Ik vertelde hem dat zijn collega op 3.8. 2022 al is langs geweest (62 DAGEN GELEDEN) en constateerde dat er geen signaal binnen komt! En hij dus niet kan constateren of alles o.k. is.

Jessin (Guidion monteur) zei dat normaal dit probleem van VGT binnen 5 dagen is opgelost.
Hij heeft mij nu belooft alles op zijn werkbon te zetten en T-mobile te bellen (zijn vraag aan mij wie is je contactpersoon, alles via moderator platform Lisa, Boris) om dit jullie duidelijk te maken!
Begrijpen jullie dat ik bloedverziekend heet / kwaad ben. Top Poster ben ik, aan jullie de taak dat dit stopt. Wat een shit zooi!

Heel fijn dat je het ons laat weten @Maarten Kleijkamp, merci! Ik hoop dat je op 6 oktober het vertrouwen weer terugkrijgt. Als ik tot die tijd nog iets voor je kan doen, laat het dan zeker aan mij weten. Daar ben ik voor! 

Guidion monteur is vandaag 6 oktober na 5 minuten weer vertrokken, omdat er geen licht op de lijn is! Als het in de wijkcentrale o.k. is (aldus T-mobile), moet het probleem in de straataansluiting liggen (kabelbreuk, foutieve aansluiting?) dat moet VGT onderzoeken en herstellen en vervolgens in huis controleren of het signaal nu wel binnenkomt.
Dit zijn niet mijn werkzaamheden., aldus Guidion monteur Jessin.
Kortom zinloos bezoek, wat ik jullie ook al mededeelde 13 dagen geleden, zie mijn wantrouwen in de berichten.

Ik vertelde hem dat zijn collega op 3.8. 2022 al is langs geweest (62 DAGEN GELEDEN) en constateerde dat er geen signaal binnen komt! En hij dus niet kan constateren of alles o.k. is.

Jessin (Guidion monteur) zei dat normaal dit probleem van VGT binnen 5 dagen is opgelost.
Hij heeft mij nu belooft alles op zijn werkbon te zetten en T-mobile te bellen (zijn vraag aan mij wie is je contactpersoon, alles via moderator platform Lisa, Boris) om dit jullie duidelijk te maken!
Begrijpen jullie dat ik bloedverziekend heet / kwaad ben. Top Poster ben ik, aan jullie de taak dat dit stopt. Wat een shit zooi!

Reputatie 7

Hi @Maarten Kleijkamp, zojuist heb ik een reactie ontvangen van één van mijn collega's! Vorige week is gelijk de storingsmonteur aangestuurd, dus wij wachten op dit moment nog op een update daarvan. Zodra er een update is, dan neemt één van mijn collega's nog even contact op met jou om te kijken of alles weer werkt.

Omdat ik wil dat je zo min mogelijk hinder ervaart, ben ik gelijk gaan kijken om ik jou kan verblijden met een Unlimited Data voucher. Ik zie dat je geen T-Mobile mobiel abonnement hebt, maar heb je toevallig een Mobiel abonnement van Ben of Tele2? Dan stuur ik namelijk graag een 7-daagse Unlimited Data voucher jouw kant op. Zo kun je een hotspot maken van jouw telefoon om onbeperkt te internetten totdat je van jouw eigen verbinding kunt genieten. Ik hoor het graag van je!

Reputatie 7

Hi @Maarten Kleijkamp, ik voorzie je direct van een extra update! Mijn collega’s hebben navraag gedaan bij de planning van Volker Wessels Telecom. Mijn collega Marco heeft inderdaad een terugbelafspraak ingepland zodra hij meer hoort, maar hij heeft nog geen reactie gehad op de navraag. Zodra hij iets van hen verneemt, dan laat hij dat aan jou weten. Excuses dat dit nog niet helder is, ik had echt gehoopt dat dit anders was verlopen. Ik heb zojuist dan ook gevraagd of wij opnieuw een reminder aan VWT kunnen sturen, want ik wil echt dat jij zo snel mogelijk iets hoort. 

 

Helaas Lisa, dit is geen antwoord op mijn beklag.

Jullie moeten hier toch ook doodziek van worden om elke keer weer een antwoord te verzinnen. 

Weet jullie management hiervan?

Voor mij en andere klanten in spe is het in en in triest dat jullie in deze regio een monopolie positie hebben, anders had ik al lang geleden “toedeledokie” gezegd.

Reputatie 7

Hi @Maarten Kleijkamp, wat ontzettend fijn om dit te lezen! Dankjewel voor het doorgeven en mij zo op de hoogte houdt. Ik hoop dat je hierdoor echt snel online bent. Hopelijk krijg ik ook snel nog een mooie aanvullende update van mijn collega door die ik hier met jou kan delen. 

Reputatie 7

Hi @Maarten Kleijkamp, thanks voor je bericht en terugkoppeling. Ik begrijp je gevoel en het mag genoemd zijn dat ik dit ook graag anders had gezien. Omdat wij eerder het signaal hebben ontvangen dat de verstoring compleet is opgelost, is er inderdaad voor gekozen om Guidion aan te sturen. We hadden de hoop dat dit het probleem direct zal oplossen, maar dit blijkt niet het geval. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. Ik heb vernomen dat de netwerkbeheerder zojuist direct is aangestuurd, wat het proces zeker zal versnellen. We gaan dit zo snel mogelijk verhelpen.

Reputatie 7

Hi @Maarten Kleijkamp, dank voor het goede nieuws! Ik ben het met je eens dat de dubbele kosten mogen worden vergoed. Om ervoor te zorgen dat dit op een goede manier gebeurt, wil ik je vragen om de afschrijvingen te mailen naar klantenservice@t-mobilethuis.nl, waarop duidelijk wordt wat de dubbele kosten zullen zijn. Wil je mij of mijn collega @Lisa direct daarna een privébericht sturen? Wij kunnen dan voor je aan de slag.