Bij het kiezen van een nieuwe provider was voor mij vooral belangrijk dat die deze zenders wel hadden en ook dat ik de chromecast in de slaapkamer kan gebruiken.
Ervaring:
- Erg veel onrust of ik het installatiepakket wel op tijd zou ontvangen. Maar op de valreep op tijd ontvangen en wel erg makkelijk en snel zelf kunnen installeren.
- Ben op het eerste zicht tevreden over beeldkwaliteit en internetsnelheid.
- Helaas geen apps via de tv-recorder, zoals vooral Netflix
- Van 6 opnames tegelijk bij KPN naar 2 opnames tegelijk,voor dezelfde prijs van opnamepakket
- Geen mogelijkheid tot serieopname, de mogelijkheid tot herhaal opname werkt niet voldoende daar er wel eens wijzigingen zijn in dag of tijd van vervolg afleveringen.
- Geen mogelijkheid om de aanvangstijd van een opname iets te vervroegen. Soms beginnen programma's iets te vroeg.
- Menu/gids veel minder overzichtelijk
- Geen begin gemist van afgelopen programma's via tv-box
- Via tv-anywhere geen opnames te bekijken, omdat er niet met een cloud gewerkt wordt
Ik vind de punten die ik nu mis zwaarder wegen dan de paar euro's die ik minder betaal.
Als ik een maand geleden had geweten dat KPN de Fox-zenders toch zou houden, had ik de overstap niet gemaakt.
Het is niet bedoeld als kritiek, maar feedback waar T-mobile mogelijk in de toekomst iets mee kan doen.