Beantwoord

FTU plaatsing meterkast buiten

  • 4 January 2022
  • 27 reacties
  • 935 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

27 reacties

Reputatie 7

Hi @Mih ,

Dank voor het delen van je ervaring en je heldere omschrijving van de situatie. Ik zie dat er inmiddels contact is geweest met onze telefonische collega's om de netwerkmigratie stop te zetten. Dit is ook per direct in orde gemaakt voor je. Een logische stap, als ik zo vrij mag zijn. Dat deze extra werkzaamheden nodig waren, had eerder moeten worden aangekaart. Ik begrijp van mijn collega dat je erg tevreden bent over over de verbinding die er nu is en dat je voor nu het houdt op de DSL-lijn. Mocht je in de tussentijd met een vraag zitten of een tip nodig hebben, schroom niet. We helpen je via dit topic graag op weg.

@Boris bedankt voor je bericht.

Ja, dit was echt voor nu de beste oplossing en ik ben heel blij dat het nog net kon. En ik ben zeker tevreden met de verbinding zoals die nu is.

Wat betreft het eerder aankaarten: bij het door mijzelf online aanpassen/verlengen van mijn TMThuis pakket + overstap naar glasvezel werden de extra kosten / het stopcontact niet genoemd. Deze kwamen pas bij het plannen van de installatie afspraak met Guidion.

Groet en allen bedankt voor de hulp! 🌹