Beantwoord

FTU storing/defect

  • 7 October 2022
  • 4 reacties
  • 314 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi,

We zijn al sinds 30 september aan het wachten op internet en omdat ik thuis werk is snel/stabiel internet een absolute noodzaak.

Afgelopen woensdagochtend is de monteur van Guidion langs geweest om de modem aan te sluiten, helaas kon er geen verbinding gemaakt worden met het glasvezel netwerk waarschijnlijk door een storing/defect in de FTU(LOS lampje brandt niet, zie foto’s). De beste man heeft hiervan een melding gemaakt. Nu heb ik al meerdere T-mobile medewerkers gesproken om dit zo snel mogelijk op te lossen en heb ook meerdere keren KPN netwerkbeheer gebeld, maar die geven aan dat ze een ticket nodig hebben om aan de slag te gaan. 

Zouden jullie dit alsjeblieft zo snel mogelijk willen regelen met jullie BO?

Hoor graag van jullie.

 

Groet

 

icon

Beste antwoord door Lisa 7 October 2022, 16:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hi @yikama, helemaal super dat je zo helder aangeeft wat er momenteel bij jou speelt! Ik ben gelijk met je mee gaan kijken om je hierbij te helpen en ik heb goed nieuws. Er speelt van alles achter de schermen, dus er is hard aan gewerkt om dit voor jou te fixen. De laatste update die ik terugzie is dat de netwerkbeheerder contact met je gaat opnemen (let op dat zij anoniem kunnen bellen) om jou online te krijgen. Zij zijn vanmiddag aangestuurd door mijn collega's, dus je gaat heel gauw een telefoontje van ze krijgen om een afspraak in te plannen. 

Laat je het hier weten als er een datum is geprikt? Ik heb je vanmiddag al van een Unlimited Data voucher voorzien, maar als je er nog eentje nodig hebt dan hoor ik dat graag. Laat het gerust weten als je nog andere vragen hebt, ik sta hier voor je klaar! 😊

Hi Lisa,

De KPN monteur is net weer vertrokken. Hij heeft een meting gedaan en alles nagecheckt bij de centrale kast, de verbinding vanuit hun werkt gewoon.

Hij vermoedt dat het NT kastje defect is. Dat heeft Guidion tijdens de eerste afspraak niet vervangen om te checken of het naar behoren werkt, wat overigens wel had gemoeten alvorens een technische storing te melden.

Ondertussen zitten wij nog steeds zonder internet en zijn we klaar met wachten. Wat gaan jullie doen om het in orde te krijgen en binnen welke termijn??

Reputatie 7

Hi @yikama, thanks voor je bericht en duidelijke omschrijving. We hebben de terugkoppeling van de monteur nog niet zodanig mogen ontvangen, maar mocht deze uitwijzen dat de ONT moet worden vervangen, zal Guidion door onze technische dienst worden aangestuurd met deze specifieke opdracht. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je te realiseren. Excuus voor het ongemak!

Dag Boris,

Zojuist KPN netwerkbeheer gesproken, boodschap van hun aan jullie: “de ticket is gesloten, jullie kunnen de ONT module laten vervangen.”
 

Hopelijk gaan jullie actie ondermen.

Reageer