-
-
is een nieuwe Poster
-
4 reacties
12-4-2024 is er een installateur geweest voor het installeren voor internet thuis. Door een of andere storing hebben we tot op heden geen internet. Meerdere keren gebeld met de klantenservice maar niemand die een duidelijk antwoord kan geven hoe en wat.
Aangezien tegenwoordig veel apparatuur afhankelijk is van internet, is dit vrij lastig. Thuis werken is nu ook geen optie.
Hoe nu verder?
Hoi @JVA88, goed dat je aan de bel trekt en sorry, ik zie je heel graag weer snel genieten van het internet! Wij vermoeden dat jij en een aantal andere klanten last hebben van een erg unieke bug. Wij zetten alles op alles op de speld in de hooiberg snel te vinden zodat wij dit adequaat voor je op kunnen lossen. Ik ga de technische dienst vragen om een update over de voortgang en ik probeer hiermee ook de druk verder voor je op te voeren om sneller tot de bodem van dit probleem te komen.
Wij blijven hier voor je achteraan gaan, wij zien je heel graag snel weer genieten van het internet!
Bekijk origineel