Geen internet

  • 24 April 2024
  • 8 reacties
  • 90 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

12-4-2024 is er een installateur geweest voor het installeren voor internet thuis. Door een of andere storing hebben we tot op heden geen internet. Meerdere keren gebeld met de klantenservice maar niemand die een duidelijk antwoord kan geven hoe en wat. 

Aangezien tegenwoordig veel apparatuur afhankelijk is van internet, is dit vrij lastig. Thuis werken is nu ook geen optie.

Hoe nu verder?

Cal van Odido 8 dagen geleden

Hoi @JVA88, goed dat je aan de bel trekt en sorry, ik zie je heel graag weer snel genieten van het internet! Wij vermoeden dat jij en een aantal andere klanten last hebben van een erg unieke bug. Wij zetten alles op alles op de speld in de hooiberg snel te vinden zodat wij dit adequaat voor je op kunnen lossen. Ik ga de technische dienst vragen om een update over de voortgang en ik probeer hiermee ook de druk verder voor je op te voeren om sneller tot de bodem van dit probleem te komen.

Wij blijven hier voor je achteraan gaan, wij zien je heel graag snel weer genieten van het internet!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @JVA88 

Welke lampjes branden of knipperen er nu op de ONT en indien je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet zou willen laat me het dan weten. Deze werkt met een (prepaid) simkaart van Odido of Ben.

 

Hallo @JVA88 

Welke lampjes branden of knipperen er nu op de ONT en indien je een voucher voor 7 dagen onbeperkt internet zou willen laat me het dan weten. Deze werkt met een (prepaid) simkaart van Odido of Ben.

Hoi @Waqqas ,

Zie foto vorige post

Reputatie 7
Badge +15

@JVA88

Ik bedoelde op het kastje waarvan er een internetkabel naar de WAN poort van de router gaat.

@JVA88

Ik bedoelde op het kastje waarvan er een internetkabel naar de WAN poort van de router gaat.

Bedoel je dit kastje? Hier branden 3 lampjes 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @JVA88, goed dat je aan de bel trekt en sorry, ik zie je heel graag weer snel genieten van het internet! Wij vermoeden dat jij en een aantal andere klanten last hebben van een erg unieke bug. Wij zetten alles op alles op de speld in de hooiberg snel te vinden zodat wij dit adequaat voor je op kunnen lossen. Ik ga de technische dienst vragen om een update over de voortgang en ik probeer hiermee ook de druk verder voor je op te voeren om sneller tot de bodem van dit probleem te komen.

Wij blijven hier voor je achteraan gaan, wij zien je heel graag snel weer genieten van het internet!

Zojuist contact gehad met de klantenservice.

Blijkbaar ligt het aan de media converter (verkeerde batch) Er word een nieuwe opgestuurd en kan een afspraak inplannen met de monteur:)

Reputatie 7
Badge +9

Ah chips @JVA88. Het klopt dat er een verkeerde batch rond gaat. We zijn hiervan op de hoogte. Er zit een foutje in de firmware van de media converters. Dit wordt opgelost door een ander type ONT! 

Reageer