Hi,
Helaas heb ik op dit moment nog geen internet. Ik hoor graag wanneer jullie kunnen leveren.
- De postcodecheck, op jullie website, bevestigd dat er op mijn adres glazvezel beschikbaar is.
- Per mail heb ik bevestiging ontvangen dat er glasvezel beschikbaar is én later dat de glasvezelpartner de glasvezelaansluiting heeft geactiveerd per 29.03
- De monteur van Guidion is geweest op 02-04-2024. Hij geeft op de bon aan dat het alarm lampje rood brandt en verder dat dit mogelijk komt doordat onze vorige provider het internet nog niet heeft vrijgegeven.
- De melding is daarna doorgezet. Er zou contact met mij worden opgenomen, maar blijkbaar is dat niet gelukt. Ik zou opnieuw gebeld worden. Dit is niet gebeurd. Wederom een bericht ontvangen dat de melding is doorgezet. In de tussentijd heb ik contact opgenomen met onze vorige provider. Zij geven aan dat het internet gewoon op tijd was vrijgegeven.
- Wederom geen bericht van jullie ontvangen en dus heb ik zelf contact opgenomen. Door de klantenservice is aangegeven dat er contact met mij opgenomen zou worden. Dus weer geduldig afgewacht, maar geen response.
- Afgelopen week (12 april) heb ik een mail ontvangen waarin wordt aangegeven dat de netwerkpartner is ingeschakeld en dat ik een link ontvang voor het maken van een afspraak. Weer afgewacht, maar geen bericht.
Inmiddels zitten we al over de helft van de 3e week zonder internet en heb ik geen afspraak voor aansluiting of duidelijkheid over wanneer het allemaal werkend zal zijn. Ik verwacht in ieder geval, aangezien ik steeds weer bevestiging van jullie heb ontvangen, dat er spoedig en bij voorkeur aankomende week een werkende verbinding is. Het is vrij frustrerend dat dit zo lang moet duren.