Geen internet en geen reactie

  • 18 April 2024
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Hi,

Helaas heb ik op dit moment nog geen internet. Ik hoor graag wanneer jullie kunnen leveren. 

- De postcodecheck, op jullie website, bevestigd dat er op mijn adres glazvezel beschikbaar is. 

- Per mail heb ik bevestiging ontvangen dat er glasvezel beschikbaar is én later dat de glasvezelpartner de glasvezelaansluiting heeft geactiveerd per 29.03

- De monteur van Guidion is geweest op 02-04-2024. Hij geeft op de bon aan dat het alarm lampje rood brandt en verder dat dit mogelijk komt doordat onze vorige provider het internet nog niet heeft vrijgegeven.  

- De melding is daarna doorgezet. Er zou contact met mij worden opgenomen, maar blijkbaar is dat niet gelukt. Ik zou opnieuw gebeld worden. Dit is niet gebeurd. Wederom een bericht ontvangen dat de melding is doorgezet. In de tussentijd heb ik contact opgenomen met onze vorige provider. Zij geven aan dat het internet gewoon op tijd was vrijgegeven. 

- Wederom geen bericht van jullie ontvangen en dus heb ik zelf contact opgenomen. Door de klantenservice is aangegeven dat er contact met mij opgenomen zou worden. Dus weer geduldig afgewacht, maar geen response.

- Afgelopen week (12 april) heb ik een mail ontvangen waarin wordt aangegeven dat de netwerkpartner is ingeschakeld en dat ik een link ontvang voor het maken van een afspraak. Weer afgewacht, maar geen bericht. 

Inmiddels zitten we al over de helft van de 3e week zonder internet en heb ik geen afspraak voor aansluiting of duidelijkheid over wanneer het allemaal werkend zal zijn. Ik verwacht in ieder geval, aangezien ik steeds weer bevestiging van jullie heb ontvangen, dat er spoedig en bij voorkeur aankomende week een werkende verbinding is. Het is vrij frustrerend dat dit zo lang moet duren. 

 

Cal van Odido 13 dagen geleden

 Hoi @SuudKling, goed dat je om opheldering vraagt en sorry dat dit nog niet opgelost is, het liefst zie ik je zo snel mogelijk genieten van glasvezel! Ik ben daarom direct de status van je dossier gaan nakijken en ik zie dat wij nog geen reactie hebben gehad van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Het is mij alleen niet duidelijk waarom er nog geen duidelijk plan van aanpak is van KPN NetwerkNL. Daarom heb ik de technische dienst verzocht om opheldering te vragen bij KPN NetwerkNL en om extra druk op hen te plaatsen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Wij gaan hier nogmaals voor je achteraan, ik hoop dat er met extra druk op de ketel alsnog een snelle oplossing aankomt! 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

 Hoi @SuudKling, goed dat je om opheldering vraagt en sorry dat dit nog niet opgelost is, het liefst zie ik je zo snel mogelijk genieten van glasvezel! Ik ben daarom direct de status van je dossier gaan nakijken en ik zie dat wij nog geen reactie hebben gehad van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL. Het is mij alleen niet duidelijk waarom er nog geen duidelijk plan van aanpak is van KPN NetwerkNL. Daarom heb ik de technische dienst verzocht om opheldering te vragen bij KPN NetwerkNL en om extra druk op hen te plaatsen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Wij gaan hier nogmaals voor je achteraan, ik hoop dat er met extra druk op de ketel alsnog een snelle oplossing aankomt! 

Hi Cal,

Na je bericht was ik erg hoopvol. Helaas is er op dit moment nog GEEN contact met mij opgenomen over wat er nou aan de hand is en wanneer het wordt opgelost. Dit is niet de service die steeds wordt beloofd. 

Reputatie 7
Badge +9

Hey @SuudKling, ik ben voor je gaan kijken, echter is het ticket nog niet in behandeling genomen door de onderaannemer. Ik hoop dat het snel wordt opgepakt voor je! Ik heb nogmaals gevraagd om druk te zetten. 

Reageer