Geen Internet en tv en telefoon

  • 29 July 2023
  • 46 reacties
  • 302 Bekeken

2 dagen geleden

Geen internet/tv bij overstappen…

Geen internet/tv bij overstappen TMobile
Het begon op 4 juli mijn aanvraag voor 2 mobile nummers en internet/tv/vast telefoon.
Dat gaat fout ik krijg 1 mobile nummer.
Opnieuw aanvragen krijg ik 1 mobile voor 1 jaar en ander voor 2 jaar.
Verschillende datums pppfff
Niet goed dus en er was belooft geen kosten van aansluiten en nummerbehoud gaat weer fout.
Ook overstapservice mis ik.
Cancel maar weer alles thuis pakket weer terug gestuurd en afgezegd bij TMobile winkel.
Word ik weer gebeld en beloofd alles komt goed en geen extra kosten voor aansluiten em activatie dit nu zwart op wit.
Ik denk alles komt nu goed en snelle thuis thuisaansluiting.
Jammer weer niet goed aansluiten lukt niet en nu geen internet en geen tv meer
Word mij verteld moet wachten en geduld hebben.
Kunnen mij niet helpen het licht nu weer aan de KPN of onderaannemer.
Na 10 uur bellen en 12 verschillende mensen te hebben gesproken en veel mensen die praten maar wat en snappen niet wat ze moeten zeggen. Heel veel sorry en 30 keer excuus mijn zolder ligt vol.
Heb ik nu geen internet en tv meer
Wanneer wel krijg ik geen antwoord op
Krijg ik een mail dat binnen 3 dagen ze het oplossen.
Wat is hier aan de hand zijn ze gek aan het worden zo ga je niet met klanten om.
Hoe gaan ze dit oplossen en vergoeden
Ik heb een bedrijf en kan niet mijn werk doen.
Gr Een heel geduldige klant die geloofd in het goede

Datum van ervaring: 27 juli 2023

Antwoord van T-Mobile

Een dag geleden

Hey, bedankt voor het delen van je ervaring. Ik wil natuurlijk dat alles zo soepel mogelijk verloopt en dat je kunt genieten van onze diensten! Ik zoek dit daarom ook graag verder voor je uit en hopelijk kan ik de verlosser zijn in dit verhaal. Stuur mij een privébericht via Facebook of Twitter met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer. Heb je geen social media? Dan kun je altijd een topic starten via onze Community: https://community.t-mobile.nl/ Ik hoor dan graag de exacte problemen die je ervaart, zodat ik samen met jou naar een oplossing kan kijken! Groetjes, Tommie

Tommie van Odido 9 maanden geleden

Hey @thofkamp, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben ook direct voor je gaan kijken of ik het een en ander door kan zetten. Nu zie ik dat KPN NetwerkNL al een afspraak met je ingepland heeft! Wil je mij hiervan op de hoogte houden? Ik wil namelijk dat alles nu soepel voor je gaat verlopen en daar wil ik alles voor doen. Hopelijk gaat het nu ook soepel en wordt de oplevering goed afgehandeld.

Bekijk origineel

46 reacties

Heb ik gedaan op telefoon en pc   maar het werkt niet zegt mijn pc

Kan iemand mij bellen die wel weet hoe veilig online thuis werkt

Niemand weet het  ik ben nu weer aan het bellen met T-Mobile    gggrrrrrr

Ik wil graag een technisch iemand spreken   ik ben al  dagen weer bezig

En de aanvraag was door mij  4 juli gedaan       lees het goed  4 juli

Nu na 16 uur bellen en meer als 30 mensen gesproken is het nog niet klaar

Wel leuke bloemen gehad van Tommie    maar na 3 dagen zijn ze dood

Dus slechte bloemist   jammer van het geld

 

Dag Tommie,

Ja vandaag eindelijk werkt vaste telefoon met mijn eigen nummer weer   jippie

Maar veilig online  lukt niemand van T-Mobile  ze weten niet hoe het werk en kunnen het niet uitleggen

wat  te doen.

Krijg ook een melding op mijn pc  dat hij niet veilig is.

Ik had een gratis virus scanner erop gezet  maar die is er nu weer af

Technische man van de computerclub is er bij geweest maar het werkt nog steeds niet

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thofkamp, ik ben blij om te horen dat je vaste telefoon het weer doet!

Wat heb je precies al gedaan om Thuis Veilig Online in te stellen? Dit zou namelijk meteen actief moeten zijn na de activatie via de app. In dit topic wordt gemakkelijk uitgelegd hoe je het kunt installeren: 

 

 

Als je iemand liever telefonisch hierover spreekt kun je het beste de klantenservice opbellen.

Dag Tommie,

Ik heb klantenservice al meer dan 16 uur opgebeld en al vele verschillende mensen gesproken

Misschien als je het journaal opent van mij zie je hoeveel keren ik al heb gebeld

En dat is dus voor elk probleem vanaf 4 juli

Ik kan wel bellen met klantenservice  zoals gisteravond/middag  had ik iemand en die zegt mij ook weer  ik weet er niet veel van af maar wil u straks terug bellen  rond 18.00u    daar wacht ik dus op   maar niemand die belt.

Dit is al nummer 3  die zegt ik bel u terug

Mijn vraag is helder hoe krijg ik internet veilig op mijn pc   laptop  of  tablet

Ik heb alles al gedaan wat ze denken wat er moet gebeuren  maar ik lees steeds  geen licentie  etc

Als ik bel met klantenservice  krijg ik steeds iemand die het niet weet hoe het werkt

Moment  ik ga even kijken  moment   moment   ik zet u even in de wacht  ja   15 minuten

Dat gaat zo maar door en door   dat mijn hoop is laat iemand mij nu eens bellen die wel weet hoe het werkt   

Reputatie 7
Badge +9

@thofkamp, ik zie inderdaad dat je het nog niet geactiveerd hebt.

Heb je de app Thuis Veilig Online op je telefoon gedownload? (Let op: dat je niet Overal Veilig Online gedownload hebt, dat is namelijk een ander abonnement) 

Als je de app gedownload hebt moet je TVO nog activeren, dit doe je zo:

 

Activeer de app

  1. Open de app en klik op ‘aan de slag’

  2. Accepteer de gebruiksvoorwaarden

  3. Klik op ‘verdergaan’ om de app te activeren

  4. Log in met je My T-Mobile gegevens. De app koppelt nu met je modem.

  5. Klik op ‘voltooien’

 

Als je dit uitgevoerd hebt is TVO actief op het modem en kun je veilig internetten als je verbonden bent met je eigen netwerk.

Dag Tommie,

Ik heb nu net weer 1 uur gebeld met klantenservice   en alles proberen uit te voeren

Maar hij heeft net van de technische afdeling gehoord dat er een probleem is met activeren   en ik ben niet de enigste ??

Wil je dit even nagaan  of dit zo is   want dit scheelt mij weer uren bellen.

Dan zie ik € 0,28 aan kosten bij een een telefoonnummer die niet van mij is  mijn vaste nummer is XXXXX

Wil je die kosten verwijderen aub   mijn vaste nummer heb ik eindelijk op 8 augustus gekregen

Nu nog steeds geen veilig thuis online

Je moet begrijpen dat dit alles niet fijn is wat er in de afgelopen weken gebeurd

Net met een collega van je gesproken  er staan 23 pagina's op het scherm wat er is te lezen over deze aansluiting

 

Reputatie 7
Badge +9

@thofkamp ik zie dat er nu een taak aangemaakt is door een collega. Onze techneuten gaan dit voor je onderzoeken!

Dat was niet het antwoord wat ik wilde.

Het is dus al dagen zo dat het activeren niet werkt  en bij meerdere mensen

Ik ben dus al dagen hier mee bezig

En wat met de kosten van € 0,28

Reputatie 7
Badge +9

@thofkamp ik had het ook graag anders willen zien. Op dit moment moet ik het ticket afwachten.

Waar precies zie je die €0,28 staan? Ik kan dit namelijk nergens terugvinden. 

Bij de gebruikskosten augustus  € 0,28   van nr  02332072194     dat is dus niet mijn vaste telefoonnummer

Ticket afwachten?  we zijn al weer 9 dagen verder

Hoelang moet ik wachten ?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @thofkamp, ik ben nogmaals voor je gaan kijken en ik zie dat er twee mobiele nummers gebeld zijn. De eerste eindigt op 165 en de andere op 554. Zijn dit bekende nummers? Hiervoor is €0,14 per gesprek in rekening gebracht.

We hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 dagen. Binnen die 5 dagen zal er contact opgenomen worden! 

 XXXX is niet mijn nummer  hier staat die  € 0,28 

XXXX is mijn vaste nummer

 

Moderator Edit: Het is niet handig om je persoonlijke gegevens online te delen!

Ik kan nog steeds niet veilig thuis activeren

Hoeveel dagen moet dat duren ?

Reputatie 7
Badge +9

Hi @thofkamp, wil je mij een berichtje sturen als deze kosten in rekening zijn gebracht? Dan kan ik ze voor je vergoeden! Alvast een fijn weekend. 

 

Hi @thofkamp, ik ben nogmaals voor je gaan kijken en ik zie dat er twee mobiele nummers gebeld zijn. De eerste eindigt op 165 en de andere op 554. Zijn dit bekende nummers? Hiervoor is €0,14 per gesprek in rekening gebracht.

We hanteren een standaard verwerkingstijd van 5 dagen. Binnen die 5 dagen zal er contact opgenomen worden! 

Zoals ik in mijn vorige bericht al zei, hanteren we standaard verwerkingstijd van 5 dagen.

Dag Tommie bedankt  jij ook fijn weekend

En sorry voor mijn gezeur   het is niet persoonlijk    maar naar T-Mobile

Ik heb zelf ook een bedrijf    ik zou zo niet naar de klanten kunnen werken   pppffff

En Jammer van die bloemen   het was lief bedoeld  van je maar ze stonden 3 dagen

Ik had ze aan mijn vrouw gegeven  denk een dure bos   maar slechte kwaliteit     zoek een andere bloemist.   

Normaal zou ik ze gebeld hebben  en klagen

 

 

Mvg,  Ton

Reputatie 7
Badge +9

Geen enkel probleem @thofkamp.

We staan voor je klaar en ik zal het aangeven van de bloemen. Drie dagen vers is inderdaad niet wat we willen hebben!

Dag Tommie,

T-Mobile veilig thuis werkt nog steeds niet

En ik heb een telefoon bericht gekregen van de klantenservice van T-Mobile dat het niet aan hun ligt maar aan F Secure   en dat ik die maar moet bellen ?

Ik betaal T-Mobile dus ik denk dat is hun taak!

En ik heb F Secure al 2 keer gebeld maar het kantoor is gesloten ?

Ik kom zo geen stuk verder en wil dat dit nu opgelost word door  T-Mobile

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thofkamp, ik ben direct voor je gaan kijken en onze techneuten zeggen dat het modem een geldige key heeft en je verbinding beschermd. Thuis Veilig Online is dus geactiveerd op je thuisnetwerk.

Als de app niet goed werkt moet je daar inderdaad F-secure voor aan de mouw trekken. TVO is actief op je netwerk! 

Dag Tommie,

Ik ben voor de 3e keer naar de T mobile winkel geweest  die hebben het wel goed uitgelegd  wat het inhoud Thuis veilig online.

Dus al die 15 mensen van de klantenservice niet !!!

Maar nu heeft iemand weer aan de knoppen gezeten bij klantenservice en Thuis veilig online uitgeschakeld aangevraagd met ingang van 15 augustus  dus 14 september is het er weer af !

Kan dit ongedaan worden gemaakt   het moet er dus opblijven

waarom dit nu weer is begrijp ik niet  het is als maar vreemder wat er gebeurd

Dat thuis veilig online en overal veilig loopt door elkaar heen en is erg verwarrend voor een klant

En als de klantenservice het zelf niet weet en helder is met de uitleg  gaat er een hoop tijd verloren

Reputatie 7
Badge +9

Hey @thofkamp, ik ben blij om te horen dat je nu duidelijke uitleg gehad hebt over de werking van Thuis Veilig Online.

Ik zie inderdaad dat Thuis Veilig Online opgezegd is. Dit kan ik niet meer terugdraaien en zou je opnieuw moeten aanvragen in My T-Mobile. Je zult Thuis Veilig Online dan ook opnieuw moeten installeren.

Reageer