Sinds de verhuizing naar nieuwbouw nog geen internet voor elkaar kunnen krijgen (van glasvezel naar weer glasvezel).
- 2,5 week later dan afgesproken datum kwam het installatiepakket na dagelijks bellen
- guidion werd geannuleerd terwijl ik zat te wachten (om oude modem te laten installeren), konden pas weken later: 3 juni, zo geschiedde
- guidion kwam 4 juni terug want er stond niet bij dat ik ook kabels getrokken wilde
- nu geen FO lamp op converter en rode wereldbol op modem
- hetzelfde op twee andere geteste converters. Guidion gaf aan dat het bij klanten na mij deze wél werkten. Dus KPN gekomen
- alles tot aan het kastje werkt volgens kpn. Terug naar T-Mobile / Guidion. Nu weer overgeleverd aan hun wachttijd.. en of dat de oplossing wordt..
zelf gedaan, zonder resultaat:
- netwerkkabel uit converter, stroom eraf, ook van modem, netwerkkabel erin als derde lampje brandt
- modem aan en uit, stroom eraf
- switch op converter van 3 en 4 naar 1 en 6
HELP!
Beste antwoord door Sander
Bekijk origineel