Glasvezel

  • 28 April 2023
  • 4 reacties
  • 91 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 9 reacties

Goedemorgen allemaal, ik word zo langzamerhand wel enorm moe om van het kastje naar de muur gestuurd te worden, niemand kan antwoord geven. Begin december glasvezel besteld, zou dus aan het einde van december 2022 worden gerealiseerd, maar het is nu bijna mei 2023 en wederom is het weer uitgesteld. Bel je met T-Mobile, dan moet je met Open Dutch Fibre bellen, bel je ODF dan moet je een e-mail sturen aan sterinfra. Ik heb toch gewoon het gevoel dat ik hier enorm belazerd word.

Cal van Odido 1 jaar geleden

Hoi @PeePee, heel goed dat je dit kenbaar maakt, dit is absoluut niet wat ik voor ogen heb! Heel graag wil ik je volledige duidelijkheid geven. Hiervoor wil ik graag bij jouw klantdossier komen. Omdat je deze nog niet hebt gekoppeld aan je T-Mobile voor thuis abonnement wil ik je graag vragen om een privébericht naar mij te sturen met de volgende informatie:

  • Postcode en huisnummer.
  • Je geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee kan ik dit tot op de bodem voor je uitzoeken! 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @PeePee, heel goed dat je dit kenbaar maakt, dit is absoluut niet wat ik voor ogen heb! Heel graag wil ik je volledige duidelijkheid geven. Hiervoor wil ik graag bij jouw klantdossier komen. Omdat je deze nog niet hebt gekoppeld aan je T-Mobile voor thuis abonnement wil ik je graag vragen om een privébericht naar mij te sturen met de volgende informatie:

  • Postcode en huisnummer.
  • Je geboortedatum.
  • De laatste vier cijfers van jouw IBAN.

Hiermee kan ik dit tot op de bodem voor je uitzoeken! 🙂

@Cal , het staat op de naam van mijn partner, 

*Mod edit: deel graag geen privégegevens in een openbaar topic.*

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @PeePee, voor de veiligheid van je privégegevens wil ik je graag vragen om deze via een privébericht naar mij te sturen. Vervolgens kan ik navraag voor je opstarten, ik ga hier heel graag voor je achteraan! 😃

Misschien helpt het, maar ik heb er een hard hoofd in. Het leek goed te gaan nadat we waren gebeld een maand geleden, maar daarna niets nada noppes. Dus het wordt gewoon annuleren die handel en naar de KPN. Het is niet best met dat t-mobile. Alleen maar loze toezeggingen waar je niets aan hebt. We hebben een contract met t-mobile afgesloten, maar als het op actie aankomt dan geven ze niet thuis, alleen de reactie: je moet bij die en die zijn. Het vertrouwen in t-mobile is ver te zoeken, zeker als je ook bent overgestapt qua mobiel abonnement.

Reageer