Aantal weken geleden heb ik me aangemeld voor glasvezel thuis en begin afgelopen week was er een monteur om het grijze Huawei kastje aan te sluiten, het Optical Network Terminal, oftewel een mediaconverter. Maar toen constateerde hij de dat de glasvezelverbinding nog niet geactiveerd was.
Vervolgens heb ik 2 dagen gewacht en omdat het daarna nog steeds niet werkte heb ik contact met de klantenservice van t-mobile thuis opgenomen. Die zijden dat het aan de netwerkbeheerder ligt. Maar t-mobile is toch de netwerkbeheerder?
in ieder geval is mijn aansluiting nog steeds niet geactiveerd. Wie heeft er een idee wat ik kan doen behalve thuis zitten en blijven wachten? Niemand heeft mij tot nu toe een statusbericht toegestuurd wanneer de verbinding wel zou worden geactiveerd.
Ik vind dit heel slecht.
Nog even ter aanvulling:
Toen een aantal weken geleden de glasvezel kabel door een monteur naar de meterkast getrokken werd was er wel communicatie met de wijkcentrale. Want de monteur had gebeld en de communicatie werd bevestigt. Maar blijkbaar ontbreekt de vrijschakeling oftewel activering …