Afgelopen donderdag heeft Guidion monteur alles in de meter kast aangesloten. Er was geen signaal en zijn boodschap was dat KPN het moet vrijgeven. Daar wacht ik nu nog steeds op. 7 keer met t-mobile gebeld, en iedere keer wordt gezegd dat KPN het snel zal regelen.
ondertussen loopt morgen mijn contract met 4G voor thuis (ook t-mobile) af, omdat dit is opgezegd vanwege het nieuwe glasvezel abonnement.
Ik heb er geen vertrouwen in dat het morgen geregeld is. En als 4G morgen stopt, zit ik dankzij t-mobile zonder internet. Terwijl ik thuis werk. Na verhuizen naar dit adres bleek dat t-mobile 4G voor thuis op dit adres niet ondersteund. Tja en dan stap je over en heb je gewoon helemaal NIETS.
Ik ben echt woest over deze situatie en ik vindt dat t- mobile veel te weinig doet en geen enkel vertrouwenwekkend antwoord aan de telefoon geeft. Dus ik denk dat ik dit aan de grote klok (social media) ga hangen. Volgens mij is dat de enige manier om gehoord te worden… triest. T-mobile heeft het bij mij nu verspeeld. En ik was trouwe klant.