Ik heb eind november een glasvezel verbinding aangevraagd voor een nieuwbouwhuis. De aansluiting is door iemand van KPN bij toeval (hij was bij de buren) aangelegd en de vezel is afgemonteerd.
Toendertijd werd mij door de klantenservice verteld dat ik eind december pas een monteur thuis kon verwachten om de aansluting definitief te maken.
Het installatiepakket heb ik inmiddels ontvangen.
Inmiddels heb ik al een keer of 5 gebeld en elke keer word verteld dat ik binnenkort een afspraak kan verwachten.
Bij het laatste gesprek kwam het er op neer dat KPN de aansluiting niet gereed heeft gemeld en dat de afdeling die de definitieve aansluting regeld eigenlijk niet in actie komt totdat die wel gereed word gemeld. De persoon die ik aan de lijn had zou er een aantekening van maken en ik zou binnen twee werkdagen wat horen.
Dat was afgelopen donderdag, en ik heb nog steeds niets gehoord.
Is er mischien iemand anders werkzaam binnen t-mobile die de daadkracht en het doorzettingsvermogen heeft om mijn aansluiting te realiseren? Het begint nogal frustrerend te worden, helemaal omdat ik al deze tijd op 4G voor thuis zit en de lokale zendmast nogal gaar is.
Alvast bedankt.
Beste antwoord door Tommie
Bekijk origineel