Beantwoord

Glasvezel Kralingen Rotterdam



Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 7
Badge +16

@RudiSpitz Dat is inderdaad geen fijne binnenkomer. Kan ik je enigszins tegemoetkomen met een Unlimited Internet voucher voor zeven dagen? Je krijg er dan meteen drie van me zodat je de komende tijd onbeperkt online kunt zijn via mobiele hotspot. De bundel werkt echter wel enkel met T-Mobile simkaarten (dit mag prepaid of abonnement zijn). Laat me weten of dit wenselijk is voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een drietal voucher codes toe!

Van Gelder gaat eerst nog even 3 weken met vakantie. Dat betekent 3 weken geen internet en daarna maar wachten wanneer ik aan de beurt ben. Dat had ik wel willen weten voordat ik een abonnement afsloot. Misschien weet iemand een tussenoplossing?

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @RudiSpitz, het overslaan van het bezoek van VWT is jammer genoeg niet mogelijk. Van Gelder dient de lijn nog te patchen/activeren. Dit kunnen wij niet bespoedigen. Ook staat dit los van het schouwen/de FTU plaatsing, in tegenstelling tot wat ik eerder meldde aan je: sorry! Ik ging ervan uit dat dit proces overgeslagen kon worden, maar dat is niet zo - mijn fout en nogmaals excuses dat ik dit ten onrechte constateerde. 

Je kunt wel bellen met Van Gelder en VWT om de planning met hen door te nemen: 038-4431429 (Van Gelder) en 088 - 1860444 (VWT).

Houd me alsjeblieft op de hoogte, dankjewel.

Hallo Jason,

we zijn 3 dagen verder maar helaas doodse stilte vanuit T-Mobile. Mijn status is sinds 19-07 ook niet meer bijgewerkt. Weet jij waar ik op zit te wachten? 

Hallo Jason,

bedankt voor je snelle reactie. Ik hoop dat ik snel van het netwerk gebruik kan maken. 

Reputatie 7
Badge +16

Helemaal duidelijk, bedankt voor je snelle antwoord @RudiSpitz. Ik heb het doorgezet naar de techneuten en verwacht binnen maximaal drie dagen een update. Ik hoop oprecht dat we ervoor kunnen zorgen dat het schouwproces daarmee overgeslagen wordt. Er zal dan hooguit nog getest worden op het FTU zelf om te controleren of er opgeleverd kan worden - en natuurlijk de gebruikelijke controle in de wijkcentrale, maar dat gebeurt in principe altijd. Ik houd je op de hoogte bij updates!

Het is een bestaande woning. Twee jaar geleden had L2Fiber een actie om gratis glasvezel naar binnen te brengen. De vorige bewoner heeft dat laten doen maar er geen gebruik van gemaakt.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @RudiSpitz, van harte welkom op de Community! 

Wanneer je al een FTU (glasvezelaansluitpunt) thuis hebt hangen, kan de schouw overgeslagen worden. Van Gelder heeft in dit geval dan geen toegevoegde waarde, tenzij de vezel/kabel opnieuw naar binnengebracht moet worden. Ik zal doorgeven aan onze operationele, technische afdeling dat jij al een kastje thuis hebt in de meterkast en dat er daarom vrijwel direct overgegaan kan worden op installatie van de apparatuur. 

Heb jij een nieuwbouwhuis toevallig of is de woning na de vorige bewoners vernieuwd?

Reageer