Begin van de maand heb ik op de website een postcode check gedaan. Er was op mijn adres glasvezel mogelijk. Mooi toch? Ik liep langs de winkel en dacht, dat vraag ik dan gelijk aan. Volgens de gegevens in de winkel was het mogelijk vanaf week 12(VORIGE WEEK DUS). Vorige week werd ik gebeld door de klantenservice, met uitleg hoe het proces in zijn werk gaat en of ik nog vragen had. Tot zover niets aan de hand. Nu was ik toch wel nieuwsgierig en zat even te snuffelen op de website van t mobile, maar wat lees ik tot mijn verbazing. (We zijn begonnen met het aanleggen van glasvezel op jouw adres. Het is nog niet mogelijk om glasvezel te bestellen. Als eerste weten wanneer het wel kan? Schrijf je in voor de glasvezel nieuwsbrief!). Wel raar, want ik heb het toch al besteld en bevestigd. Nu zal het uiteindelijk wel goed komen, maar vind het wel raar. Is dit een kwestie van, langs elkaar heen werken, of niet?
Beste antwoord door Jason
Bekijk origineel