Beantwoord

Gratis video deurbel van Ring

  • 2 December 2021
  • 76 reacties
  • 2492 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

76 reacties

@titusvh Als ik je goed begrijp, ervaar jij miscommunicatie of een gebrek aan communicatie doordat er niet op de website aangegeven werd dat je de Ring via een link in de e-mail diende aan te vragen. Enerzijds vind ik dat je een goed punt aansnijdt omdat dit best nog duidelijker gecommuniceerd had mogen worden. Tegelijkertijd is de kwestie of er sprake was van miscommunicatie en dat ligt natuurlijk altijd aan een persoonlijke ervaring. Vooropgesteld is dat we alle feedback meenemen, ik zal dit aandragen bij onze marketeers zodat we hiermee aan de slag kunnen gaan.

Het feit dat iets niet expliciet tijdens een aanvraag van een actie op de website of bij de bestelling zelf aangegeven wordt, is voor mij (persoonlijk dan) niet zozeer een kwestie van miscommunicatie of een gebrek hieraan. Ik zou dat dan eerder scharen onder een: “Hier staat het niet, dus het is niet waar” en dat is natuurlijk nog altijd deels eigen intepretatie. Stel dat T-Mobile besloten had om op de website, of in de welkomstmail want daar gaat het aanvankelijk om, aan te geven dat je verder geen actie hoeft te ondernemen of dat T-Mobile de Ring zelf aanlevert, bijvoorbeeld in het installatiepakket, maar later blijkt dat dit niet het geval is, dan zou dit misleidend zijn geweest. 

Ik snap niet helemaal waarom T-Mobile in de gevallen waarbij de link niet gevolgd is terwijl er wel gemaild is met een link en uitleg een hand in eigen boezem zou moeten steken, tenzij jij bijvoorbeeld nooit een welkomstmail met link zou hebben gehad. Het gaat er immers om of er een Ring besteld is via de link die wij jou toegestuurd hebben. Als dit niet gedaan wordt, dan zie ik niet in hoe dat de schuld van T-Mobile is. Daar gaat voor mij de vergelijking enigszins mank. Proactief meedenken, is in dit geval het eigenhandig opzetten van een extra coulance voor mensen die de mail niet gekregen hebben. Wij hebben zelf veel tijd gestoken in het uitzoeken van wie dit betreft en hoe het gegaan is, daarbij wordt in die specifieke gevallen alsnog het aankoopbedrag vergoed. 

Dat allemaal in ogenschouw genomen hebbende, vind ik het uiteraard erg jammer dat het zo gelopen is. Het is nooit de bedoeling geweest om acties op te zetten waarbij misverstanden kunnen ontstaan, of waarbij mensen nadien ongelukkig zijn door de keuze die al dan niet gemaakt is. Ik ben 100 procent voorstander van daarmee aan de slag gaan en leren van de ervaring van anderen en kan je verzekeren dat wij daar zeker wel oor naar hebben, indien realistisch. 

Je geeft aan dat het afwijkend is van hoe het normaal bij andere bedrijven gaat: er is volgens mij niet één telecomprovider die zo coulant is met vergoedingen en het aandragen van creatieve oplossingen als T-Mobile. 

Tja, als ik het nog een keer moet uitleggen val ik voor 3e keer in herhaling. Die ergernis ga ik mij besparen. Volgens mij was ik de 1e keer zelfs al volledig.

Wel opmerkelijk die coulance en creativiteit te loven. Want die vemeende coulance en creativiteit bij het oplossen zijn voor mij loze woorden, want daar heb ik namelijk helemaal niks van gemerkt. Dat is geen hand in eigen boezem maar klop op eigen borst.

Coulance is overigens heel wat anders dan je eigen zooi proberen op te ruimen, dat zou namelijk gewoon 'normaal’ moeten zijn. Coulance is soepel omgaan met de fout van een ander. Wat jullie hier klaarblijkelijk van toepassing vinden. De schuld dan. Niet de coulance.

Samengevat: jouw conclusie is dat het wél mijn schuld is, en dat T-Mobile uitblinkt in coulance. Een conclusie volgens de al eeuwen oude logica uit de tijd van de oude Grieken  (https://nl.wikipedia.org/wiki/Syllogisme) zou dan moeten zijn dat ik daar iets positiefs van zou moeten merken.

Maar toch niet dus. Dan rest mij dus niets anders dan je simpelweg op je <vul kleur in> ogen te moeten geloven dat T-Mobile coulant en creatief is. Want ik kan die conclusie op basis van mijn eigen waarnemingen niet trekken.

.

 

Reputatie 7
Badge +16

Dit is wel het laatste dat ik erover wil zeggen want op deze manier blijven we inderdaad in herhaling vallen: ik begrijp niet helemaal waar jouw visie vandaan komt. Wanneer wij een fout maken, herstellen we dat in 99 procent van de gevallen vrij rap en met alle liefde zo goed mogelijk. Geen enkele moderator of andere user op de Community gaat op een andere manier te werk, leert mijn inmiddels drie jaar ervaring hier. Ik ben wel de laatste die mijn eigen werk gaat loven en ben als ik redelijke zelfkennis heb en de rest van de users op dit forum mag geloven zeer kritisch naar onze producten, diensten en manier van werken, maar wel alleen wanneer dat terecht is. Ik denk dat het belangrijk is om onderscheid te maken in waar het misgegaan is, dat ben ik 100 procent met je eens, maar let daarbij dan wel op waar de oorzaak ligt: jij vindt dat T-Mobile hieraan debet is, dat is je goed recht. Volgens mij is het redelijk simpel uit te leggen: hoe kon je een Ring krijgen? Via de link in de welkomstmail. Is die mail gestuurd? Jazeker. Is er vervolgens tijdig op de link geklikt en heeft de persoon zich aangemeld om zodoende de Ring te krijgen? Nee. Daar kunnen we nog dagen over door discussiëren, maar heeft denk ik geen enkele toegevoegde waarde. 

Indien T-Mobile hierin vergissingen zou hebben begaan en dan specifiek in jouw situatie, dan stonden alle moderators op de eerste rij om dit meteen toe te geven en je hierbij te helpen. Wanneer er echter niet aan voorwaarden voldaan wordt, kunnen we vrij weinig. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.

Reputatie 7
Badge +16

Nog een allerlaatste check gedaan om te zien of het ergens aangegeven staat/stond op de website en ik kom deze pagina tegen met alle voorwaarden omtrent de Ring-actie: Actievoorwaarden deelname Ring.

Hierin staat:

 

Dit is wel het laatste dat ik erover wil zeggen want op deze manier blijven we inderdaad in herhaling vallen: ik begrijp niet helemaal waar jouw visie vandaan komt. Wanneer wij een fout maken, herstellen we dat in 99 procent van de gevallen vrij rap en met alle liefde zo goed mogelijk. Geen enkele moderator of andere user op de Community gaat op een andere manier te werk, leert mijn inmiddels drie jaar ervaring hier. Ik ben wel de laatste die mijn eigen werk gaat loven en ben als ik redelijke zelfkennis heb en de rest van de users op dit forum mag geloven zeer kritisch naar onze producten, diensten en manier van werken, maar wel alleen wanneer dat terecht is. Ik denk dat het belangrijk is om onderscheid te maken in waar het misgegaan is, dat ben ik 100 procent met je eens, maar let daarbij dan wel op waar de oorzaak ligt: jij vindt dat T-Mobile hieraan debet is, dat is je goed recht. Volgens mij is het redelijk simpel uit te leggen: hoe kon je een Ring krijgen? Via de link in de welkomstmail. Is die mail gestuurd? Jazeker. Is er vervolgens tijdig op de link geklikt en heeft de persoon zich aangemeld om zodoende de Ring te krijgen? Nee. Daar kunnen we nog dagen over door discussiëren, maar heeft denk ik geen enkele toegevoegde waarde. 

Indien T-Mobile hierin vergissingen zou hebben begaan en dan specifiek in jouw situatie, dan stonden alle moderators op de eerste rij om dit meteen toe te geven en je hierbij te helpen. Wanneer er echter niet aan voorwaarden voldaan wordt, kunnen we vrij weinig. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.

Het lijkt er wel erg op dat er óf niet goed gelezen wordt, óf alleen gereageerd op de stukjes waar men denkt een verweer tegen te hebben. 
O.a het stukje 'logica’ wat ik noem. Daar ga je niet op in. Lees dat nou eens. Want volgens je EIGEN logica / beweringen had ik dus JUIST een ander uitkomst mogen verwachten.

Ik snap dat je het adagium 'wiens brood men eet...’ volgt. Maar ik geloof er echt werkelijk helemaal niks van dat als jij op de stoel van de klant gaat zitten je zelf écht vindt dat T-Mobile geen blaam treft. Sterker, dat de schuld 100% bij de klant ligt.

En indien toch. Dan wordt mijn vrees die ik al eerder aangaf nog groter.
 

 

Aanvulling nav de gekruisde reactie: bovenstaande blijft geldig!
en ik blijf erbij dat het geen 100% fout is bij de ene of de ander (en dat we het beide beter hadden kunnen doen). Maar dat de schade wel 100% bij ‘de ene’ komt.

 

Ook is mij niet gezegd dat de door de medewerker ingediende aanvraag ‘onder voorbehoud was’ waardoor ik ten onrechte geen gebruik kan maken van mijn bedenktermijn.

Als jullie coulant zijn, kan deze bedenktermijn dan verlengd worden?

Zoals ik al zei, de vooruitgang valt tegen. Mijn oude verbinding is nog twee weken aktief en het "blijf alsjeblieft bij ons” aanbod is al binnen.

Graag bevestiging hoe ik dat kan regelen (dit keer dan graag toezeggign zonder voorbehoud), dan ga ik eerst na of ik zonder downtime terugkan.

Als jij bij je oude provider wil blijven moet je ze snel op de hoogte brengen, dan word de omzetting afgelast, als je te lang wacht gaat het mis en zit je zo een paar weken zonder.

Hallo,

Ik heb een thuis pakket met internet en tv app. Ik heb dus geen tv box ontvanger. Kunt u dit controleren of dit wel klopt? Want ik heb de installatiepakket ontvangen zonder tv box, dat klopt. Maar er staat in de brief dat de monteur kabel legt maar de tv. Terwijl dat niet nodig is ivm geen tv box.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @titusvh ,

 

Ooit gehoord van onderzoeksplicht? Hieronder valt ook het lezen van de algemene voorwaarden en in het geval van de ring doorbell de actievoorwaarden. Deze zijn gewoon op de T-Mobile site te vinden. Hierin staat alles duidelijk vermeld. 

Ik begrijp zeer zeker je teleurstelling, maar je hebt hierin zelf ook een verantwoordelijkheid.

Reputatie 7
Badge +14

@titusvh  Je mails niet lezen als je zo’n belangrijke overstap wil maken gaat er bij mij niet in.

Je zegt  dat er niet goed wordt gelezen maar jammer genoeg heb je dat zelf helemaal niet gedaan want dan had je gezien dat net als bij alle andere cadeau-acties je het cadeau zelf moest bestellen.

Heb je ook het contract in die mails niet nagekeken op eventuele fouten? 

Ik ben blij dat ik wel altijd mijn post open maak.

Brieven of mails maak het gewoon elke dag open, je weet nooit wat je mist en dat kan wel eens jammer of te laat zijn dan!

Fijne avond. 

 

 

Als jij bij je oude provider wil blijven moet je ze snel op de hoogte brengen, dan word de omzetting afgelast, als je te lang wacht gaat het mis en zit je zo een paar weken zonder.

Die gaat niet over glas, dus vandaar dat ik die er voor de zekerheid naast had gehouden omdat er tot enkele maanden terug nogal eens wat misging bij T-Mobile met aansluiten in GPON regio's.
Maar ik moet wel zeker weten dat ze de intrekking opzegging juist verwerken.
Los daarvan heb ik op basis van foutieve info mijn bedenktermijn overschreden dus eens kijken hoe coulant men is.

@titusvh  Je mails niet lezen als je zo’n belangrijke overstap wil maken gaat er bij mij niet in.

Je zegt  dat er niet goed wordt gelezen maar jammer genoeg heb je dat zelf helemaal niet gedaan want dan had je gezien dat net als bij alle andere cadeau-acties je het cadeau zelf moest bestellen.

Heb je ook het contract in die mails niet nagekeken op eventuele fouten? 

Ik ben blij dat ik wel altijd mijn post open maak.

Brieven of mails maak het gewoon elke dag open, je weet nooit wat je mist en dat kan wel eens jammer of te laat zijn dan!

Fijne avond. 

 

 

Tja, het is precies zo zoals ik schreef. Dat dat er bij jou niet ingaat is dan jammer. En als je goed leest zie je ook waarom ik geen haast had om de email uit de spam te vissen.... 

Hallo @titusvh ,

 

Ooit gehoord van onderzoeksplicht? Hieronder valt ook het lezen van de algemene voorwaarden en in het geval van de ring doorbell de actievoorwaarden. Deze zijn gewoon op de T-Mobile site te vinden. Hierin staat alles duidelijk vermeld. 

Ik begrijp zeer zeker je teleurstelling, maar je hebt hierin zelf ook een verantwoordelijkheid.

Laten we er voor het gemak vanuit gaan dat het 100% mijn fout is.

Coulance betekent dan juist dat mijn fouten niet zo hard worden afgestraft. Dit icm de uitspraak dat T-Mobile extreem coulant is, betekent dat alles alsnog goed zal komen. Neem ik aan.

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @titusvh ,

 

Ooit gehoord van onderzoeksplicht? Hieronder valt ook het lezen van de algemene voorwaarden en in het geval van de ring doorbell de actievoorwaarden. Deze zijn gewoon op de T-Mobile site te vinden. Hierin staat alles duidelijk vermeld. 

Ik begrijp zeer zeker je teleurstelling, maar je hebt hierin zelf ook een verantwoordelijkheid.

Laten we er voor het gemak vanuit gaan dat het 100% mijn fout is.

Coulance betekent dan juist dat mijn fouten niet zo hard worden afgestraft. Dit icm de uitspraak dat T-Mobile extreem coulant is, betekent dat alles alsnog goed zal komen. Neem ik aan.

Hallo @titusvh ,

Daar is het vaker mis gegaan. Met het doen van aannames. Volgens mij heb je al van twee moderators een antwoord gekregen.

Reputatie 7
Badge +14

😀 Je mails lezen gaat sneller dan al die reacties hier typen @titusvh  
De bel is overal in de aanbieding zelfs bij  Ring misschien is dat een optie! 

Succes en een fijn uiteinde  en gezond 2022 ! 👍

 

 

😀 Je mails lezen gaat sneller dan al die reacties hier typen @titusvh  
De bel is overal in de aanbieding zelfs bij  Ring misschien is dat een optie! 

Succes en een fijn uiteinde  en gezond 2022 ! 👍

 

 

Ja, in retrospectief blijkt dat. Maar ja, als ik alles van te voren wist… Dan was ik nu bitcoin miljardair en had ik een butler dus die deurbel niet nodig ;-)

Dankjewel voor je tip over de aanbieding!

@titusvh  Je mails niet lezen als je zo’n belangrijke overstap wil maken gaat er bij mij niet in.

Je zegt  dat er niet goed wordt gelezen maar jammer genoeg heb je dat zelf helemaal niet gedaan want dan had je gezien dat net als bij alle andere cadeau-acties je het cadeau zelf moest bestellen.

Heb je ook het contract in die mails niet nagekeken op eventuele fouten? 

Ik ben blij dat ik wel altijd mijn post open maak.

Brieven of mails maak het gewoon elke dag open, je weet nooit wat je mist en dat kan wel eens jammer of te laat zijn dan!

Fijne avond. 

 

 

Tja, het is precies zo zoals ik schreef. Dat dat er bij jou niet ingaat is dan jammer. En als je goed leest zie je ook waarom ik geen haast had om de email uit de spam te vissen.... 

En heb je die mails en voorwaarden nu wel gelezen dan, daar staat ook je termijn om nog van de aansluiting af te zien, en die is bij mijn weten 14 dagen na aansluiting, dus nog tijd zat.

Reputatie 7
Badge +14

Klopt @Doornekamp33  Dat gaat in als de monteur een werkende verbinding heeft achtergelaten.

🤝👍🏻 
 

En heb je die mails en voorwaarden nu wel gelezen dan, daar staat ook je termijn om nog van de aansluiting af te zien, en die is bij mijn weten 14 dagen na aansluiting, dus nog tijd zat.

Waarom  wat je zegt niet klopt in deze situatie is uitgebreid gedocumenteerd in deze thread.

Goedemorgen T-Mobile,

Ik wacht nu al weken lang op mijn Ring, helaas zonder resultaat. Hieronder de route die tot een teleurgestelde klant heeft geleidt.

29 november - bestelling gedaan, geen informatie over Ring in de opvolgende emails. "Zal wel goed gaan, ze hebben al mijn gegevens"

30 november - toch vreemd, even de chatbot aanspreken. Die kon mij helaas niet verder helpen. De Ring is duidelijk geen ingeprogrammeerd gespreksonderwerp.

Medio december - post van t-mobile, mijn nieuwe modem! Dan zel de Ring hier wel bij zitten, maar niks bleek minder waar.

29 december - internet aangesloten. "Misschien dat ze 'm nu pas opsturen nu ik alles heb geinstalleerd". 

Maar helaas, het is nu 4 januari en ik heb nog steeds niks ontvangen en ook geen verdere communicatie gehad van jullie. 

Nu stuit ik op dit topic en zie ik dat ik een mail zou moeten hebben gehad met daarin een link naar een formulier dat voor 13 december had moeten worden ingevuld. Ik heb deze mail echter nooit gekregen. Wel een Welkom bij T-Mobile Thuis mail, maar daarin wordt met geen woord gerept over de aanvraagprocedure van de Ring.

 

Lieve T-Mobile medewerkers, kunnen jullie contact met mij opnemen hoe dit op te lossen? Bedankt!

Goedemorgen T-Mobile,

Ik wacht nu al weken lang op mijn Ring, helaas zonder resultaat. Hieronder de route die tot een teleurgestelde klant heeft geleidt.

29 november - bestelling gedaan, geen informatie over Ring in de opvolgende emails. "Zal wel goed gaan, ze hebben al mijn gegevens"

30 november - toch vreemd, even de chatbot aanspreken. Die kon mij helaas niet verder helpen. De Ring is duidelijk geen ingeprogrammeerd gespreksonderwerp.

Medio december - post van t-mobile, mijn nieuwe modem! Dan zel de Ring hier wel bij zitten, maar niks bleek minder waar.

29 december - internet aangesloten. "Misschien dat ze 'm nu pas opsturen nu ik alles heb geinstalleerd". 

Maar helaas, het is nu 4 januari en ik heb nog steeds niks ontvangen en ook geen verdere communicatie gehad van jullie. 

Nu stuit ik op dit topic en zie ik dat ik een mail zou moeten hebben gehad met daarin een link naar een formulier dat voor 13 december had moeten worden ingevuld. Ik heb deze mail echter nooit gekregen. Wel een Welkom bij T-Mobile Thuis mail, maar daarin wordt met geen woord gerept over de aanvraagprocedure van de Ring.

 

Lieve T-Mobile medewerkers, kunnen jullie contact met mij opnemen hoe dit op te lossen? Bedankt!

Good luck to you….

Ze gaan nu kijken of je juiste mailtjes hebt gehad. Zo nee dan krijg je de bel in april meen ik. Zo ja dan heb je pech.

 

Dit is wel het laatste dat ik erover wil zeggen want op deze manier blijven we inderdaad in herhaling vallen: ik begrijp niet helemaal waar jouw visie vandaan komt. Wanneer wij een fout maken, herstellen we dat in 99 procent van de gevallen vrij rap en met alle liefde zo goed mogelijk. Geen enkele moderator of andere user op de Community gaat op een andere manier te werk, leert mijn inmiddels drie jaar ervaring hier. Ik ben wel de laatste die mijn eigen werk gaat loven en ben als ik redelijke zelfkennis heb en de rest van de users op dit forum mag geloven zeer kritisch naar onze producten, diensten en manier van werken, maar wel alleen wanneer dat terecht is. Ik denk dat het belangrijk is om onderscheid te maken in waar het misgegaan is, dat ben ik 100 procent met je eens, maar let daarbij dan wel op waar de oorzaak ligt: jij vindt dat T-Mobile hieraan debet is, dat is je goed recht. Volgens mij is het redelijk simpel uit te leggen: hoe kon je een Ring krijgen? Via de link in de welkomstmail. Is die mail gestuurd? Jazeker. Is er vervolgens tijdig op de link geklikt en heeft de persoon zich aangemeld om zodoende de Ring te krijgen? Nee. Daar kunnen we nog dagen over door discussiëren, maar heeft denk ik geen enkele toegevoegde waarde. 

Indien T-Mobile hierin vergissingen zou hebben begaan en dan specifiek in jouw situatie, dan stonden alle moderators op de eerste rij om dit meteen toe te geven en je hierbij te helpen. Wanneer er echter niet aan voorwaarden voldaan wordt, kunnen we vrij weinig. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt.

Ik heb je op je eigen woorden gewezen, maar het is nu al even stil, en heb wel behoefte aan uitleg. Want nu lijkt ik met mijn stelling dat er gecherry-pickt wordt, qua op welke stukjes wél wordt gereageerd, wel gelijk begin te krijgen.

1.

Je stelt dat het mijn fout is

2.

Je stelt dat T-mobile ontzettend coulant/creatief is

3.

Coulance betekent dat je soepel omgaat met de fouten van een ander (mij dus, zie 1).

4.

Je stelt dat je niks kan doen omdat het mijn fout is.

 

Ik kan puntje 4 qua logische gevolgtrekking niet rijmen met 1 t/m 3.

 

Bedenktermijn

Verder had ik een concrete vraag gesteld over verlengen vd bedenktermijn omdat ik die op basis van foutieve voorlichting door medewerker per telefoon (die beloofde dat alles in orde zou komen) heb laten verlopen.

Dit is dan niet eens mijn eigen fout, dus kan ik aannemen dat hier een regeling voor komt?

 

Afwijzing ingediende aanvraag deurbel

Ik heb ook helemaal nooit enige correspondentie gehad over de afwijzing van het door je collega ingediende formulier,  die Lisa in dit topic noemde. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @SP369, goed dat je het aankaart! Jij hebt de welkomstmail weliswaar gehad, maar daarin ontbrak het gedeelte met de aankondiging van de actie en de link naar het aanmeldformulier - sorry! 

Om jou hierin te compenseren, zullen wij de waarde van de deurbel aan jou vergoeden. Het bedrag van € 59,99 zal uiterlijk op de tweede factuur gecompenseerd worden.

Je kunt de Ring vervolgens zelf bestellen via diverse kanalen:

Ring.com: https://bit.ly/3e02IC5

Coolblue: https://bit.ly/3F4EF0x

Mediamarkt: https://bit.ly/30B8GX5

 

Goedemorgen @titusvh, er wordt niet gecherrypickt en ik begrijp ook niet dat je hierop door blijft gaan. Wanneer expliciet op meerdere manieren verwezen wordt naar het aanmeldformulier en jij deze e-mail gehad hebt, kun je onmogelijk constateren dat het niet tijdig aanmelden door een fout van T-Mobile komt. Een woordenboekdefinitie van het woord “coulance” erbij halen is natuurlijk totaal overbodig in deze situatie. Ik krijg het gevoel dat je op zoek bent naar opties om hier moderators zaken te gaan verwijten. Een coulance kan evengoed uitgelegd worden als iets waarvoor men inschikkelijkheid toont of een tegemoetkoming aanbiedt. We bieden in het geval van de onvolledige welkomstmail het volledige bedrag van een Ring aan ter compensatie, oftewel een tegemoetkoming en dat is ook volkomen logisch want daarin zijn wij nalatig geweest. 

Probeer alsjeblieft te begrijpen dat dit bij jou niet het geval is. Het wordt nu een “welles-nietes-spelletje” en dat is zeer zonde van dit topic. Laten we die vervuiling voorkomen door te accepteren dat het bij jou niet geldt.

Wat betreft je onderste twee punten:

Bedenktermijn: helemaal mee eens! Als er sprake is van foutieve voorlichting dan tref jij wat betreft dat specifieke punt absoluut geen blaam. Sorry dat hierover heen gelezen is en scherp dat je het nog eens aangeeft. Wat mij betreft wordt daarmee de bedenktermijn dan inderdaad verlengd.

Afwijzing ingediende aanvraag deurbel: we hebben hierboven uitgebreid besproken waarom de vergoeding afgewezen is. Dat is de correspondentie met betrekking tot het niet toegekend krijgen van de regeling. 

Goedemorgen @titusvh, er wordt niet gecherrypickt en ik begrijp ook niet dat je hierop door blijft gaan. Wanneer expliciet op meerdere manieren verwezen wordt naar het aanmeldformulier en jij deze e-mail gehad hebt, kun je onmogelijk constateren dat het niet tijdig aanmelden door een fout van T-Mobile komt. Een woordenboekdefinitie van het woord “coulance” erbij halen is natuurlijk totaal overbodig in deze situatie. Ik krijg het gevoel dat je op zoek bent naar opties om hier moderators zaken te gaan verwijten. Een coulance kan evengoed uitgelegd worden als iets waarvoor men inschikkelijkheid toont of een tegemoetkoming aanbiedt. We bieden in het geval van de onvolledige welkomstmail het volledige bedrag van een Ring aan ter compensatie, oftewel een tegemoetkoming en dat is ook volkomen logisch want daarin zijn wij nalatig geweest. 

Probeer alsjeblieft te begrijpen dat dit bij jou niet het geval is. Het wordt nu een “welles-nietes-spelletje” en dat is zeer zonde van dit topic. Laten we die vervuiling voorkomen door te accepteren dat het bij jou niet geldt.

Wat betreft je onderste twee punten:

Bedenktermijn: helemaal mee eens! Als er sprake is van foutieve voorlichting dan tref jij wat betreft dat specifieke punt absoluut geen blaam. Sorry dat hierover heen gelezen is en scherp dat je het nog eens aangeeft. Wat mij betreft wordt daarmee de bedenktermijn dan inderdaad verlengd.

Afwijzing ingediende aanvraag deurbel: we hebben hierboven uitgebreid besproken waarom de vergoeding afgewezen is. Dat is de correspondentie met betrekking tot het niet toegekend krijgen van de regeling. 

Waarom ik er op doorga: ik hou niet van zaken die gewoon niet kloppen. Had gewoon gezegd “ik heb mij vergist, wij zijn niet coulant, maar wij nemen wel verantwoordelijkheid als wijzelf een fout maken", dan was de discussie ook klaar!

(Nogmaals je eigen fouten herstellen heeft met coulance niks te maken, maar dat jullie die verantwoordelijkheid nemen is goed, en dat meen ik!)

Ik extrapoleer - hopelijk onterecht - deze gang van zaken naar het vertrouwen dat ik kan hebben in het geval ik eens een storing heb met thuiswerkers en online toetsen. Dat is wat me echt stoort.

Nu ben ik er overigens wel klaar mee. Ik wordt vaak om advies gevraagd door anderen, ik zal mijn advies hierop aanpassen.

Wat mij betreft laten we het hierbij.

 

Qua bedenktermijn: ik ga eerst kijken of ik handig de oude verbinding kan laten bestaan zonder nieuwe aansluitkosten. Inmiddels heb ik ook best wat kosten gemaakt qua infrastructuur (andere locatie AOP binnen de woning) dus ik moet hier zelf een afweging in maken. Als dat aan de orde is zal; dat - in principe - de laatste melding in dit topic zijn.

 

Reputatie 7
Badge +16

Ik denk dat coulance een woord is dat voor meerdere interpretaties vatbaar is. Wij gebruiken coulance vaak als synoniem voor “compensatie” of “tegemoetkoming”. Een compensatie, c.q. vergoeding, wordt aangemaakt wanneer een bepaald bedrag niet klopt of na een langdurig verbindingsprobleem bijvoorbeeld. Vergoedingen vallen altijd onder de zogenaamde “coulanceregeling” en valt zelf weer onder company and compliance. Maar we dwalen af! 

Laat het me weten wanneer ik iets voor je kan doen met betrekking tot de bedenktermijn: begrijp me niet verkeerd, we zijn hier allemaal voor elkaar om te kunnen helpen. Daar zal een korte discussie nooit verandering in brengen. Soms is het ook belangrijk om dit soort discussies aan te wakkeren, zo houden we elkaar en de Community scherp. 

Helaas, ik heb ook de Ring videodeurbel (nog) niet ontvangen. Ik was me er totaal niet van bewust dat ik hiervoor zelf nog iets moest doen en ging er vanuit dat ik deze snel na ingebruikname van mijn abonnement zou krijgen. Na onderzoek kwam ik dus in dit topic terecht.

@Jason of een andere moderator/webcare medewerker, zouden jullie ervoor kunnen zorgen dat ik de deurbel alsnog ontvang? Dank alvast!

Ook ik heb geen ring door bell kunnen krijgen. Met de black friday deal wel overgestapt naar deze provider, omdat t me wel een leuke deal leek inclusief die deurbel. Mooi niet dus. Ook van kastje naar de muur gestuurd. 10 x crew gebeld waar je een vaag iemand aan de lijn krijgt die slecht te verstaan. Echt heel slecht dit.