Beantwoord

Guidion monteur niet op komen dagen



Toon eerste reactie

28 reacties

Glasvezel, maak even een foto van de aansluiting in huis @Roger0001 , dan kan ik je misschien verder helpen, en met een beetje inzicht en beleid gaat er niks stuk, is een deur openmaken gevoeliger, en die 300 euro kosten komen er zomaar niet hoor.

@Glassertje , heb je wel eens een glasvezelaansluiting gezien, als je de vezel zou breken, wat zou kunnen natuurlijk, moet je de hele grondplaat van de muur trekken, open breken en dan nog redelijk hard trekken om hem te breken, je kan er een beste personen auto mee slepen, je kan wel wat makkelijker het eindpunt beschadigen als je lomp te werk gaat, maar maak nu niet steeds mensen onnodig bang voor jan L*L.

En zolang providers nog steeds hun klanten met problemen laten zitten die zij behoren op te lossen zouden ze mij die kosten eens moeten proberen aan te smeren, krijgen ze een harde dobber aan, vraag maar aan UP..ehhh Ziggo nu inmiddels.
Reputatie 6
@Roger0001 Welkom op het klant helpt klant forum, met ondersteuning vanuit T-Mobile.

Je was gewoon op tijd thuis. Ik herinner me geloof ik dat er in de aankondigingsmail stond dat ik rekening moest houden dat de monteur ook een half uur eerder of later kon komen. Helaas lees ik wel vaker deze week dat de monteur zegt dat die is geweest, maar dat men toen thuis was. Die persoon had overigs voor elkaar gekregen met bellen dat er s'avonds iemand terug kwam.

Het betreft een glasvezelaansluiting, begrijp ik? Als je het zelf doet heb je de kans dat je de velzel beschadigd of breekt en dit kost jouzelf dan minimaal 300 euro om te laten maken. Er zijn mensen bij dit die de vezel zelf in de mediaconverter hebben gestoken, maar als er geen monteur komt, heb je geen installatiegarantie.
Ik zou het ook met alle liefde zelf installeren want volgens mij is dat ook geen rocket science. Dus wellicht dat dit met telefonische ondersteuning mogelijk is?

Reageer