Beantwoord

Lange termijn oplevering glasvezel

  • 20 June 2022
  • 78 reacties
  • 1720 Bekeken


Toon eerste reactie

78 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @VincentB01, ik ben echt heel erg blij om te lezen dat je inmiddels van een goedwerkende verbinding geniet - dankjewel voor het doorgeven! 😁 Hartstikke fijn dat @Unc0ver jou al van een reactie heeft voorzien omtrent de Smart TV App. Ik had gehoopt dat je ook met jouw tv van onze App kon genieten. Kun je aangeven welke tv jij hebt? Dan stip ik met liefde aan bij onze tv-specialisten of de App op den duur ook beschikbaar wordt voor deze tv's. 

Reputatie 2

goedendag,

 

Even een update na haast een maand t-mobile en heb vooralsnog geen klagen ( zie hieronder screenshot van de meest recente speedtest.)

 

Ben wel bang dat de tv echt een te oud model is mbt tv app, dus daar gaan we niet meer aan wagen ivm dat ik na eigen onderzoek heb gezien dat de tv van voor 2018 is.

 

Al met al zeer geslaagd vooraslsnog

Reputatie 7
Badge +4

Hi @VincentB01, ik word helemaal vrolijk van jouw update! 😁 Leuk dat je jouw enthousiasme hier deelt na de eerste maand, merci. Helemaal helder van de tv. Mocht je nog andere vragen hebben, dan kan je daarmee altijd bij mij terecht. Maak er alvast een heel mooi weekend van. 

Reageer