Beantwoord

Lange termijn oplevering glasvezel



Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

81 reacties

Reputatie 7

Hi @VincentB01, ik ben echt heel erg blij om te lezen dat je inmiddels van een goedwerkende verbinding geniet - dankjewel voor het doorgeven! 😁 Hartstikke fijn dat @Unc0ver jou al van een reactie heeft voorzien omtrent de Smart TV App. Ik had gehoopt dat je ook met jouw tv van onze App kon genieten. Kun je aangeven welke tv jij hebt? Dan stip ik met liefde aan bij onze tv-specialisten of de App op den duur ook beschikbaar wordt voor deze tv's. 

Reputatie 2

goedendag,

 

Even een update na haast een maand t-mobile en heb vooralsnog geen klagen ( zie hieronder screenshot van de meest recente speedtest.)

 

Ben wel bang dat de tv echt een te oud model is mbt tv app, dus daar gaan we niet meer aan wagen ivm dat ik na eigen onderzoek heb gezien dat de tv van voor 2018 is.

 

Al met al zeer geslaagd vooraslsnog

Reputatie 7

Hi @VincentB01, ik word helemaal vrolijk van jouw update! 😁 Leuk dat je jouw enthousiasme hier deelt na de eerste maand, merci. Helemaal helder van de tv. Mocht je nog andere vragen hebben, dan kan je daarmee altijd bij mij terecht. Maak er alvast een heel mooi weekend van. 

Reputatie 2

Goedendag,

Ik wens iedereen alvast een fijne jaarwisseling toe en een gezond 2023 en dat dit een mooit jaar mag worden.

En nu we het toch over het nieuwe jaar hebben….gelijk even vraagstelling.

Nu heb ik zelf sinds kort een eigen adres in een wijk waar t-mobile glasvezel aan het aanleggen is ( Rotterdam Charlois), echter zou ik glasvezel van t-mobile willen, maar daar zitten nog wat haakjes en oogjes aan wat niet voor de lange neus is van het grote publiek , maar wil wel gebruik maken van een mooi aanbod, hoe kan vanuit t-mobile mee gedacht worden

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @VincentB01 

Hou de postcode checker in de gaten, of my-tmobile als je al een DSL verbinding van t-mobile hebt. Zodra een glasvezel aansluiting aangeboden kan worden op jouw adres zie je dat daar samen met de prijs, voorwaarden en eventueel klantvoordeel. 

Reputatie 7

Hi @VincentB01, voor jou ook alvast de beste wensen! ✨ Top dat je dit hier checkt. Ik sluit me helemaal aan bij @eric. Daarnaast hebben mijn collega's van de Sales-afdeling altijd een mooi aanbod in petto. Hen kun je vandaag bereiken via 0800-0419 tot 21:00 uur. Via die weg kunnen ze jou hier volledig van op de hoogte brengen.