Beantwoord

Na 8 maanden nog steeds geen glasvezel aansluiting!

  • 2 January 2021
  • 61 reacties
  • 2894 Bekeken


Toon eerste reactie

61 reacties

Hoi @Boris 

Ik heb jou 6 dagen geleden een privé bericht gestuurd. Heb je die al gelezen?

 

graag zie ik een reactie tegemoet. 
 

Groetjes Georgio

Hoi @Boris 

ik zal je een privé bericht sturen wanneer er verbinding is! Vrijdag komen ze de installatie uitvoeren. 

Reputatie 7

:sunglasses: Super om te horen @Georgiospaans! Wil je mij een privébericht sturen wanneer je gebruik kan maken van je verbinding? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan regelen. Ik hoor het graag van je! 

Hoi @Boris ,

Na vandaag is de glasvezelkabel aangelegd!:) Ze zijn de afgelopen dagen veel bezig geweest omdat er ook nog storingen waren die ze moesten verhelpen. Maar alles is voor ons soepel verlopen. We wachten nu een bericht af, dat een monteur van Guidion langskomt om alles te installeren. 

Dus heel erg fijn! Eindelijk is het zo ver!

 

Ja super fijn! Ben heel erg benieuwd. Zodra inderdaad alles is geregeld kom ik bij je terug voor de vergoeding. 
 

Dankjewel en fijn weekend!

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans ,

Ik word helemaal blij van je bericht! Wat een fijn nieuws. Laat je het weten wanneer de installatie gereed is gemaakt? Wellicht dat ik dan nog wat voor je kan betekenen! 😉

Hoi @Boris ,

Ik ben gebeld om de glasvezelkabel te komen aanleggen! De VVE is akkoord. Maandag 17 mei komen ze langs. Eindelijk na ruim een jaar lijk het dan nu echt te gaan gebeuren! 

 

 

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans,

Daar komt dan uiteindelijk de aap uit de mouw! Fijn dat mijn collega je wel de nodige update heeft kunnen geven. Dit geeft een stuk meer duidelijkheid aan de situatie, eentje waar we nu mee aan de slag kunnen. Ik duim met je mee, in de hoop dat er snel contact wordt opgenomen. Ik hoor het graag van je!

Hoi @Boris. Graag gedaan. Vandaag is een meneer Ad de Vogt van t-mobile (High Rise Coördinator) langsgekomen. Die heeft ook contact met de contactpersoon van Volkers Wessels waar ik ook contact mee heb. Hij wilde even naar de verbinding kijken. Het blijkt dus dat de glasvezel voor de deur bij het appartementen complex ligt. Maar nu moet het nog naar onze woning op de 3de etage. Dat was het probleem waarom het zo lang heeft geduurd. Alle partijen liepen tegen elkaar aan die erbij betrokken waren. Want onze VVE had als punt dat er wel een aparte kabelgoot moet komen voor de glasvezelkabel. Dan was de VVE akkoord. Een extra kabelgoot kunnen ze niet realiseren zei meneer ‘Ad’. Maar ze kunnen hem er wel overheen plaatsen. Dus er zit een miscommunicatie in de manier waarop er verteld wordt hoe de kabelgoot geplaatst moest worden. Nou snapte niemand dat hoe het zat dus deze meneer heeft dit ook aan ons uitgelegd en gezegd dat die hiervoor is om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Hij heeft foto’s gemaakt van de aansluitingen in huis en buitenshuis. Wij hebben de contactgegevens van onze VVE doorgegeven aan de meneer ‘Ad’ van t-mobile. Meneer van T-mobile neemt gelijk contact op met de contactpersoon van VolkersWessels. Wij krijgen daar nog een terugkoppeling van.  

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @Georgiospaans ,

Thanks voor je update! Fijn om te zien dat de route via de contactpersoon goed verloopt. Ik duim met je mee dat er snel een licht aan het eind van de tunnel komt. Laat je me het weten als er contact met je is opgenomen? Ondertussen zitten wij voor je klaar!

Ik mag toch hopen dat er straks licht uit het einde van de glasvezel komt :stuck_out_tongue_winking_eye:

(sorry, inkoppertje)

 

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans ,

Thanks voor je update! Fijn om te zien dat de route via de contactpersoon goed verloopt. Ik duim met je mee dat er snel een licht aan het eind van de tunnel komt. Laat je me het weten als er contact met je is opgenomen? Ondertussen zitten wij voor je klaar!

Hoi @Boris,

Ik heb contact gehad met de contact persoon van volkerswessels. Ik had 2 weken geleden het VVE toestemmingsformulier voor de kabel aansluiting doorgestuurd naar de VolkersWessels contactpersoon. Ze zijn druk bezig voor me zegt die. Hij heeft het voor me doorgestuurd. Ik heb aangegeven dat die paar maanden ook niet meer uitmaken omdat wij toch een jaar al bijna wachten op de aansluiting… hij heeft vandaag tegen mij gezegd dat t-mobile contact met mij opneemt over de aansluiting… dus dat wacht ik even af. Dus ik ben benieuwd.

 

Verder zal ik met jou ook contact houden. 
 

Groetjes Georgio 
 

Reputatie 7

Hi @Georgiospaans ,

Ik wilde reageren op je eerdere bericht toen jij een update kon geven. Super dat het lijntje naar VolkerWesselsTelecom nu zo kort is en dat ze direct voor je klaar staan. Ik vind het fijn als je mij op de hoogte houd. Heb je in de tussentijd vragen, laat het mij dan weten. Ik zit voor je klaar!

 

 

Hoi @Boris ,

Hier even een update!

Gister heb ik even contact opgenomen met de contactpersoon van Volkers Wessels. Ik heb gevraagd wat de status is van de aansluiting. Hij gaf aan dat die steeds de aanvraag van de aansluiting steeds terug kreeg…. Dus hij is gister hier even langsgekomen om even de situatie te bekijken. 

 

Hij had het ook over de toestemming voor de aansluiting... Daarover heb ik aangegeven dat het in de afgelopen 10 maanden ook al meerdere keren is gevraagd door Volkers Wessels, maar dat wij gewoon de toestemming hebben gekregen van onze VVE beheerder en dat dat ook naar Volkers Wessels is gecommuniceerd door onze VVE beheerder. Wel ook aangegeven dat er wel een nieuwe kabelgoot naast moet komen, omdat de buren dat graag willen. Verder is er geen bezwaar! Dat is ook door onze VVE beheerder gecommuniceerd. De aansluiting ligt volgens hem wel al beneden bij het appartementen complex. Dus nu is het een kwestie van naar boven met de kabel. Hij zei ook dat die het verder gaat uitzoeken en dat wij niet de enige zijn met dit probleem die zo lang zitten te wachten op de aansluiting. Hij vertelde dat hij er nu voor is om de aansluitingen te realiseren! 

 

Ook vroeg die of wij wel internet hebben. Ik zeg ja gelukkig wel! Had er nog bij moeten komen…  Ik heb gezegd dat T-mobile steeds onze internet verbinding verlengd tot de tijd dat we verbonden zijn met glasvezel internet.

 

Ik ben er toch achter gekomen dat het dus beter is dat ik contact hou met de contactpersoon van Volkers Wessels. Ik heb met hem afgesproken wanneer het handig is om weer contact op te nemen. Hij zei over 1 week. niet te lang mee wachten! dus over 1 week ga ik weer contact met hem opnemen. Ook heb ik doorgegeven dat ik contact met jou hou tot dat wij zijn aangesloten. Daar was die het mee eens!

 

Ik hou je dus op de hoogte van de verdere ontwikkelingen.

Hoi @Boris ,

Het is nu weer bijna 2 weken verder. Nog niks gehoord via de contact persoon over de aansluiting. Nou heb ik ook geen zin erin om weer hier tussenin te zitten. Net zoals toen met heen en weer communicatie waardoor het steeds mis ging. Ik denk dat het beste is dat ik jou het telefoonnummer geef van de contactpersoon van Volkers Wessels zodat jij mij op de hoogte kan houden. 
 

Graag hoor ik van je hoe je hier over denk. 
 

 

Reputatie 7

Kijk @Georgiospaans,

Dat biedt al perspectief! Ik begrijp dat zo’n vast contact persoon al vaak uitkomst kan bieden. Fijn dat je me op de hoogte wilt houden. Ik zie je bericht tegemoet! 

Hoi @Boris ,

Dankjewel voor je bericht! Goed om dit te horen. 
Ik ben net gebeld door een nieuwe projectleider van VWT. Meneer aan de telefoon zei dat die een klacht doorgekregen van T-Mobile over de aansluiting. (Ik denk vanuit jou.) hij wilde mijn verhaal horen dus ik heb het even kort uitgelegd hoe lang we al zitten wachten... Hij gaat de zaak oppakken. Hij zei ook dat dit veel te lang heeft geduurd en dat de communicatie niet goed was. Er moest een mail worden verstuurd naar een ander bedrijf zei hij om de volledige aansluiting te realiseren. Dat heeft hij nu gedaan. Hij zei ook dat die mij op de hoogte houdt en als ik vragen heb over de procedure kan ik hem ook bellen. Dus er is weer een beetje hoop! 
 

Ik zou graag hier contact met jou over willen houden… Als ik iets meer weet, zal ik dat ook communiceren.  

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans ,

Mijn welgemeende excuses! Ik had je graag al een update kunnen geven en had gehoopt dat onze signalen het proces gingen versnellen, maar dit blijkt voorlopig niet het geval. We hebben via de technische dienst contact gezocht met VolkerWesselsTelecom, maar tot concrete actie is het nog niet gekomen. Ik ben daarom het een stapje hoger gaan zoeken.

Ik heb direct contact opgenomen met onze mensen die gaan over de uitrol binnen jouw gebied. We gaan ervoor zorgen dat er contact wordt gelegd met VWT en dat de miscommunicatie met de VWE wordt verholpen. Nu verwacht ik hiervan volgende week een terugkoppeling en hoop ik je meer duidelijkheid te kunnen geven. Weet dat ik niet stil zit en voor je bezig ben! Heb je vragen in de tussentijd? Laat het dan vooral weten.

Hoi @Boris 

Het is nu alweer meer dan 3 weken geleden...  Is er al alweer wat positief nieuws te melden over de aansluiting?

Hoi @Boris 

Bedankt voor je bericht. Ik hoop dat dit inderdaad goed nieuws blijkt te zijn! Dit heeft VWT tegen ons ook vaak gezegd… we hopen maar zo snel mogelijk op het beste! Ik hoop weer snel van je te horen met goed nieuws. 

Reputatie 7

Hoi @Georgiospaans ,

Excuses voor de verlate reactie! Omdat ik zeker wilde weten dat de volgende update die ik je kan geven, een vrolijke is, heeft het even geduurd. Gelukkig hebben we goed nieuws! 

We hebben inmiddels antwoord gekregen van VWT met de toekenning dat de voltooiing van de aansluiting met de hoogste prioriteit wordt opgepakt. Natuurlijk blijven we de situatie volgen, maar ik vermoed dat er na het weekend meer informatie is! 

@Boris heb je mijn bericht ontvangen? Meer dan 10 dagen geleden heb ik voor het laatst een update  van je gekregen over de situatie. Is er al meer bekend??

Hoi @Boris

10 dagen geleden heb ik voor het laatst een bericht van je gekregen. Is er al meer bekend?

 

 

@Boris , hoop dat ze bij vwt wel de taal spreken die die onderaannemers spreken, zijn over het algemeen allemaal wijzen want ze komen uit het Oosten.:wink:

 

En dat is niet degenererend bedoeld, heb er eind vorig jaar mee te maken gehad doordat hun en onze werkzaamheden elkaar beten, en onderling prima opgelost zodat we geen last van elkaar hadden, werd alleen handen en voeten werk.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Hoi @Boris . Dankjewel voor de informatie! Ik hoop dat Volkers Wessels snel gaat reageren. We houden contact. 

Reageer