Heb een lopende bestelling waarbij ik zeker weet dat ik geen TV Box besteld heb. (Heb zelf zat andere devices). Omdat ik de box toch niet ga gebruiken heb ik aangegeven dat ik de box (ongebruikt in ongeopende verpakking) wil retourneren. Anders ligt hij hier maar stof te happen terwijl een ander er misschien wel gebruik van kan maken.
De aanbieding voor het abonnement was de eerste 8 maanden voor € 30,- plus de eerste 8 maanden gratis TV. Nu ik de ongebruikte box retourneer wordt dat € 42,50 oftewel: 8 maanden gratis TV wordt er afgehaald? Dat is heel slecht.
Oftewel, je neemt minder af, maar je betaalt in totaal € 100,- meer.
Voorlopig lijkt T-Mobile mijn aansluiting niet te kunnen opleveren, bij mijn vorige aanvraag heb ik 8 maanden geduldig gewacht zonder vruchtbaar resultaat. Nu op 18 januari opnieuw besteld, op 17 februari 3 man sterk langs geweest en vertrokken met de mededeling dat het snel in orde zou komen. Ik weet niet welke definitie T-Mobile hanteert voor het woord ‘snel’, maar dat strookt niet helemaal met de mijne.